Liikuntatunnilla opittua...

Kieppi menee silloin oikein kun vehkeet ei jää kiertymään siihen tangon ympärille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen että kannattaa olla hokari, koska silloin automaattisesti numero 10 :jahas:
Muuta liikuntaa harrastavat joutuvat tosissaan todistamaan kuntonsa.
Mulla oli ylä-asteella liikunta vaan 8 sen takia että opettaja luuli etten harrasta mitään liikuntaa. Luuli että huijaan kuntotesteissä koska oli kuulemma liian hyvät tulokset mulle :itku:

EDIT: Numero nousi kyllä vikana vuonna 9, kun opettaja sai tietää urheilevani.

Sen opin liikunnanopettajalta, että lentopallossa täytyy olla vaarallinen kuin tiikeri ja hypätä pantterina pallon perään.:puntti:

Omat muistoni liikunnasta ovat ainoastaan positiiviset, sillä siellä ei tarvinnut tärkeillä ja keskittyä opiskeluun. Eli en jaksanut siihen juurikaan panostaa, mutta 8-9 oli numero vuodesta toiseen. Fudis, lentopallo ja pesis ei kiinnostanut yhtään. Lähinnä tuli hengailtua kentällä ja jauhettua paskaa kaverien kanssa. Toisaalta jääkiekko, telinevoimistelu, uinti ym. muut lajit olivat ykkösiä ja mukavaa vaihtelua. Niihin jaksoi jopa hieman panostaa.

Suunnistus ja hiihto oli mukavaa puuhaa. Suunnistuksessa piti aina piilottaa rasti sen jälkeen, kun sillä oli jo itse käynyt. :D Erittäin typerää puuhaa, mutta hauskaa siihen aikaan.

Mä en oikein tullut toimeen yläasteella liikunnanopettajan kanssa, vaikka tykkäsin liikunnasta ja pelasin silloin lentopalloa. Ysiluokalla toka vikalla kurssilla se sitten sanoi, ettei tarvi tulla enää tunneille ens jaksossa, eli viimeiselle kurssille. Sain toisiks viimeisestä kurssista 6 ja viimeisestä ilman yhtäkään läsnäoloa 9. Opin, että olis keskiarvon kannalta ollu parempi olla kaikki tunnit poissa. Se ope oli vähän seko muutenkin, enkä mäkään varmaan kaikkein helpoin ollu....

Itellä on positiivisia kokemuksia liikunnasta, opettajat on ollu reiluja ja osallistuneet peleihin. Hyviä suorituksia on kehuttu ja huonoja kannustettu samaan.
Opettaja joka erityisesti on jäänyt mieleen on Koivulan Juhani Etelä-Pohojammaalta.
Todella mukavat tunnit veti ja humoristinen jannu.
Täällä pitäisi olla palvelu jonka avulla saisi vanhalle opettajalle lähettää terveisiä,
enpä usko että itse harrastaisin liikuntaa tänä päivänä ilman "Jumppa-Jussia" :)

Eka vuosi marssittiin armeija musiikkien tahtiin liikuntatunneilla, sit vanhemmat soitteli koululle ni vaihtu opettaja. Suunnistamista oli ihan vitusti, pallopelejä kerran vuodessa aina per laji. Asenne ratkaisi kaksi numeroa ylöspäin tai alaspäin, eli jos sano muille virheistä tai puhu liikuntatunnilla ni 8 oli maksimi numero minkä pysty saamaan. Kaveri oli monessa eri lajissa 6 parhaan joukossa Suomessa ni sen ei tarvinnut tulla uskonnontunneille ja sai 9 todistukseen uskonnosta ku opettajan mielestä urheilijan elämä on niin stressaavaa ja ei halua antaa lisää stressin aihetta:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom