Liike jota et treenaa ollenkaan?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Forkkuja ei tule oikeastaan erillisillä liikkeillä treenattua satunnaisia kokeiluja lukuunottamatta.
Ja rinnalle ei mitään eristäviä liikkeitä, eli peck deck, ristikkäistalja jne. koska ne on kaikki "epämiellyttäviä" tehdä.

En venyttele, enkä juurikaan lämmittele.

(..vaikka vanha kamppailulajien harrastaja olenkin, eli mun pitäisi tiedostaa molempien tärkeys.)

Painonnostoliikkeet ja perinteinen kulmasoutu ovat liikkeitä joita ei tule tehtyä. Myöskään forkkuille en tee mitään liikkeittä.

Hassua, mä rakastan just forkku ja pohjereenejä vaikka täällä jengi niitä tuntuu syrjivän :D Ite en saa SJMV:n tekniikkaa kohdalleen millään, aina ottaa alaselkä hittiä.

Pohkeita ei tule erikseen treenattua koskaan! Joskus olen ihan vain testannut että minkälaisia ne laitteet/liikkeet on mutta eipä ole jaksanut muuten alkaa tekemään.

Kun tuntuu kuitenkin kehittyvän muun kropan mukana samaa tahtia vaikka ei erikseen teekkään noita joten näen ne turhiksi.

Myöskään treenien jälkeen ei koskaan jaksa venytellä ikinä :D Ennen treeniä kyllä toki!

Vaikka en kehonrakennus-tyyppisesti treenaakkaan, teen apuliikkeitä silti, mutta pohkeita ja hauiksia en treenaa erikseen. Staattista pitoa tulee forkuille kun roikottaa melko "sileitä" 20kg levypainoja molemmissa käsissä. 3x30s. about sarjoja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olis hauska nähdä porukan pohkeita kun täällä niin kehuvat että kehittyvät ilman reeniä...
Ei itsellä tule mitään liikettä mieleen mitä en koskaan tekisi, nyt kun mavekin pitkän tauon jälkeen teki paluun ohjelmaan.
Vähiten tulee noita reidenlähentäjä -loitontajat osastoa reenattua. Mutta niitäkin joskus hinkutettu.

Ja minkä takia tähänkin threadiin pitää postata 90% paskaa mikä ei pidä paikkaansa?
Alkaako se suomi24 tunkemaan päätänsä tässäkin suossa???

edit. No ei ihan 90%, mutta suurinosa varmaan ymmärsi mitä tarkotan.

Viimeksi muokattu:
Olis hauska nähdä porukan pohkeita kun täällä niin kehuvat että kehittyvät ilman reeniä...
En nyt ala kuvaa ottamaan miun karvajaloista, mut pohkeita ei oo tullu erikseen koskaan treenattua ja ympärysmitta on 41cm. Rasvaa ei pitäs ihan älyttömästi olla. Paljonko siulla sit se pohje on, kun ilmeisesti treenaat niitä?

Pitää ottaa joskus kuva, jos vaan jaksaa. Mittasin huvikseen, niin pohkeet on 44cm kylmiltään ja rasvaa ei käytännössä ole. Vertailuna hauis 39cm jota en myöskään juuri erikseen treenaa ja rasvaa on enemmän kuin jaloissa. Kun omaan n. 25cm paksut nilkat, niin pohkeet on todella dominoiva lihasryhmä itselläni :wtf:

Itsellä 41cm jännitettynä pohkeen ympärys mitta eikä niissä ylimääräistä rasvaa ole (ikinä ei ole pohkeisiin tai käsiin rasvaa jostain syystä tarttunut. Vyötärölle sitten niidenkin edestä) Niin ja pituus on 177-178cm ja nilkan paksuus 23.5cm

Pohkeethan eivät ole siis mitkään valtavat enkä sitä koskaan väittänytkään vaan tarkoitinkin aiemmalla viestilläni että ne kehittyy ilman erillistä treeniä samaa tahtia kuin muukin kroppa. Eli pikkuhiljaa kaikkialle tullut lisää lihasta. Typerältä näyttäisi jos pohkeita jyystäisi vielä erikseen ja sitten niistä tulisi herkästii sellaiset "kippari kalle" pohkeet eli hyppää yli-isoksi muuhun kroppaan nähden

Mitä ite oon käsittänyt niin pohkeet on sellanen lihasryhmä missä geeneillä on hyvin paljon sanottavaa. En ihmettele yhtään jos jollain on komeat pohkeet vaikkei niitä erikseen treenaisi. Itse taas olen päinvastainen tapaus ja pohkeille tulee tosiaan enemmän sarjoja/toistoja per viikko kun millekkään muulle lihasryhmälle. Omat hauikset taas kasvaa sillä kun tuijotan niitä hetken aikaa, eli pitkään jätin kokonaan treenamatta kun ne kuitenkin teki töitä tarpeeksi selkätreeneissä. Nykyään ne on treenissä mukana mutta lähinnä siksi kun niitä on niin kiva tehdä:D

Hassua, mä rakastan just forkku ja pohjereenejä vaikka täällä jengi niitä tuntuu syrjivän :D Ite en saa SJMV:n tekniikkaa kohdalleen millään, aina ottaa alaselkä hittiä.

Ethän tee sitä kirjaimellisesti suorin jaloin? Tuossa liikkeessä kannattaa ala-asennossa koukistaa jalkoja kunnolla ja työntää persettä reilusti taakse. Tuolleen tuo ei tapa alaselkää. Ja pidä toistot jossain välillä 4-8, älä tee jatkuvasti pitkiä sarjoja. Joskus voi toki tehdä vaikka 20 toistoa, mutta jos jatkuvasti tekee +10 toiston sarjoja ja yrittää vielä suorin jaloin olla koko liikkeen ajan, niin takuulla alaselkä ottaa osumaa.

Itsellä pohkeet kasvaa hyvin ja siksi treenaankin niitä kunnolla. Onhan pohkeet heti rinnan, hauisten jälkeen tärkein lihasryhmä. Nehän näkyy kun kesällä on shortsit jalassa ja hiaton paita päällä. :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom