Liike jota et treenaa ollenkaan?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sama täällä ja todennut parhaaksi jättää väliin ja korvata ne muilla liikkeillä. Elikkä en kyykkää..enkä myöskään maveta.

Mä taasen ajattelin että rupeen mavettaa kun oon saanut tuosta romanialaisesta, eli lähes SJMV:stä tarpeekseni. Pitäs vaan miettii mihin kohtaan ohjelmaa sen tökkäsee kun molempia liikkeitä en ala samaan ohjelmaan ahnehtimaan...

Mä taasen ajattelin että rupeen mavettaa kun oon saanut tuosta romanialaisesta, eli lähes SJMV:stä tarpeekseni. Pitäs vaan miettii mihin kohtaan ohjelmaa sen tökkäsee kun molempia liikkeitä en ala samaan ohjelmaan ahnehtimaan...

Itse ei viitsi / uskalla. Kerran mennyt selkä niin ei halua uudestaan monen vuoden taukoa harrastuksesta, kun vihdoin taas remmissä ja alkaa lihat tulla esiin piilosta 4kk treenamisen jälkeen :)

Niin ja tempausta en tee...salilla käyntini on verrattavissa veistoksen muokkaamiseen ;)

Jalkaprässiä en ole tehnyt sen jälkeen kun sain valtavan päänsäryn siitä. =/ No ärsyttävä muutenkin ladata painot siihen laitteeseen.

Itse ei viitsi / uskalla. Kerran mennyt selkä niin ei halua uudestaan monen vuoden taukoa harrastuksesta, kun vihdoin taas remmissä ja alkaa lihat tulla esiin piilosta 4kk treenamisen jälkeen :)

Niin ja tempausta en tee...salilla käyntini on verrattavissa veistoksen muokkaamiseen ;)

Joo, itsekin jätän voimailut vahvemmille. Sitä vaan voisi vaihtelusta tehdä taas joskus.

Mulle tuo SJMV on paljon haastavampi liike kuin mave, joskaan nyt paljoa painoa ei ole kummassakaan. Mulla SJMV käy helvetisti alaselälle enkä saa kun about tyhjällä tangolla tuntumaa takareisiin. Ehkä vaan en osaa...

Forkuilta, epäkkäiltä ja vinoilta vatsoilta jää aikalailla suora rasitus saamatta. Ja perinteistä kulmasoutua tangolla en tee.

Mulle tuo SJMV on paljon haastavampi liike kuin mave, joskaan nyt paljoa painoa ei ole kummassakaan. Mulla SJMV käy helvetisti alaselälle enkä saa kun about tyhjällä tangolla tuntumaa takareisiin. Ehkä vaan en osaa...

Tästähän mun treenipäivyrissä jo höpöteltiinkin. Eli itse en saa, enkä hae tuossa tuntumaan. Tekniikka vaan niin että reilusti polvia koukkuun ja persettä taakse ala-asennossa. Eli muistuttaa jonkinverran tavallista mavea, mutta aloitan tuon aina ottamalla tangon telineestä. Eli liike lähtee pystystä. Teen yleensä toistoja väliltä 3-8, kutoset on itselle parhaite. Sunnuntaina tein 6x6 tai oikeastaan viimesellä repäsin kasin kun tuntui kulkevan. Sama paino siis, tuossa treenissä oli 100 kg, eli ei todellakaan mitään isoja romuja, mutta ei mitään ihan hilujakaan.

Voi perse että on perse ja takareidet hellenä vieläkin. Meni perille. Mitään poltetta tai ihmeellistä tuntumaa ei missään vaiheessa ollut. Ainoastaan oli tuon jälkeen tunne että saatana on tänään treenannut. Alla oli kuitenkin 5 sarjaa prässi ja 4 sarjaa hackia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tee Mavea. Jotenkin se ei vaan natsaa ollenkaan. Tuntuu liikaa alaselässä. Jotain kertoo sekin että mavessa menee 4x10x120kg, mutta niin menee 4x8x120kg kulmasoutua kapealla vastaotteella. Kaikki ei vaan sovi kaikille.

Maastaveto, kyykky, kaikki kulmasoudut ilman tukea, eli kaikki isot massaliikkeet mitä tykkäsin aikanaan tehdä...
Alaselän rappeuma ja tulehdustila estää nämä tällä hetkellä, ja monet muutkin liikkeet pitää tehdä tod siististi.
Hieman joutuu soveltamaan, mutta ihan hyvän reenin saan aikaiseksi koko kropalle. :puntti:

Maastaveto, kyykky ja kulmasoudut ilman tukea, kuten 2fastilla. Alaselkä sohjo. Mutta luokittelen kyllä vipuvarsikoneet ja kunnon taljalaitteet (selälle), prässit, hakin jne. niihin "massaliikkeisiin", joten ei tässä mitään ongelmaa ole.
En tee pakaralaitteita enkä lähentäjä-loitontaja -vimpaimia myöskään.

Kyykkyä en treenaa ollenkaan. Just aiheesta jälleen kerran kirjoitin treenipäivyriinkin. Ei vaan viitti kävellä vauva-askelia viikkoa alaselän jumien takia. Useamman kerran tuota tuli joskus yritettyä ja ennenkuin pääsi edes minkäännäkösin painohin, oli ongelmat valmiit. Jalat kasvaa ilman kyykkyäkin. Enempi se tuntuu häiritsevän muita kuin itseäni, etten kyykkää.

En pelaa säbääkään. Mutta mun pojilla on trampoliini!

Siis TÄH?! Et kyykkää?!! Kyykky on ylivoimaisesti paras (ja ainoa) jalkaliike. Jalkojen treenaaminen muilla hiluvitkuttimilla on ämmien hommaa. Sun ohjelmasta puuttuu K-Y-Y-K-K-Y! Eli heti ensi salikerralla alat KYYKKÄÄMÄÄN. Älä keksi mitään tekoselityksiä vaan pistät painoa tankoon ja KYYKKÄÄT.

Pitääkö tähän laittaa hymiö?

:)

E: Laitettiin nyt sitten se hymiö, ettei joku tosikko vedä taas hernettä nenään.

Maastaveto, kyykky ja kulmasoudut ilman tukea, kuten 2fastilla. Alaselkä sohjo. Mutta luokittelen kyllä vipuvarsikoneet ja kunnon taljalaitteet (selälle), prässit, hakin jne. niihin "massaliikkeisiin", joten ei tässä mitään ongelmaa ole.

Juuri näin, ainoa ongelma on se kun ei vaan pysty, ja noi edellämainitut liikkeet olis enemmän koko kropalle, etenkin keskikehoa vahvistavia. Nyt pitää vaan nytkyttää useampia liikkeitä jotta saa koko kropan tehtyä tehokkaasti läpi.

Itsellä aivan sama. Alaselkä ei tykkää yhtään kolmesta ensimmäisestä.

Mulla ei kyllä olis varmaan mitään motivaatiota koko touhuun, jos ei vois kyykkyä tehdä. Tosin toi vaatis vähintään alaraajahalvauksen ettei oikeesti vois tehdä sopivalla vastuksella ollenkaan kyykkyä... ;)

Pohkeitten lisäks kyllä forkut on toinen alue, jota en suoraan reenaa ollenkaan. Ellei satunnaista CoC gripperi jumppaa lasketa.

Siis TÄH?! Et kyykkää?!! Kyykky on ylivoimaisesti paras (ja ainoa) jalkaliike. Jalkojen treenaaminen muilla hiluvitkuttimilla on ämmien hommaa. Sun ohjelmasta puuttuu K-Y-Y-K-K-Y! Eli heti ensi salikerralla alat KYYKKÄÄMÄÄN. Älä keksi mitään tekoselityksiä vaan pistät painoa tankoon ja KYYKKÄÄT.

Pitääkö tähän laittaa hymiö?

:)

E: Laitettiin nyt sitten se hymiö, ettei joku tosikko vedä taas hernettä nenään.

Aika järkevä posti.

Suositut

Back
Ylös Bottom