Liike jota et treenaa ollenkaan?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ootko kokeillut sitä versiota, jossa tanko lasketaan joka toistolla maahan. Eli tehdään ikäänkuin ykkösiä sarja. Tässä ei edes pysty käyttämään egopainoja, itse ainakin saan tässä 100 x paremmin menemään perille selkään kuin tavallisilla kulmasoutuversioilla.

En muista kuulleeni moisesta. Testataan joku kerta, kiitos vinkistä!

Kyykkyä ja mavea en ole oikeastaan ikinä tehnyt kun jalat olleet aina isot muuhun kroppaan verattuna. Ei tosin millään sählyllä kasvaneet. Pohkeita ja sjmv:tä teen kuitenkin. Enkä oikeastaan mitää rintalihasliikkeitä pariin vuoteen tehnyt kun rinta kans edellä.

En muista kuulleeni moisesta. Testataan joku kerta, kiitos vinkistä!

Tsekkaa tuo Gymlogin selkäpätkä, siis se uusin. Taisi olla numero 13 jos en väärin muista. Siinä tuo näytetään hyvin. Helvetin hyvä liike mun mielestä.

ja kickback. Vittu mikä liike siinäki on. Yleensä sitä tekee yli nelikymppiset täti-ihmiset joita on joku toistaitoinen PT neuvonu.

off topic:

mjaa... sää et oo teheny sitä sitte oikein. mää oon kolomikymppinen eikä mua oo kukaan neuvonu, ihan ite harjotellu, on sen verran heleppo ja tehokas liike. mutta jokaiselle jotakin.

^Komppaan! Kick-back oikein tehtynä, siis hitaasti, "isolla" painolla, ilman heijausta ja siten että olkavarsi laskee hieman painon alasviennissä ja nousee kun käsi suoristuu loppupuristukseen, ja jossa sitä pidetään pari sekuntia, on helv. hyvä liike! Hyvää vastapainoa esim. ranskalaiselle tai kapealle penkille, koska kick-backissä lihas on maksimisupistuksessaan liikkeen lakipisteessä, toisin kuin edellemainituissa, joissa se lepää suorien käsien päällä.

Kaikki kyykyt on nyt vähän aikaa poissa pelistä :( ja selitys on että mulla on polven kierukka paskana. Vituttaa kyllä erittäin paljon mutta onneks pystyy tekeen jotain treeniä jaloille. Kyykyt tulee takas ohjelmaan kun polvi on kunnossa. :)

Johan on vammasta porukkaa (siis paljon vammoja..). Itse myös, nimittäin kyykky ja mave ovat ainakin toistaiseksi pois pelistä alaselän takia. Pikku hiljaahan tuo on nyt kuntoutunut, mutta seuraavana onkin olkapääviat... :face:

Tänään jäi sitten selkäliikkeet tekemättä. Noh, toivottavasti ei tule tavaksi, en ole oikein koskaan erityisesti pitänyt selkäliikkeistä. Aiemmin sanoin etten tykkää habaliikkeistä, tänään sain aivan jäätävän ihanat poltteet habaan, kun tein hauiskääntöjä tangolla.

Kyykky, mave, penkki

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pohkeet ja forkut taitaa olla ainoat mitkä jää tekemättä. Kankkuihin en myöskään pahemmin panosta muuta taitaa tulla kyykyn ja vedon mukana

Suositut

Back
Ylös Bottom