Random Fatman tuossa kyseli, että miten mulla sujuu. No mä oon kuukauden pyöriny tuossa 95,5kg kahtapuolta, että ei kai tässä kummemmin. Kolmesti viikossa tulee sellanen 40km käveltyä, että hiki tulee.
Asiasta viienteen: tulin tuossa justiinsa salilta ja rupes siellä vähän kyrpimään ku katoin ohjelmalappua minkä mä täältä otin, että mikä ihmeen ero on tasapenkillä ja vinopenkillä? Siis tarkottaako se TASA tuossa tasapenkissä, että se on niinku se selkänoja pystysuoraan ylöspäin, eli vinopenkki laitettuna pystyasentoon, VAI onko se sama penkki ku penkkipunnerruksessa?! Jos se on tuo vinopenkki pystyasentoon asennettuna niin mikskähän mun ohjelmassa lukee näin:
"vinopenkki kp / tasapenkki kp x2" (tiedon voi tehä jommankumman käsipainoilla)
ja sit on toisekseen täällä samalle päivälle näin:
"pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2"
Taidan olla hieman hakoteillä näitten liikkeitten kanssa, että miten ne tehdään. Onko pystypunnerrus siis sellainen, että seisotaan vaan suorinjaloin ja nostellaan tankoa / käsipainoja rinnalta suorille käsille? Sama juttu istueltaan? Jos asia on noin, niin eikös kuitenki tasapenkki ja pystypunnerrus ota molemmat olkapäihin? Askarrutti hieman tuo asia salilla kun olin, mutta ehkä ei enää kauaa askarruta jos viititte hieman valaista
Kyselin jo aiemmin tuota mut silti ei mun pääni tainnut sitä asiaa oikeen käsittää :D
Editoidaampa vielä. Kysymys on siis tällaisesta 2-jakoisesta ohjelmasta:
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
"-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2"
Tuohon siis päivä 1 kohdalle lisäsin omankädenoikeudella vielä pec-deckin ja sit vatsat, ennenkaikkea vatsat kun ne näyttivät puuttuvan tuosta ohjelmasta kokonaan. Huonosti sanottu tuo päivä yksi, eli siis esim. päivä 1 tehään ma ja ti ja ke huilitaan ja käydään heittää kevyt lenkki ja to ja pe sit tehään numero 2. Viikonloppuna lenkkeillään :P Keskiviikkona vois oikeestaan jättää lenkin pois, että sais vähän lepoa, tuosta viikonlopusta en tiiä, varmaan vois käydä lenkillä. Kävelylenkeistä on siis kysymys.
Polvelta muuten sen verran terveisiä, että tein tuon prässin tänään (en tiiä paljon se laite itessään painaa) ja laitoin siihen 80kg painoja. Noh, aloin tekemään ku ei se kone varmasti hirveenä paina, ni meinas tehä vähän höpöä sen jälkeen ku tein 2x10 ja lähin pois siitä ni tuntu selvästi että vois vähän aikaa maata siinä laitteessa :D Ei silleen kipeetä käyny mut tuntu selvästi ettei oo kaikki kondiksessa. Saapa nähä mitä lääkäri sanoo ku on inttiä varten ens kuun 25. päivä lääkäri. Huomenna ois mave päivä, täytyypi vaan toivoo ettei se rasittais niin jumalattomasti tuota polvea ku prässi.