Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
MrPala&Paisti sanoi:
Kaivapa vanhoja kuvia Tom Plazista. Siinä oli jo jalat vähän turhan isot yläroppaan nähden.
Tom Platzin jalat eivät todellakaan olleet liian suuret suhteessa yläkroppaan, vaan Platzin Tomppa oli yksi niistä harvoista kehonrakentajista joilla jalkojen ja yläkropan välinen kokosuhde on hyvällä mallilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hulkki sanoi:
Tom Platzin jalat eivät todellakaan olleet liian suuret suhteessa yläkroppaan, vaan Platzin Tomppa oli yksi niistä harvoista kehonrakentajista joilla jalkojen ja yläkropan välinen kokosuhde on hyvällä mallilla.

Musta alkaa tuntua että Hulkki on oikeasti sellainen Jalkajumala, joka on lähetetty maan päälle käännyttämään ihmisiä Jalkatreenin lumoavaan maailmaan ja tekemään heistä Jalkojen uskollisia palvojia.

:lol2:

Aivan uskomaton threadi. Jaloissa liian isot lihakset.

Sen kyllä ymmärrän, jos jalat on liian isot suhteessa yläkroppaan, mutta silloin kysymys (ja oikea threadin nimi) kuuluu "Kuinka lihaksia ylävartaloon?"

Vai ei kai kukaan halua oikeasti tietää, kuinka jaloista saisi lihaksia pois? Kehonrakennusfoorumilla?

juu sanoi:
Musta alkaa tuntua että Hulkki on oikeasti sellainen Jalkajumala, joka on lähetetty maan päälle käännyttämään ihmisiä Jalkatreenin lumoavaan maailmaan ja tekemään heistä Jalkojen uskollisia palvojia.

:lol2:
No näillä rimppakintuilla en itseäni ihan ensimmäisenä jalkajumalaksi kutsuisi. Mutta jalkojen pitää olla isot, maailmassa on jo muutenkin aivan tarpeeksi rintahauispellejä.

Täällä ilmottautuu yksi selkä-jalka-PERSE-pelle ( 170 cm/91 kg, reisi 70 cm paksuimmasta kohdastaan, hauis 41 cm ja läskiä turhan paljon).

Tästä "epäsuhdasta" huolimatta en tosiaan aio vähentää jalkatreeniä, päinvastoin. Kyykkääminen on oma urheilulajinsa ja kaiken painiharjoittelun sielu ja sydän :D

sorzo sanoi:
Täällä ilmottautuu yksi selkä-jalka-PERSE-pelle ( 170 cm/91 kg, reisi 70 cm paksuimmasta kohdastaan, hauis 41 cm ja läskiä turhan paljon).

Tästä "epäsuhdasta" huolimatta en tosiaan aio vähentää jalkatreeniä, päinvastoin. Kyykkääminen on oma urheilulajinsa ja kaiken painiharjoittelun sielu ja sydän :D
Eipä tossa mun mielestä erityisempiä epäsuhtaisuuksia ole.

ojuni sanoi:
Eipä tossa mun mielestä erityisempiä epäsuhtaisuuksia ole.

Heh, joo ehkä ei reiden paksuuden suhteen, mutta mulla se suurin epäsuhta onkin tuolla perskankun puolella :D

Kyykkäämistä en silti lopeta perkele!!! :curs:

Danyon sanoi:
Pullapojaksi ei ole kukaan vielä ehtinyt haukkua.

Hauis eilen 40cm
Reisi eilen 76cm (keskeltä)
En ole ylipainoinen
Pituus 179 -180cm
Punttiksella enemmän tai vähemmän vakavasti yläkroppaa 10 vuotta. Nyt on kuitenkin ollut 9kk paussi jonka aikana kädet ovat kuihtuneet aivan olemattomiin mutta reidet eivät.

Voimaa olen saanut jalkoihin futis"uraltani", jota pelasin 15-vuotiaaksi asti ja sekä thainyrkkeilystä, jota treenasin 9 vuotta. Tällä hetkellä tämä epätasapaino vituttaa aika suuresti. Jos pitäisi valita niin mieluummin toisin päin eli rimppakinttu, jolla on yläkroppa kunnossa.

Kyllä noi tiedot voi pitää paikkaansa ihan kohtuullisella rasvaprosentillakin.

Mun paino tällä hetkellä on 92 (profiilissa on vanha paino) pituus about 181. Hansaka 41 cm, reisi paksuimmasta kohtaa 67 cm, rinta 114 cm ilman jännittelyjä ja extra ilmaa, vyotärö 92 cm, rasvaprosentti n. 18%.

Sun reidet on kymmenisen senttiä paksummat ja hanska about sama. Pituudessa meillä ei oo paljoo eroa. Eli massaa on jaloissa aikalailla. Itse omasta mielestäni mun raajat on ok, mut vois olla paksummatkin, erityisesti pohkeet.

Mun mielestä sun reidet on kyllä aika tukit. Jos rasvat sulla on kutakuinkin samat ku mulla niin alaraajoissa on selkeesti enempi massaa.

Rasvan kerääntyminen eri ihmisillä on personaalista ja mulla se tarttuu parhaiten tohon vyötärölle eteen.

Jos kuitenkin voisit laittaa kuvan niin olis ihan oikeesti mielenkiintosta nähdä noin isot kinkut...

Tiedän kyllä etukäteen, että jos postitan kuvat kintuista palstalle niin joko "ne eivät ole mun jalat" tai "ne eivät yksinkertaisesti ole niin isot". Mulla on kuitenkin mahdollisuus käyttä digikameraa ensiviikon lopulla tai sitä seuraavan viikon alussa, joten voisin postata kuvat silloin.

Danyon sanoi:
Tiedän kyllä etukäteen, että jos postitan kuvat kintuista palstalle niin joko "ne eivät ole mun jalat" tai "ne eivät yksinkertaisesti ole niin isot".
Ota nyt ne kuvat, ei tässä kukaan sua huijariksi rupea väittämään mikäli kuvat nyt eivät ole suoraan leikattu jostain Jay Cutlerin jalkaposekuvasta (minkä huomaisi 11-vuotiaskin). Eikä silläkään kauheasti merkitystä ole onko ne sun jalat vai ei, sillä jengi ihan oikeasti haluaa nähdä tuollaiset tukit. Alle 180-senttiselle miehelle 76-senttiset reidet ovat nimittäin aivan armottomat järkäleet, joita ei näe edes kehonrakennuksen SM-lavalla.

Danyon sanoi:
Tiedän kyllä etukäteen, että jos postitan kuvat kintuista palstalle niin joko "ne eivät ole mun jalat" tai "ne eivät yksinkertaisesti ole niin isot". Mulla on kuitenkin mahdollisuus käyttä digikameraa ensiviikon lopulla tai sitä seuraavan viikon alussa, joten voisin postata kuvat silloin.

Anna palaa, laita kuvat vaan. Vaikka niissä rasvaa oliskin niin mun mielestä ratkasee vartalon mittasuhteet. Eli sun alkuperäseen kysymykseen voi aivan hyvin antaa neuvoja vaikka kintuista muutama sentti pienemmillä rasvoilla lähtiskin.

Hyvä olis laittaa myös kuva josta näkyy koko ruho. Siitä näkis että onko sitä epätasapainoa kuiteenkaan niin paljoo... Ihmiset itte kun usein luulee niin vaikka asiat oliskin ihan ok. Mut niinku mä sanoin, noilla sun jalkojen senttilukemilla kädet kyllä vois olla paksummatkin.

Missä kohtaa sulla on paksuin kohta? Keskellä vai ylhäällä?
Mulla paksuin kohta on ylhäällä. (ylhäällä 67cm, keskellä n. 65cm)

Mä en tosin osaa kauheesti neuvoa ku mitä tässä jo on puhuttu...reenata vaan joka paikkaa...kokovartalokuva vois auttaa niin näkis mihkä pitää panostaa.

Epätasapainoseen vakutelmaa vaikuutta myös minkälainen on hartioitten luusto, kaula ja epäkkäät. Onko hartiat luonnostaan leveet ja kuinka ´´suorat´´ ne on. Luustojutuille ei oikeen voi mitään vaikka massaa keräis kuinka paljon.

Danyon sanoi:

kirjota reitees tussilla danyon ni ei luulis olevan ongelma

Odotan innolla kuvia. Niiden reisien pitää jättää sit nää mun 63 - 64-senttiset rimpulat kirkkaasti varjoon. :thumbs:

Liitteet

• tonpan_siimat.jpg
    tonpan_siimat.jpg
    188,7 KB · Katsottu: 1 237
Tomi sanoi:
Odotan innolla kuvia. Niiden reisien pitää jättää sit nää mun 63 - 64-senttiset rimpulat kirkkaasti varjoon. :thumbs:

Häh?
Tomi taitaa oikeesti olla kateellinen...

Se että jollain on paksummat reidet kun sulla ei välttämättä meinaa että ne on vaikuttavamman näköset.
``Muotoseikat´´ kun ratkasee niin paljon... ja pikkasen rasvaa niin erottuvuus on jotain muuta.

Pikkasen asiaton kommetti moderaattorilta...

Katotaan ensiks ne kuvat. Jos reidet ei oo yhtä kireet kun Tomilla niin se ei mun mielestä oo mikään vittuilun aihe.

Tomi sanoi:

Jos tekisit Tomi niin, että Danyon saa heti vip jäsenyyden, jos tuo kuvat noista tukkireisistään(siis jos niitä on olemassa)?
onko paha hinta helvetin isojen jalkojen näkemisestä?

Kiuaskivi sanoi:
Häh?
Tomi taitaa oikeesti olla kateellinen...

Se että jollain on paksummat reidet kun sulla ei välttämättä meinaa että ne on vaikuttavamman näköset.
``Muotoseikat´´ kun ratkasee niin paljon... ja pikkasen rasvaa niin erottuvuus on jotain muuta.

Katotaan ensiks ne kuvat. Jos reidet ei oo yhtä kireet kun Tomilla niin se ei mun mielestä oo mikään vittuilun aihe.

niin mutta jos se on sellaisessa kunnossa että ei läskiksi voi haukkua niin luulisi rasva% olevan 15-17% paikkeilla tai jopa alle 15% :hyper:

Kiuaskivi sanoi:
Joo joo, tervetuloa Pakkotoistolle. Tämä on palsta, jossa moderaattoritkin osallistuvat keskusteluun. :david:

Jos jannu leuhkii 76-senttisillä reisillä ja sanoo, että ei ole ylipainoinen, niin toki porukka haluaa nähdä ne. Postitin reisikuvani pelkästään vertailun vuoksi, koska en itsekään ole tuossa kuvassa ylipainoinen, mutta reidet ovat yli 10 senttiä ohuemmat kuin Danonella.

makew sanoi:
niin mutta jos se on sellaisessa kunnossa että ei läskiksi voi haukkua niin luulisi rasva% olevan 15-17% paikkeilla tai jopa alle 15% :hyper:

En mäkään tunnusta olevani läski vaikka rasvat on n.18%. Taulukoitten mukaan ylipainon raja on 24% läsää... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom