Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Kiuaskivi sanoi:
En mäkään tunnusta olevani läski vaikka rasvat on n.18%. Taulukoitten mukaan ylipainon raja on 24% läsää... :hyper:

suhteellista:hyper: rasva% kun on 18-20% vatsa väistämättä alkaa pömpöttämään eteenpäin ja vatsalihat ei näy.
Ota tästä nyt selvää, kuka on fläsä, kuka ei

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska tulee niitä :kuvia: ,en malta odottaa.

makew sanoi:
suhteellista:hyper: rasva% kun on 18-20% vatsa väistämättä alkaa pömpöttämään eteenpäin ja vatsalihat ei näy.
Ota tästä nyt selvää, kuka on fläsä, kuka ei
Ja vielä ku toi läski tulee eri kohtaan eri ihmisillä.

Kride sanoi:
Nähtävästi joutuu aika pitkään odottamaan...

Danyonin kuvia luultavasti saa odottaa tuomionpäivään asti. Taitaa koko Danyon olla pelkkä paskanpujujaspedehomointiaanitikkujalka luultavasti sillä on reiden ympärysmitta 38(mm), että se siitä :david:
Edit, Ja toi mun avatari on omistettu Danyonille niin kauan kun kuvat on lähetetty tähän threadiin

twinlab sanoi:
Danyonin kuvia luultavasti saa odottaa tuomionpäivään asti. Taitaa koko Danyon olla pelkkä paskanpujujaspedehomointiaanitikkujalka luultavasti sillä on reiden ympärysmitta 38(mm), että se siitä :david:
Edit, Ja toi mun avatari on omistettu Danyonille niin kauan kun kuvat on lähetetty tähän threadiin

Luultavasti Danyon on nyt epätoivoisesti treenaamassa niitä reisiä sen kokoiseksi kun lupaili.

Kride sanoi:
Luultavasti Danyon on nyt epätoivoisesti treenaamassa niitä reisiä sen kokoiseksi kun lupaili.

Muahahaaaaa :lol2: Etsintäkuulutus: Etsitään epätoivoista miestä joka treenaa salilla ainoastaan reisiään, tottelee nimeä Danyon :lol2:

Ok erottuvuus noissa Tomin reisissä. Mulla on muuten ja sen 63-64. Tosin olen kyllä lyhyempi...
Paljos Tomi noi pohkeet on? 38 - 42, kuvasta vähän vaikee sanoo?

J.Jake sanoi:
Ok erottuvuus noissa Tomin reisissä. Mulla on muuten ja sen 63-64. Tosin olen kyllä lyhyempi...
Paljos Tomi noi pohkeet on? 38 - 42, kuvasta vähän vaikee sanoo?
~43 cm oli pohje tuohon aikaan. Tuo kuva vaan ei ole paras mahdollinen. Nyt 100-kiloisena läskipossuna reisi on 68-69 cm ja pohje 44-45 cm. Silti näyttän 10 kertaa pienemmältä ja huonommalta kuin 10 kg kevyempänä.

Missäs Danyonin kuvat viipyy? :whip:

EI solariumia, pumppia jalkatreenin jälkeen tai edes suotuisaa valaistusta. Räpsäsin muutaman kuvan lainaamallani kameralla kylpyhuoneessa, luulis kuitenkin ajavan asian.

01.jpg

Perskeles...hyvältähän noi näyttää... :rock:

ihan kovat reidet. Ei kyllä ihan liian isot vielä :)

vähän voisit laittaa yläkropasta kuvia, jos kerran nuo koivet ovat liian isot siihen verrattuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom