Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Nuo jalat alkas alle kympin rasvoilla näyttämään jo ihan hyviltä... :thumbs:
Danyon sanoi:
Warheart sanoi:mitäs mieltä jengi on niistä lähes 90 senttisistä koivista, jotka täällä palstalla pyöri joskus. ;)
Viittaat selvästi osaksi minun tekstiini, niin täytyy nyt sanoa, että kaikkia ei yksinkertaisesti kiinnosta mahdollisimman isot jalat, etenkään jos suhde muuhun kroppaan kasvaa omasta mielestä epäesteettisen näköiseksi (näin ei minulla kylläkään tule koskaan olemaan). Voi myös olla, että haluaa harrastaa muutakin, jolloin massa haittaa jaksamista. Ei ollut tarkoitukseni valittaa, päinvastoin. Nuo olivat tosiaan ainoat vähänkin huonot puolet, mitkä suurista reisistä keksin. Itse henkilökohtaisesti nimenomaan haluan säilyttää jalat mahdollisimman suurina. Ja jos jalkatohtori voisi vaikka itse vastata kysymykseeni kun se ei juuri muita näytä kiinnostavan. Eli mistä kohtaa mittaat reitesi ja mistä kohtaa se yleensä mitataan (kehonrakentajat ym.)?Hulkki sanoi:Kun sinulta kerran löytyy suotuisat jalkageenit älä valittele jostain fakin luistelun tukaluudesta vaan hyödynnä lahjasi ja treenaa noista jaloista säikeiset tukit, joita kilpakehonrakentajatkin hämmästelevät. Mietipä miltä monista heikompigeenisistä, jotka ovat vuosikaudet yrittäneet saada jalkoja kasvamaan heikoin tuloksin, tuntuu, kun yhtä sankaria jolla olisi edellytykset rakentaa todella näyttävät reidet ei kiinnosta treenata jalkoja kun ne on "vähä äggly tuntuzet niinqq farguizz junou..."
Danyon sanoi:EI solariumia, pumppia jalkatreenin jälkeen tai edes suotuisaa valaistusta. Räpsäsin muutaman kuvan lainaamallani kameralla kylpyhuoneessa, luulis kuitenkin ajavan asian.