Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ala vaan treenaamaan niitä jalkoja kanssa, noissa on potentiaalia :)

Yläkroppaakaan ei kuitenkaan voi treenata kokoaikaa, tylsäksihän se käy...

Hyviltä noi kintut näyttää, ja pahoitteluni mun posteista ja asenteesta sua kohtaan :kippis1: Mutta vieläkin kaiveluttaa että paljon noissa nyt sitten oikeesti on ympärysmittaa?

Edit: Niin ja ei muuten kannata lopettaa jalkatreenejä, treenaat vaan samaan malliin niin hyvä tulee :thumbs:

Anteeksi jos tämä on jo jossain sanottu, olen melko laiska lukemaan. Mutta mistä kohtaa reisi tulisi mitata? Keskeltä vai paksuimmasta kohtaa, joka luonnollisesti lienee melko ylhäällä, missä sisäreisikin on paksuin. Jos joku viitsisi lyhyesti vastata... Kiitos

Ja itse asiaan: reisien koko ei haittaa muuten, mutta joskus sisäreidet hankaa yhteen/housuihin ja ei ole kovin mukava kävellä. Ja tietty suuret reidet menee hapoille helposti, eikä esim. luistelu ole aina kovin miellyttävää...

Feikit. :jahas:

No eikä, ihan potrat jalathan ne siinä on, vaikkakaan eivät 76-senttisiltä näytä. Tiukkana varmasti kovan näköiset kintut. Treenaisin itse kyllä kovaa jalkoja, jos olisin Danyon. Propsit kuvien postaamisesta myös. :)

No ei nuo kyllä hirveän kaukanakaan näyttäs olevan niistä 76 senttisistä.

Kovat on reidet! Ja jos vielä pudottaa vähän rasvaa pois, niin putoaa se paha ympärysmittakin... ;)

Nuo jalat alkas alle kympin rasvoilla näyttämään jo ihan hyviltä... :thumbs:

Timba79 sanoi:
Nuo jalat alkas alle kympin rasvoilla näyttämään jo ihan hyviltä... :thumbs:

Ai ihan totta vai, hä mitä?

Kyllä ne nytkin näyttää hyviltä! Paksut reidet, hyvä Danyon, siitäs saivat epäilijät :)

Danyon sanoi:
01.jpg

Hyvältähän noi reidet näyttää muttei missään nimessä liian isoilta.
Noissa näkee muuten hiton hyvin miten paljon rasva meinaa, muutaman prossan kun tosta tiputtelisi rasvaa niin awot.

Siis et edes treenaa jalkoja? Ai että, kun olisikin tuommoiset jalat ilman treenausta, eikä tarvitsisi mennä salille oksentamaan jalkatreenien merkeissä. Paitsi, jos yläkroppa saisi jalat kiinni.

Niin ja kerta 76 senttisiin reisiin ei uskottu, niin mitäs mieltä jengi on niistä lähes 90 senttisistä koivista, jotka täällä palstalla pyöri joskus. ;)

Warheart sanoi:
mitäs mieltä jengi on niistä lähes 90 senttisistä koivista, jotka täällä palstalla pyöri joskus. ;)

Kylla noita ufo mittaustuloksia pyorii siella sun taalla, ja saahan ne mitat vaikka millaiseksi, kun vetaa nauhan sopivasti 'vinoon'. Heitan omien reiskojeni kuvan ihan vertailun vuoksi, ja mittaa on kuvassa pari senttia alle 70 senttia. Minakin haluaisi nahda ne 90 senttiset reidet, joten laittakaahan kuvia ihmeessa tulemaan...

http://65.49.94.174/kintut.jpg

Niin, jos jonkun mielesta reidet on tosiaan 'liian isot', kannattaa vahan polttaa sita laskia pois.. meikalaisen aitinkin mielesta sen reidet on liian isot, mutta tassakaan tapauksessa kyse ei ole liiallisista lihaksista ;)

Kyllä minä ymmärrän, jos pitää liian isoja jalkoja huonona juttuna. Jotkut ei vaan yksinkertasestitykkää ison kokosista jaloista, mutta toki ne pitää olla siedettävässä balanssissa yläkropan kanssa, jos sitä rakentaa kunnolla. Tietty täytyy niillekin tehdä voimatreeniä ainakin tai jotain ylläpitävää treeniä(en tarkoita mitänä lenkkeilyä), että pysyy kunnossa. Kuulun tähän porukkaan, joka pitää arskan ajan kehonrakentajia paremman näkösinä, kun jalat ei ollu älyttömät tukit.

Itsekin koin vielä talvella reiteni turhan isoiksi yläkroppaan verrattuna. 68 cm ja en ole tehnyt kuin kyykkyä voimapainotteisesti. Nyt rasvoja pudoteltuani ne näyttää aika sopusuhtaselta tai itse asiassa ajattelin panostaa jalkatreeniin vähän enemmän nyt tovin aikaa.

Ihan OK-reidet, isommat nuo on kuin itselläni. Yläkroppa vain saa olla aika saatanan ruikku, jos nuo on nyt sitten suhteessa liian isot.

Kun sinulta kerran löytyy suotuisat jalkageenit älä valittele jostain fakin luistelun tukaluudesta vaan hyödynnä lahjasi ja treenaa noista jaloista säikeiset tukit, joita kilpakehonrakentajatkin hämmästelevät. Mietipä miltä monista heikompigeenisistä, jotka ovat vuosikaudet yrittäneet saada jalkoja kasvamaan heikoin tuloksin, tuntuu, kun yhtä sankaria jolla olisi edellytykset rakentaa todella näyttävät reidet ei kiinnosta treenata jalkoja kun ne on "vähä äggly tuntuzet niinqq farguizz junou..."

Nykyisellään noissa on paljon rasvaa, ja massa on pakkaantunut aika pitkälti yläreiteen (kuten allekirjoittaneellakin) joten saat noista todella kadehdittavat quadsit kun dieettaat rasvoja reilusti alemmaksi ja rupeat tahkoamaan etu- ja hack-kyykkyä. :thumbs:

Hulkki sanoi:
Kun sinulta kerran löytyy suotuisat jalkageenit älä valittele jostain fakin luistelun tukaluudesta vaan hyödynnä lahjasi ja treenaa noista jaloista säikeiset tukit, joita kilpakehonrakentajatkin hämmästelevät. Mietipä miltä monista heikompigeenisistä, jotka ovat vuosikaudet yrittäneet saada jalkoja kasvamaan heikoin tuloksin, tuntuu, kun yhtä sankaria jolla olisi edellytykset rakentaa todella näyttävät reidet ei kiinnosta treenata jalkoja kun ne on "vähä äggly tuntuzet niinqq farguizz junou..."
Viittaat selvästi osaksi minun tekstiini, niin täytyy nyt sanoa, että kaikkia ei yksinkertaisesti kiinnosta mahdollisimman isot jalat, etenkään jos suhde muuhun kroppaan kasvaa omasta mielestä epäesteettisen näköiseksi (näin ei minulla kylläkään tule koskaan olemaan). Voi myös olla, että haluaa harrastaa muutakin, jolloin massa haittaa jaksamista. Ei ollut tarkoitukseni valittaa, päinvastoin. Nuo olivat tosiaan ainoat vähänkin huonot puolet, mitkä suurista reisistä keksin. Itse henkilökohtaisesti nimenomaan haluan säilyttää jalat mahdollisimman suurina. Ja jos jalkatohtori voisi vaikka itse vastata kysymykseeni kun se ei juuri muita näytä kiinnostavan. Eli mistä kohtaa mittaat reitesi ja mistä kohtaa se yleensä mitataan (kehonrakentajat ym.)?

Danyon sanoi:
EI solariumia, pumppia jalkatreenin jälkeen tai edes suotuisaa valaistusta. Räpsäsin muutaman kuvan lainaamallani kameralla kylpyhuoneessa, luulis kuitenkin ajavan asian.

=> Meni makkaranmorkaajilta jauhot suuhun... :hyper:

Mut näyttää miehillä olevan pokkaa myöntää se. :kippis1:

Laita vielä muutama kokovartalokuva niin näkee suhteet. Mun milestä reites ei kuitenkaan oo liian isot, näin ylakroppaa näkemättä... ne vaan on epätavallisen isot, verrattuna tavalliseen tallaajaan.

[mod]quotet kuntoon. -t[/mod]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom