Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa mielenkiintoinen ketju. Minä ainakin uskon, että kaverilla on ihan liian suuret jalat. Siis yhtä paljon kuin siihen, että toissavuoden 4 kuukauden harjoittelulla saavutetaan lihasmuisti, jonka avulla penkkitulosta parannetaan 70 kiloa alle puolessavuodessa, ja vedetään maasta ehkä huomenna 220 kiloa ja kyykkykin on lähes kaksisataa. Mikä ihmeen tarve ihmisillä on valehdella netissä? Kukaan ei tunne heitä eikä tule luultavasti koskaan tuntemaan nimimerkin takaa. Jos valehdellaan, niin valehdellaan perkele omalla nimellä !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja sekin, että jos ongelma on tosiaan tuo, niin luulis että ratkaisu on helppo keksiä itekkin.

(ongelma - ratkaisu)

1. liikaa läsikiä - ruokavalio kuntoon + airobista

2. liikaa lihaa - vähemmän reeniä jaloille, parempaa ja / tai enemmän treeniä yläkeholle ja safka systeemit kuntoon

ei pitäs olla super vaikeeta

Kalimero sanoi:
Aivan uskomaton geneettinen friikki. Ei voi kuin :worship:

Itsellä koko muuttuu suhteessa niin että vuosia sitten dieetin alussa meni 38 tuumaiset ja 32 tuumaiset dietin lopussa. Suhde ei ole kuin vähän tasaantunut nykyään. Ei vaan enää tahdo löytyä farkkuja jalkaan...

No ehkä meissä kaikissa on jotain friikkiä ja onneks tämä meikäläisen friikkihomma ei ole välttämättä tässä tapauksessa yhtään pahasta. Mutta taas päinvastainen juttu on noi kylkien jenkkakahvat, sikspäkki näkyy ja kohtuu mukavasti, mutta ne perkeleen kahvat ei vaan häviä minnekkään. Että ei se rasva sitten ainakaan meikäläisessä pala/esiinny kovinkaan tasaisesti.

Tomi sanoi:
63 cm oli tossa kunnossa, joten mittanauhan mukaan mulla oikeasti on rimppakintut. :nolo: Onneksi lavalla ei käytetä mittanauhaa.

Ei perkele voi uskoo että ois vaan 63 cm, tässä näkee miten paljon noihin mittoihin kannattaa luottaa. Mulla kun on mitta centin vähemmän kun sulla ja sun jalat on kuitenkin ihan eri planeetalta kun meikäläisen.

Timba79 sanoi:
No ehkä meissä kaikissa on jotain friikkiä ja onneks tämä meikäläisen friikkihomma ei ole välttämättä tässä tapauksessa yhtään pahasta. Mutta taas päinvastainen juttu on noi kylkien jenkkakahvat, sikspäkki näkyy ja kohtuu mukavasti, mutta ne perkeleen kahvat ei vaan häviä minnekkään. Että ei se rasva sitten ainakaan meikäläisessä pala/esiinny kovinkaan tasaisesti.

Sama juttu. Painoin 10kg vähemmän armeija aikoina ja silloinkin oli kahvat kyljissä. En edes muista koska ei olisi ollut. Pitäisikö varat sinne viroon jo imutusaika... :) Ei voi mitään, kun on geneettisesti tämmöinen kummajainen.

Pertti 123 sanoi:
Mut hei kelaa, sehän meinaa sitä, ettei sun tartte treenata takareisiä erikseen.

:hyper: :hyper: :hyper:

Kyllähän sitä alkaa ymmärtämään niitä, jotka treenaa vain penkkiä. Sillä vääntelemisellä, kiemurtelulla ja äheltämisellä, jolla painot usein nostetaan saa varmasti koko kroppa hyvin kyytiä.

Paitsi hauis, jolle pitää tehdä erikseen parikymmentä sarjaa.

VelttoV sanoi:
Sama juttu. Painoin 10kg vähemmän armeija aikoina ja silloinkin oli kahvat kyljissä. En edes muista koska ei olisi ollut. Pitäisikö varat sinne viroon jo imutusaika... :) Ei voi mitään, kun on geneettisesti tämmöinen kummajainen.
Mää kans! Lisäksi leuan alle kerääntyy ihan hitosti läskiä. Vähän niin kuin Jope Ruonansuulle.

Threadin aloittajalle voisi sanoa, että mitään ongelmaa ei olisi tullut jos et olisi maininnut mittoja tai sitä että jalat kasvaa ajatuksen voimalla ja pyhällä kummituksella.

Jos haluat, että jalat pienenee niin osta pyörätuoli, tai sellainen kolmipyöräinen laite mitä pedaloidaan käsin. Ja juo olutta päälle.

Ihan aikuisten oikeasti en osaa neuvoa muuta kuin, että jätä kylmästi jalat treenamatta tai tee vain pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja ala juoksemaan. Ja laihdutus auttaa aina edes jonkin verran.

lasikuitujeesus sanoi:
Kyllähän sitä alkaa ymmärtämään niitä, jotka treenaa vain penkkiä. Sillä vääntelemisellä, kiemurtelulla ja äheltämisellä, jolla painot usein nostetaan saa varmasti koko kroppa hyvin kyytiä.

Paitsi hauis, jolle pitää tehdä erikseen parikymmentä sarjaa.

Kyllä muakin vähän ihmetyttää, että miten helvetissä sinne takareiteen voi tulla epäsuoraa rasitusta vaikka kuinka sitä kaarta yrittäisi, ellei se kaari sitten muistuta enemmän siltaa. No ehkä mä en vaan osaa ottaa kaikkea penkistä irti.

vilho_kanuuna sanoi:
Kyllä muakin vähän ihmetyttää, että miten helvetissä sinne takareiteen voi tulla epäsuoraa rasitusta vaikka kuinka sitä kaarta yrittäisi, ellei se kaari sitten muistuta enemmän siltaa. No ehkä mä en vaan osaa ottaa kaikkea penkistä irti.
Ei välttämättä kauheeta rasitusta, mutta kramppaamaan voi alkaa.

Lopettakaas nyt toi jeesustelu, että jollain on liian isot jalat. Jos jollain on liian isot 76cm jalat, niin se on läskiä. Kaikki alle 100cm jalat on liian pieniä. Ette te voi tällaselle palstalle kirjottaa, että on liian ISOT jalat. Voitte kirjottaa johonki soneran ellit osiolle, mutta ei tänne. Tätä palsta kuitenkin lukee kroppaansa treenaavia ihmisiä, eikä mikään lihas voi olla liian iso. Haluun tosiaan nähdä kuvan kaverista jolla on liian isot jalat.

JJJ sanoi:
Haluun tosiaan nähdä kuvan kaverista jolla on liian isot jalat.

"Isojalka"
bigfoot.jpg

:D

Mulla on noin 62 senttiset reiret ja pituus on noin 5 cm sinua enemmän ja painoa noin 5 kiloa vähemmän ja jalat näyttää ihan tikuilta, eli ratkaisu ei suinkaan ole jalkatreenin lopettaminen vaan laihdutus. :whip:

Ja turha on myös ruveta kiukuttelemaan kun neuvoja ei tule, kun itse "jättijalka" haukkuu muita rimppakintuiksi.

Yksi mahdollisuus on tietysti ruveta treenaamaan jalkoihin pelkkää voimaa, niin ne ei kasva niin nopeaan.

JJJ sanoi:
Lopettakaas nyt toi jeesustelu, että jollain on liian isot jalat. Jos jollain on liian isot 76cm jalat, niin se on läskiä. Kaikki alle 100cm jalat on liian pieniä. Ette te voi tällaselle palstalle kirjottaa, että on liian ISOT jalat. Voitte kirjottaa johonki soneran ellit osiolle, mutta ei tänne. Tätä palsta kuitenkin lukee kroppaansa treenaavia ihmisiä, eikä mikään lihas voi olla liian iso. Haluun tosiaan nähdä kuvan kaverista jolla on liian isot jalat.
Asiapuhetta.

Hulkki sanoi:
Asiapuhetta.

Hmmmp. Eikö tässä ole silti sotkettu käsitteet suhteessa/absoluuttisesti?* Jos jalat ovat suhteessa muuhun ruumiiseen liian isot, eikö ole oikein suhteuttaa tämä treeniin? Olet itsekin (yrittänyt :) )niin tehdä. Imo tässä on nyt tehty kärpäsestä rintahauispelle. Eikö kuitenkin ole oikein tasapainottaa lihasepätasapainoa, olkoon se minkä tahansa lihasryhmien välillä?

*Kysyjällä on suhteellinen ongelma.

Mun reiden paksuus on 65 ja eikä voi sanoo että oisin hirveesti jalkapunttia tehny. Kiekkoo tosin pelailin mutta aina ollu jalat voimakkaammat suhteessa yläkroppaan.

Mulla on Hannibalin ongelmaa sivuava ongelma.

Reidet on n 80cm ja vyötärö 30cm. Rinta 140cm ja haukkarit 55cm,tosin ojentajassa on vähän huono erottuvuus...

Jokatapauksessa mun reidet näyttää yhä pieniltä koska mun penis on 29cm pitkä ja 27cm ympärysmitaltaan. Ja toisaalta vyötärö näyttää tosi neitimäisen kapealta koska se on vain 3cm penistä paksumpi.

Tää threadi on priceless

Lisäksi mallityttöystävälläni alkoi menkat!
- mun ei...

Hulkki sanoi:
Voi hyvää päivää. Jalat eivät ole KOSKAAN liian isot tai vahvat. Naurettavaa ajatella että täältäkin löytyy porukkaa jotka ovat lopettaneet jalkojen treenamisen "koska ne on jo niin isot". Teillä on sitten ilmeisesti aivan tajuttomat tukkireidet säikeineen ja kutseineen, sillä voisin vaikka heti nimetä 20 tyyppiä, joilla on taviksen silmään aivan tajuttoman friikkimäiset jalkaosastot mutta jotka kuitenkin treenaavat jalkojaan kovaa ympäri vuoden koska jalat eivät ikinä voi olla liian hyvät.

Kaivapa vanhoja kuvia Tom Plazista. Siinä oli jo jalat vähän turhan isot yläroppaan nähden. Mun geenit on vähän samansuuntaiset. Kun nuorna miehenä treenasin kovaa, jalkani kasvoivat tuplavauhtia muihin lihasryhmiin verrattuna. Kävin tuolloin kerran kuussa hierojalla ja tämä tapasi aina todeta, että "jaaha, taas on reidet paisunu".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom