Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö tuo ylipaino ole melko suhteellinen käsite.

On mullakin painoindeksi 32 (ollut 34) enkä ole tuntenut itseäni ylipainoiseksi. Rasva %:ani en tiedä, mutta epäilisin sen olevan 14-18 luokkaa. En siis ole kireä. Arvioinkin oman ylipainoni suorituskyvyn ja olon mukaan enkä peilistä vatsalihaksia tarkkailemalla. Tämän vuoksi en pidä esim. useita kuulantyöntäjiä ylipainoisina. Kysyjäkin voi siis pitää itseään ei-ylipainoisena, jos suoriutuu harrastamistaan lajeista kunnialla läpi ja läskin määrä ei muodosta estettä lajeissa kehittymiselle eikä hän muutenkaan kärsi ylipainon aiheuttamista vaivoista.

Tiedän kyllä, että moni metroseksuaali peilipoika vetäisi itsensä jojoon, jos näkisi meikäläisen makkaran vyötäröllään, mutta mua ei vaan jaksa kiinnostaa ulkonäköseikat.

Toi mittojen vaihtelu kuulostaa kyllä epäilyttävältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pertti 123 sanoi:
Joillakin kasvaa kuulemma pohkeet kävelemällä, kun tulee hirvee pumppi. Varmasti!!!

:nolo: Tää pitää kyllä paikkansa, kun kävelee täysillä, niin kyllä vaan tulee. Ja samalla paisuu pumppiin myös toi lihas mikä menee tuossa sääriluun päällä. ..jos mulla onkin vaan kävelytekniikassa vika?

Jos joku olisi kertonut omaavansa liian isot rintalihakset selkään nähden, niin kommentit olisivat luonnollisesti olleet:
-ei kellään ole liian isot rintalihakset
-treenaat vaan rintaa täysillä
-no ei vittu varmaan ole
-et kai sää halua näyttää miltään selkäjalkapelleltä

?

Lihasepätasapainoa saa olla jalkojen ja selän hyväksi!!!!!

Lihasepätasapainoa EI saa olla rinnan ja hauisten hyväksi!!!!!

Onko asia selvä?
:thumbs:

vilma-liina sanoi:
:nolo: Tää pitää kyllä paikkansa, kun kävelee täysillä, niin kyllä vaan tulee. Ja samalla paisuu pumppiin myös toi lihas mikä menee tuossa sääriluun päällä. ..jos mulla onkin vaan kävelytekniikassa vika?

Varmasti saa pohkeet pumppiin, mutta se ei tarkoita, että ne kasvaa, juu nou.

Tolla kävelylogiikalla kannattas juosta hirveitä maitohappo intervalleja, koska niissä saa takareidet hirveeseen pumppiin. Eli ei mitää maastavetoja tai jalankoukistuksia, vaan happo intervalleja :wall:

kekexx sanoi:
Lihasepätasapainoa saa olla jalkojen ja selän hyväksi!!!!!

Lihasepätasapainoa EI saa olla rinnan ja hauisten hyväksi!!!!!

Onko asia selvä?
:thumbs:

No minä ainakin olen tätä mieltä - ja ihan oikeasti - ja syykin on selvä: Jos omistat suhteessa isot jalat ja selän, näytät isolta korstolta. Mutta jos taas omistat suhteessa isot rinta- ja hauislihakset, mutta pienet jalat ja selän, et näytä ollenkaan niin isolta. Minä ainakin panostan kehon suuriin lihasryhmiin enemmän.

=
Tomille; reiteni ovat paksuimmasta kohdasta 62cm eli sentin vähemmän, kuin sinulla. TOivottavasti nyt voit neuvoa itse alkuperäisen ongelman kanssa tai ehkä sitten keskittyä muihin threadeihin.

87. viestistä kaksi antanut neuvoja. Kiitos heille.

Hyvä kun tunnustit! Mä pyörin jo 10 minuuttia täällä mittanauha kädessä, pussilinen sustia ja purkki anadrolia kourassa.

Eli turhaan olet huolissas, olet samanlainen ripakinttu ku muutkin täällä. eikun kyykkyä vaan jos polvet kestää.

Pertti 123 sanoi:
Varmasti saa pohkeet pumppiin, mutta se ei tarkoita, että ne kasvaa, juu nou.

Tolla kävelylogiikalla kannattas juosta hirveitä maitohappo intervalleja, koska niissä saa takareidet hirveeseen pumppiin. Eli ei mitää maastavetoja tai jalankoukistuksia, vaan happo intervalleja :wall:

Pitääkin kokeilla noita happo intervalleja ;) No joo, mutta kyllä tuo mun säären päällinen liha vaan on aikamoinen, vaikkei se todellakaan saa muuta treeniä, kun kävelyssä sitä pumppitreeniä. Eli nilkkaa koukistettaessa nousee törkeen näkönen kohouma tohon säären päälle. Ja tuntuu, että normaaleilla ihmisellä siinä hädin tuskin on edes mitään lihasta. Mutta ei näistä mun pökkelöistä tän enempää, vaan keskitytään Danyonin koipiin :)

Tomi sanoi:
Kuvia estrogeenipöhöjaloista ei ole kuitenkaan luvassa.

Kyllä mä voisin ottaa, mutta kun mulla ei ole digikameraa.

Tosin tämä olikin hyvä johdatus kiinnostavampaan aiheeseen: miten kompensoida luontaista estrogeenipöhöä ilman roinapalstan apua? Siis jos nyt luonnostaan sattuisi olemaan tyyppiä jolle rasva kertyy perseeseen ja reisiin kuten muillakin neideillä (tissejä ei onneksi ole kasvanut).

Himohomoaerobisella kyllä rasva lähtee, mutta sitten lähtevät lihatkin samalla. :itku:

vilma-liina sanoi:
Eli nilkkaa koukistettaessa nousee törkeen näkönen kohouma tohon säären päälle.

Se on nilkan ojennusta. ;) Mulla on sellanen ongelma että sen samaisen lihaksen lihaskalvo on vähän turhan tiukka, ja pienenkin kävelyn jälkeen se alkaa huutaan apua.

Powerhousu sanoi:
Se on nilkan ojennusta.

Eikös pohjeliikkeet kuitenkin ole ojennusta ja päinvastainen koukistusta?

Voisi tuokin lihas muuten kasvaa paremmin kunnon painoilla, mutta se on ikävä kyllä täysin väheksytty lihas bodauspiireissä. Taidankin tehdä läpimurron ja yllättää bodilavat valtavilla nilkankoukistajilla.

Kysymys: Minulla on valtaisan iso peeeeenis. Se tuottaa useimmiten naiselleni yhdyntäkipuja ja vaikeuksia nauttia seksistä. On alkanut vituttamaan tämä iso peeeeenis. Kuinkas te muut isolla peeeeeniksellä varustetut pakkislaiset olette homman hoitaneet, jotta vaakamambo sujuu jouhevasti? Pitäisikö lisätä esileikkimistä? Ehkä jotain liukasteita?

Vastaus: :kuvia:

Vastaus: :curs:

Vastaus: :curs: Usko pois, et todellakaan halua pienempää peeeeenistä. Itse haluaisin, ja ottaisin minä päivänä tahansa paljon mieluummin paljon isomman peeeeeniksen. :kuvia:

Hannibal sanoi:
Kysymys: Minulla on valtaisan iso peeeeenis. Se tuottaa useimmiten naiselleni yhdyntäkipuja ja vaikeuksia nauttia seksistä. On alkanut vituttamaan tämä iso peeeeenis. Kuinkas te muut isolla peeeeeniksellä varustetut pakkislaiset olette homman hoitaneet, jotta vaakamambo sujuu jouhevasti? Pitäisikö lisätä esileikkimistä? Ehkä jotain liukasteita?

Vastaus: :curs: Usko pois, et todellakaan halua pienempää peeeeenistä. Itse haluaisin, ja ottaisin minä päivänä tahansa paljon mieluummin paljon isomman peeeeeniksen. :kuvia:

Panisin!!1 :eek:

D.Yates sanoi:
Eikös pohjeliikkeet kuitenkin ole ojennusta ja päinvastainen koukistusta?

Ei ole. Tää on tosi yleinen virhe, johtuu varmaan siitä että pienestä asti puhutaan että ojennetaan nilkkaa jne. Ajattele jalkaasi kätenä, jalkapohja on sama kuin kämmen, kun käännät kättäsi samaan suuntaan kuin jalkaa noustessasi varpailleen, on se ranteen koukistusta. Siitäkin voi jo päätellä jotain kun käännät kämmenet itseäsi kohti, siis naamaasi päin, kun kätesi ovat esim pöydällä, niin koko kädet ovat samassa asennossa kuin jalat, mutta toisin päin. (eli nivel taakse päin) Tässä asennossa hauis ja ranteen koukistaja on samalla puolella, eli koukistajat on aina raajassa samalla puolella, ja ojentajat samalla puolella. Samoin jalassa. Eli oikeasti varpaille nousu on nilkan koukistusta ja pohje on koukistajalihas. Sama asia selviää anatomian kirjoista kun alat etsimään sieltä nilkan fleksiota ja ekstensiota.

Edit: Selvennystä...

Powerhousu sanoi:
Ei ole. Tää on tosi yleinen virhe, johtuu varmaan siitä että pienestä asti puhutaan että ojennetaan nilkkaa jne. Ajattele jalkaasi kätenä, jalkapohja on sama kuin kämmen, kun käännät kättäsi samaan suuntaan kuin jalkaa noustessasi varpailleen, on se ranteen koukistusta. Siitäkin voi jo päätellä jotain kun käännät kämmenet itseäsi kohti, siis naamaasi päin, kun kätesi ovat esim pöydällä, niin koko kädet ovat samassa asennossa kuin jalat, mutta toisin päin. (eli nivel taakse päin) Tässä asennossa hauis ja ranteen koukistaja on samalla puolella, eli koukistajat on aina raajassa samalla puolella, ja ojentajat samalla puolella. Samoin jalassa. Eli oikeasti varpaille nousu on nilkan koukistusta ja pohje on koukistajalihas. Sama asia selviää anatomian kirjoista kun alat etsimään sieltä nilkan fleksiota ja ekstensiota.

Edit: Selvennystä...

Eli kun mä ponnistan päkiöillä, niin mä koukistan nilkkaa? Ymmärsin tekstin, mutta maalaisjärjellä mä edelleen ojennan nilkkaa. Nilkan liikerata on niin paljon lyhyempi, kuin käden, että se ei missään vaiheessa muistuta koukistusta, vaan ojennusta. Myöskin on hassua puhua koukistuksesta, kun esim. hypyssä nilkka "koukistuisi". Ihminen muutenkin astuu ja pidentää näennäisesti jalkaansa ojentamalla nilkkaansa. Koukistaminen kuulostaisi päinvastaiselta.

Tiedän että nyt eräs vetää herneen nenään, kun joku kehtaa olla erimieltä anatomiakirjan kannssa.

PS: eli siis pointti on se, että mä edelleen ojennan nilkkaa, kun mä etenen / hyppään

Danyon sanoi:
Aina saa lukea ja kuulla, kuinka jalat eivät kehity samassa suhteessa muun kropan kanssa mutta onko täällä muita joiden jalkojen/reisien suurikokoisuus on jopa ongelma?

Itse olen aina saanut massaa ja lihaksia erittäin helposti mutta varsinkin reidet paisuvat jo pelkällä ajatuksella niiden treenaamisesta ja niiden suuri koko on jo alkanut vituttaa. En treenaa jalkoja salilla lainkaan, mutta jollain perkeleellä ne pysyy aina muuhun kroppaan nähden suurempana. Mites muut kohtalotoverit hoitaa jalkojen "treenaamisen"?

MISC03.jpg

Pertti 123 sanoi:
Eli kun mä ponnistan päkiöillä, niin mä koukistan nilkkaa? Ymmärsin tekstin, mutta maalaisjärjellä mä edelleen ojennan nilkkaa. Nilkan liikerata on niin paljon lyhyempi, kuin käden, että se ei missään vaiheessa muistuta koukistusta, vaan ojennusta. Myöskin on hassua puhua koukistuksesta, kun esim. hypyssä nilkka "koukistuisi". Ihminen muutenkin astuu ja pidentää näennäisesti jalkaansa ojentamalla nilkkaansa. Koukistaminen kuulostaisi päinvastaiselta.

PS: eli siis pointti on se, että mä edelleen ojennan nilkkaa, kun mä etenen / hyppään

Niinhän se kuulostaa, mutta anatomisesti se on näin. Puhu ihan miten haluat, kansankielessä se kuitenkin on ojentamista ja tulee varmaan aina olemaan.

vilho_kanuuna sanoi:
Eräs kaveri valitteli kerran salilla, että kun tekee penkkiä, niin rupeaa takareisiä ramppaamaan. Että näin.
Kyllä mul ainaki on monta kertaa kaarta vääntäessä tullu takareiteen perkeleellinen kramppi.

Mullakin on joskus krampannut takareisi, kun on tullut väännettyä penaa pää punaisena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom