Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Danyon sanoi:
Voimaa olen saanut jalkoihin futis"uraltani", jota pelasin 15-vuotiaaksi asti ja sekä thainyrkkeilystä, jota treenasin 9 vuotta. Tällä hetkellä tämä epätasapaino vituttaa aika suuresti. Jos pitäisi valita niin mieluummin toisin päin eli rimppakinttu, jolla on yläkroppa kunnossa.

Laitat vaan sen perinteisen rinta-penkki-hauis kuurin päälle niin kyllä se siitä! Ja voithan kasvattaa amisviiksetkin!

:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on itseasiassa ihan sama uskooko Moderaattori Tomi vai ei mutta olen aika varma, että palstaa lukee myös sellaiset ihmiset, joilla on samankaltainen probleema, kuin minulla ja heidän kommentteja lähinnä kaipailin. En lapsellisten ja kateellisten rimppakinttujen :thumbs:

Danyon, ensinnäkin onnittelut hyvistä geeneistä. Futis ja thainyrkkeily on sellaisia lajeja että läheskään kaikilla ei paikat kestäisi treenaamista. Et ole kynäniska vaan kovaa treenannut kaveri jolla lihakset säilyy jaloissa pitempään kuin yläkropassa. Olisiko nyt mitenkään mahdollista että teet seuraavat pari kuukautta treeniä pelkästään yläkropalle ja annat jalkojen toistaiseksi olla treeneittä? Tästähän sen lihastasapainon luulisi taas palautuvan.

Katsos Danone kultaseni kun olet niin uusi täällä ja rupeaa tulemaan tuollaista juttua missä väität reitesi olevan suunnilleen yhtä paksu kuin vyötärö, niin väkisinkin tulee mieleen ettet nyt vaan olisi joku Jippiin sankari kuka on päättänyt kusettaa tyhmiä bodareita. tv kateellinen rimppakinttu.

Danyon sanoi:
En lapsellisten ja kateellisten rimppakinttujen :thumbs:
Yyyy setä oli ilkee ja haukkui rimppakintuksi! :itku:

Liitteet

• rimppakintut.jpg
    rimppakintut.jpg
    138,4 KB · Katsottu: 1 484
Mun jalat ei ainakaan oo koskaan liian suuret...

<---------

Saisivat vielä kasvaa lisää... *kastelee ja antaa Substralia kintuille*

sterpuska sanoi:
Tomi Btw mitäs noilla oli mittaa? muistanko väärin oliko 66cm?
63 cm oli tossa kunnossa, joten mittanauhan mukaan mulla oikeasti on rimppakintut. :nolo: Onneksi lavalla ei käytetä mittanauhaa.

Tomi sanoi:
63 cm oli tossa kunnossa, joten mittanauhan mukaan mulla oikeasti on rimppakintut. :nolo: Onneksi lavalla ei käytetä mittanauhaa.

Juu mutta eiks kaikki oo suhteessa siihen kokonaisuuteen...

Tomi sanoi:
Yyyy setä oli ilkee ja haukkui rimppakintuksi! :itku:

Sairaat suonet :worship: !! Ja danyon pistä :kuvia:

Hannibalin kommenttia odotellaan: rimppakintut vai narukädet?

:)

Hulkki sanoi:
Usko pois, et todellakaan halua olla jalaton torso. Itse olen, ja ottaisin minä päivänä tahansa paljon mieluummin kovat jalat ja suhteessa heikomman yläkropan.

"Utko poit, et valmana haluait itoa yläkloppaa ja luikkujalkoja! Ai mikti? No kotka MINÄKÄÄN en halua!

MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ!!!"

:rock: :hyper: :hyper: :hyper: :rock:

No voi lollo. Mielenkiintoista sinänsä, että Hannibal alkoi vittuilemaan mulle vasta siinä vaiheessa kun musta tuli mode. Hmm. Auktoriteettivihaa, anyone?

No voi OMG sun kanssas, Hulkki.

cartman74 sanoi:
Mun jalat ei ainakaan oo koskaan liian suuret...

<---------

Saisivat vielä kasvaa lisää... *kastelee ja antaa Substralia kintuille*
Hei koskas otettais taas pysty-hackia Mayorsilla? :urjo:

Tomi sanoi:
Hei koskas otettais taas pysty-hackia Mayorsilla? :urjo:

Mä kävin työkaverin kanssa Meijerillä pari viikkoa sit kun oltiin koulutuksessa siinä lähellä...
Otin taas sitä saamarin pysty hackia ja ai jai kun teki kipiää!!
Sitä ennen otin sitä raskasta prässiä ja lopuks vielä sitä jänskää "hackia" joka on niitten lähentejä/loitontaja koneitten vievien portaiden alla. Se oli hyvä! Ei painetta selkään, mutta reidet kärisi...

Ne treenit silloin sun kanssa joulukuussa jalkojen osilta, varsinkin pohkeiden, oli sellaista tuskaa jota harvoin kokee...

Liikaa taisin innostua silloin siinä reidenojentaja koneessa ottaan sarjat loppuun asti ja loppu treeni olikin sit tuskaa...

On se kumma kun siellä Mayorsilla treenatessa tulee aina "paha olo"... :urjo:

Mutta ehkä vielä joskus taas...

Danyon sanoi:
Se on itseasiassa ihan sama uskooko Moderaattori Tomi vai ei mutta olen aika varma, että palstaa lukee myös sellaiset ihmiset, joilla on samankaltainen probleema, kuin minulla ja heidän kommentteja lähinnä kaipailin. En lapsellisten ja kateellisten rimppakinttujen :thumbs:

Mä oon lapsellinen ja kateellinen rimppakinttu, mutta pakko mainita että näitä isoreisiä on tullut jonkin verran nähtyä. Yleensä sellasia joilla rasva vaan sattuu kerääntyyn jalkoihin ja perseeseen ja sen takia ne näyttää isolta. Siitä kun aletaan dieettaan niin ei jääkään mitään jäljelle kun ei oo treenattu jalkoja. Nehän on ollu jo niin isot. En väitä että sä oot tällanen, mutta niin luulen. Laitas niitä :kuvia: niin me muutkin uskotaan.

Eliitti bodarin jalat ja ihan vahingossa. Eikä yhtään rasvaa, vaan ainoastaan helvetisti lihasta.

Niin epätodennäköistä että ei voi uskoa.

protsku sanoi:
Juu mutta eiks kaikki oo suhteessa siihen kokonaisuuteen...

Jeh, sen takia munkin jalat näyttää tasapainoisilta muuhun kroppaan nähden.

Vaikka useammin luistan niiden treenaamisesta kuin en. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom