Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gyrmy sanoi:
Tietysti kiinnostaisi että paljonko herra painaa.
Juu, ja ne kuvat olisi myös kiva juttu. 76-senttiset tiukat reidet tuon pituisella jannulla olisivat jo erittäin vaikuttavan näköiset. Joku tässä nyt haisee silliltä. :jahas: Laitahan Danyon :kuvia: niin loppuu tämä naurettava juupas-eipäs.

Hei kamaan jäbät. Jollain on häbyhuulet eri paria ja jollain sojottaa kikkeli väärään suuntaan ja kysyjällä on mielestään vituttavan liian isot jalat. Olis niinku hyvät neuvot tarpeen. Pitäs vähä niinku neuvoo antaa niin jäbät vaan mouruaa joidenkin säikeisten tukkikuvien perään ja kyselee painoindeksejä.

Pikaluistelijoilla ja ratapyöräilijöillä on isot jalat, koska ne käy salilla.

Mua vituttaa aina kun joku selittää, että "joo mulla on isot jalat, koska harrastan karatea / rullaluistelua / sählyä / lätkää / uintia..." ym. Ei jumalauta millään noista kasva jalat. Lätkän pelaajatkin on vaan yleensäkkin sellasia rasvaperseitä, että kai ne patukoilta näyttää.

Joillakin kasvaa kuulemma pohkeet kävelemällä, kun tulee hirvee pumppi. Varmasti!!!

Kyllä niitä syitä keksitään jottei tartte jalkoja treenata. Kukaan ei kyllä keksi tekosyitä, jotta välttyisi yläkehon treenaamiseltä.

Hannibal sanoi:
Hei kamaan jäbät. Jollain on häbyhuulet eri paria ja jollain sojottaa kikkeli väärään suuntaan ja kysyjällä on mielestään vituttavan liian isot jalat. Olis niinku hyvät neuvot tarpeen. Pitäs vähä niinku neuvoo antaa niin jäbät vaan mouruaa joidenkin säikeisten tukkikuvien perään ja kyselee painoindeksejä.

Joono neuvo taitaa olla aika yksinkertanen, lopettaa tai keventää jalkojen treenaamista ja antaa muiden lihaksien ottaa etumatkaa kiinni..

Mua on alkanut naurattamaan nämä kommentit, olen jotenkin onnistunut pilaamaan ihmisten päivät kysymällä aika normaalin kysymyksen. Ehkä mieli ei olisi pahoittunut, jos olisin muodostanut kysymyksen toisin eli: "mitä tehdä, kun muu kroppa ei kehity samaa vauhtia jalkojen kanssa?".

Luulin, että palsta oli edes jonkinsortin plattformi, jossa punttisalia enemän tai vähemmän harrastavat neuvovat toisiaan mutta täällä meininki onkin hieman toisenlainen.

Tomille; reiteni ovat paksuimmasta kohdasta 62cm eli sentin vähemmän, kuin sinulla. TOivottavasti nyt voit neuvoa itse alkuperäisen ongelman kanssa tai ehkä sitten keskittyä muihin threadeihin.

87. viestistä kaksi antanut neuvoja. Kiitos heille.

Jotenkin tulee mieleen kaikki ne eukkojen valitukset, miten eivät viitsi kävellä kotiovelle kolmanteen kerrokseen kun reisiin kasvaa niin mahooottomat lihakset. :rolleyes:

Hannibal sanoi:
Luistelijoilla kyllä, mutta ne syökin Raajax-steroideja. Kilpapyöräilijöillä ei, Zäm225 laittaa kohta :kuvia: niiden rimppakintuista.
Ei tarvitse koska kaikki tietää että niillä on jäntevät ruoskareidet, vaan ei suuret.

:whip:

PMLats sanoi:
Jotenkin tulee mieleen kaikki ne eukkojen valitukset, miten eivät viitsi kävellä kotiovelle kolmanteen kerrokseen kun reisiin kasvaa niin mahooottomat lihakset. :rolleyes:

Joo ja kaiken lisäksi ne lihakset mitä niihin reisiin tulee on sellasia inhottavan löysiä ja muhkuraisia..

X-FILES

Liitteet

• takes2totango.jpg
    takes2totango.jpg
    44,2 KB · Katsottu: 702
Danyon sanoi:
Mua on alkanut naurattamaan nämä kommentit
Mua on naurattanut koko tämä viestiketju aloituspostista asti. Et saa haluamiasi vastauksia, koska monia taitaa lähinnä huvittaa koko juttu. En itse usko, että tässä maassa edes kovin monella kilpakehonrakentajalla on kireät 76-senttiset reidet. Postisi on paskapuhetta kunnes postitat kuvan.

Danyon sanoi:
TOivottavasti nyt voit neuvoa itse alkuperäisen ongelman kanssa tai ehkä sitten keskittyä muihin threadeihin.
76-senttiset reidet saat kutistettua pienemmiksi lopettamalla kävelyn, juoksun, thai-nyrkkeilyn, rullaluistelun, pimeähiipimisen ja pukkihyppelyn. Suosittelen rollaattorin ostoa. Yläkroppasi saat suuremmaksi käymällä salilla ja treenaamalla kovaa. Tarinan opetus: tee perseestä revittyjä threadeja niin saat niihin varmasti perseestä revittyjä vastauksia.

"Aaaah, muhkea lompakkoni ei mahdu takataskuuni, timanttisormukseni ei mene sormeeni ja Ferraristani puhkesi rengas. Lisäksi mallityttöystävälläni alkoi menkat! :itku:"

Itselläni oli ennen "ongelma" reisien ja yläkropan balanssin kanssa, ehkä vieläkin reidet vähän dominoivat.
Ympärysmittaa on ollut siinä 70cm pintaan, mutta rasvoilla 16-18, (175cm/100+kg) joten jokainen ymmärtää siitä, että tiukka mitta on jotain aivan muuta. Olivat kuitenkin sen verran dominoivat, että treenaavat ja treenaamattomat ystävät yhtä lailla kommentoivat ihan siviilivaatteet päällä, että onpas sulla suuret reidet, joten pientä hölläystä niiden suhteen ehkä sen jälkeen tein, mutta vain vähäksi aikaa.
Anyway, en siis missään nimessä näkisi että reiteni ovat liian suuret, vaan yläkroppa liian pieni, molemmat saavat täyden kurituksen. Omalla tuotannolla ei lihaksia liian suuriksi ylipäätään kasvateta. Lisäksi, jos minun pitäisi valita dominoivan ylä- tahi alakropan väliltä, valitisin ne jalat, koska rhp-tyyppejä on oikeasti olemassa, vieläpä runsaanlaisesti!

Olisikohan niin, että jos on paljon harrastanut urheilua ja varsinkin jalkojen kanssa (jäksi, luistelu, pyöräily), niin ehkä lihas tarttuu hieman helpommin, koska kaikki verenkierrot ja hermot on hyvässä kunnossa. Itse pyöräilin nuorena todella paljon ja jalat on aina ollut vähän tolpat. Nyt ne on koko ajan jossain paketissa ja nilkutetaan tai käytetään keppejä, mutta reidet on nyt 65cm ohuet. Pari senttiä oli ennen enemmän. Haluaisin ne tuonne yli 70cm paikkeille ja erottelevammiksi. Ne on nyt siis ihan rimppakintut, mutta kehityksestä muuhun kehoon nähden eivät ole paljoa jääneet. Vaikka reidet on isommat mitä Toimilla, mun on paljon paljon huonomman näköiset, koska rasvat korkeammat ja muutenkin isompi tyyppi näin perusrungolta (ainakin profiilien mukaan). Peili on paras apuväline.

Tomi sanoi:
Juu, ja ne kuvat olisi myös kiva juttu. 76-senttiset tiukat reidet tuon pituisella jannulla olisivat jo erittäin vaikuttavan näköiset. Joku tässä nyt haisee silliltä. :jahas: Laitahan Danyon :kuvia: niin loppuu tämä naurettava juupas-eipäs.

Tuo jannu ei kyllä ole väittänyt että hänen reitensä ovat tiukat. Voivathan ne olla 76 senttiset, mutta ei tiukat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom