Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ja ne kuvat olisi myös kiva juttu. 76-senttiset tiukat reidet tuon pituisella jannulla olisivat jo erittäin vaikuttavan näköiset. Joku tässä nyt haisee silliltä. :jahas: Laitahan Danyon niin loppuu tämä naurettava juupas-eipäs.Gyrmy sanoi:Tietysti kiinnostaisi että paljonko herra painaa.
Danyon sanoi:Reisi eilen 76cm (keskeltä)
En ole ylipainoinen
Hannibal sanoi:Hei kamaan jäbät. Jollain on häbyhuulet eri paria ja jollain sojottaa kikkeli väärään suuntaan ja kysyjällä on mielestään vituttavan liian isot jalat. Olis niinku hyvät neuvot tarpeen. Pitäs vähä niinku neuvoo antaa niin jäbät vaan mouruaa joidenkin säikeisten tukkikuvien perään ja kyselee painoindeksejä.
Ei tarvitse koska kaikki tietää että niillä on jäntevät ruoskareidet, vaan ei suuret.Hannibal sanoi:Luistelijoilla kyllä, mutta ne syökin Raajax-steroideja. Kilpapyöräilijöillä ei, Zäm225 laittaa kohta niiden rimppakintuista.
PMLats sanoi:Jotenkin tulee mieleen kaikki ne eukkojen valitukset, miten eivät viitsi kävellä kotiovelle kolmanteen kerrokseen kun reisiin kasvaa niin mahooottomat lihakset.
:lol2:Dobermann sanoi:Joo ja kaiken lisäksi ne lihakset mitä niihin reisiin tulee on sellasia inhottavan löysiä ja muhkuraisia..
Mua on naurattanut koko tämä viestiketju aloituspostista asti. Et saa haluamiasi vastauksia, koska monia taitaa lähinnä huvittaa koko juttu. En itse usko, että tässä maassa edes kovin monella kilpakehonrakentajalla on kireät 76-senttiset reidet. Postisi on paskapuhetta kunnes postitat kuvan.Danyon sanoi:Mua on alkanut naurattamaan nämä kommentit
76-senttiset reidet saat kutistettua pienemmiksi lopettamalla kävelyn, juoksun, thai-nyrkkeilyn, rullaluistelun, pimeähiipimisen ja pukkihyppelyn. Suosittelen rollaattorin ostoa. Yläkroppasi saat suuremmaksi käymällä salilla ja treenaamalla kovaa. Tarinan opetus: tee perseestä revittyjä threadeja niin saat niihin varmasti perseestä revittyjä vastauksia.Danyon sanoi:TOivottavasti nyt voit neuvoa itse alkuperäisen ongelman kanssa tai ehkä sitten keskittyä muihin threadeihin.
Tomi sanoi:Juu, ja ne kuvat olisi myös kiva juttu. 76-senttiset tiukat reidet tuon pituisella jannulla olisivat jo erittäin vaikuttavan näköiset. Joku tässä nyt haisee silliltä. :jahas: Laitahan Danyon niin loppuu tämä naurettava juupas-eipäs.