Minulla on isot jalat ja perse suhteessa muuhun kroppaan. Samankokoiset tukit kuin Tomilla, mutta jos laihduttaisin samoille rasvoille, niin en tiedä olisiko enää 63 cm. Ja voin sanoa, että Tomi treenaa jalkoja paljon "ammattimaisemmin" kuin minä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sporteme sanoi:Minulla on isot jalat ja perse suhteessa muuhun kroppaan. Samankokoiset tukit kuin Tomilla, mutta jos laihduttaisin samoille rasvoille, niin en tiedä olisiko enää 63 cm. Ja voin sanoa, että Tomi treenaa jalkoja paljon "ammattimaisemmin" kuin minä.
Juu täältä löytyy kans samat mitat (reisi 63cm ja pohje 43 cm), mutta kireys ei nyt kylläkään rehellisyyden nimissä ole samaa luokkaa Rungossa pituutta on se vaivaiset 153,5cm ja kai nää jalat sitten on tavallaan ongelma, koska esim. kesällä mua ei kyllä taatusti ainakaan julkisilla paikoilla nähdä minkäänlaisissa shortseissa tai hamosissa.screwdriver sanoi:Samankokoiset kepit on täälläkin mutta pitudestahan johtuen kai tuota ympärysmittaa tulee vaikkei pahemmin treenaisi :jahas:
Eli kai tässä pitää tiukentaa jalkatreeniä vaan :evil:
vilma-liina sanoi:kai nää jalat sitten on tavallaan ongelma, koska esim. kesällä mua ei kyllä taatusti ainakaan julkisilla paikoilla nähdä minkäänlaisissa shortseissa tai hamosissa.
Amerikan Jeesus sanoi:Eikö se sitten ole vielä tyhmemmän näköistä kun kaverilla on saatananmoiset koivet mutta olemat yläkroppa? Tiedätkö miksi näitä kavereita kutsutaan? No minäpä kerron.. läskiperseiksi.
Mulla on kanssa sellanen kaveri jolla on lätkän peluusta kasvaneet kuulemma jättireidet. Jalat sillä kyllä näyttää tosiaan paksuilta, mutte kuitenkaan ole hirveät tukit. Eikä lihakset juuri erotu. Nykyään ei tartte treenata (eli viimeiseen 8 vuoteen), koska sähly ja autolle kävelykin kasvattaa jalkoja. Yksi mahdollisuus on tietysti se, että joskus jalat on olleet muuhun vartaloon nähden isommat, mutta vuosien saatossa ero on hävinnyt, mutta yhä se tyyppi luulee niin.Kimple sanoi:Ottamatta mitenkään kantaa alkuperäiseen asiaan, siitä tuli kuitenkin mieleen hauska juttu joka sattui aikoinaan työpaikallani. Eräs työkaveri alkoi ihmetellä, että miksei toisella työkaverilla ollut polvisuojia vaikka oli rullaluistimillaan tullut töihin. No, tämä toinen työkaveri sanoi, että ei löytynyt kaupasta niin isoja suojia jotka olisivat mahtuneet hänen reiden ympäri. Reisien lihakset olivat kuulemma kasvaneet isoiksi, koska oli nuoruudessaan pelannut jääkiekkoa. Ja tyyppi oli ihan tosissaan. Pystyin juuri ja juuri pidättämään nauruun repeämisen, tosin muut eivät siinä onnistuneet. Ko. kaverin ulkonäkö vastasi aika hyvin keskiverto maratoonarin lihaksikkuutta.
Raven sanoi:Ja todella vaikea uskoa, että futiksella tai thai-nyrkkeilyllä kasvattaisi muka melkein pro-bodari luokan jalat. Kyseessä on kuitenkin enemmänkin kestävyys lajeja.
protsku sanoi:Kilpapyöräilijöillä on yleensä aika muhkeat reidet mutta ehkä he ovat poikkeus. Paitsi kun tarkemmin ajattelee niin myös pikaluistelijoilla on aivan käsittämättömät reisilihakset...
Raven sanoi:Ja todella vaikea uskoa, että futiksella tai thai-nyrkkeilyllä kasvattaisi muka melkein pro-bodari luokan jalat. Kyseessä on kuitenkin enemmänkin kestävyys lajeja. Itsekin pelasin futista aikoinaan n.12vuotta ja thainyrkkeilyssä oltiin 6 vuotta. Vaikka aikoinaan keho lavoille olin kovastikin menossa, niin eniten kasvoivat jalat, mutta eivät toisia potkien kasvaneet.
Mutta se olinkin minä vain.
vilma-liina sanoi:Ja etenkin naisissa jostain syystä on näitä ylipohje yksilöitä, joiden pohkeet on todella massiiviset ilman mitään treenejä - sittenkin, kun kaikki rasva on otettu pois.
heureka, nyt vaan kaikki tikkupohkeet kipin kapin korkkari ostoksille. Kotona voitte sitten suorittaa kaikkia kotiaskareitanne niissä kiduttimissa, esim. imuroida, jos ette julkisille paikoille kehtaa lähteä sipsuttelemaan. :DWildemar sanoi:Johtuen korkokenkien eli korkkareiden eli "perskuta mulla on jalat iiihan rakkuloilla ja turvonneena" käytöstä.
Edit. Vois itekin alkaa käyttää. :jahas:
nevahood sanoi:makuasioita. itse haluan pirun vahvat reidet, mutta tyttöystävä yrittää kaikin keinoin estää kinttujen treenaamista. =D
Danyon sanoi:Pullapojaksi ei ole kukaan vielä ehtinyt haukkua.
Hauis eilen 40cm
Reisi eilen 76cm (keskeltä)
En ole ylipainoinen
Pituus 179 -180cm
Punttiksella enemmän tai vähemmän vakavasti yläkroppaa 10 vuotta. Nyt on kuitenkin ollut 9kk paussi jonka aikana kädet ovat kuihtuneet aivan olemattomiin mutta reidet eivät.
Voimaa olen saanut jalkoihin futis"uraltani", jota pelasin 15-vuotiaaksi asti ja sekä thainyrkkeilystä, jota treenasin 9 vuotta. Tällä hetkellä tämä epätasapaino vituttaa aika suuresti. Jos pitäisi valita niin mieluummin toisin päin eli rimppakinttu, jolla on yläkroppa kunnossa.