Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Maaggeli sanoi:
Monet on mennyt myös siihen lankaan että on vedetty sikabulkkia ja kun housut ei ole enää mahtunu jalkaan on päätelty että jopas on isot koivet. Dietillä sitten on kappas vaan huomattu että jopas on ripakintut. :lol2:

Mulla ei reidet oo pienemmäksi käyneet dietillä. Housut mahtuu paremmin kun on läskit lähtenee hanurista pois. Reiden ympärys kasvanut dietin aikana 2 cm.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Mulla ei reidet oo pienemmäksi käyneet dietillä. Housut mahtuu paremmin kun on läskit lähtenee hanurista pois. Reiden ympärys kasvanut dietin aikana 2 cm.

jos dietillä rasva palaa niin kyllä se palaa myös reisissä.. jos sulla on dietillä reidet kasvaneet niin ei voi muuta sanoa kuin että hyvin on mennyt treenit tai huonosti mitattu

lauri1262 sanoi:
jos dietillä rasva palaa niin kyllä se palaa myös reisissä.. jos sulla on dietillä reidet kasvaneet niin ei voi muuta sanoa kuin että hyvin on mennyt treenit tai huonosti mitattu

Treenit on mennyt loistavasti ja mittaustulos pitää paikkansa. Piti mitata pariin kertaan uudelleen kun ei meinannut uskoa näkemäänsä. Mutta hyvä näin. Ja palaahan se rasva reisistäkin, ehkä mulla vaan ei sitten reisissä ollut sitä läskiä niin kovin paljoa loppupeleissä, tai sitten ne on vieläkin palamatta niistä... :jahas:

Onhan tässä jotain tapahtunut, kun vanhat 501:set menee vyötäröltä vielä jotenkuten jalkaan, mutta ovat kovin pinkeän oloiset reisien kohdalta. Mutta kyllä nuo jalat tuosta saisivat kasvaa, kasvaa, kasvaa ja kasvaa.

Kannattaa pitää mielessä, että jalat näyttää isommilta ylhäältä katsottuna(eli omasta mielestä) :D

Threadin aloittaja saisi hiljalleen jo vastata aloittamaansa prov..VIestiketjuun. :jahas: Jotenkin tulee mieleen sellainen pullapoika, jolla on estrogeenijakaumat täysin vitullaan ja mukavassa nestepöhössä nilkat on yhtä paksut kuin pohkeet. Toki voin olla väärässä, mutta ilman kuvia tai vastauksia esittämiini kysymyksiin threadin aloittaja on pullapoika.

Tomi sanoi:
Threadin aloittaja saisi hiljalleen jo vastata aloittamaansa prov..VIestiketjuun. :jahas: Jotenkin tulee mieleen sellainen pullapoika, jolla on estrogeenijakaumat täysin vitullaan ja mukavassa nestepöhössä nilkat on yhtä paksut kuin pohkeet. Toki voin olla väärässä, mutta ilman kuvia tai vastauksia esittämiini kysymyksiin threadin aloittaja on pullapoika.
Reidet tuskin kenelläkään kasvaa treenaamatta rajuihin mittoihin, mutta välillä kyllä näkee näitä atleettiset pohkeet omaavia henkilöitä, jotka eivät käy rautaa veivaamassa vaan ovat saaneet ilmeisesti uskomattomat geenit juuri pohjeosastolle. Käydään vaan pelaamassa jotain pallopelejä ja se jo riittää ärsykkeeksi pohkeisiin.

Aivan uskomaton geneettinen friikki. Ei voi kuin :worship:

Itsellä koko muuttuu suhteessa niin että vuosia sitten dieetin alussa meni 38 tuumaiset ja 32 tuumaiset dietin lopussa. Suhde ei ole kuin vähän tasaantunut nykyään. Ei vaan enää tahdo löytyä farkkuja jalkaan...

Ei varmaan kehity jalat itsellä yhtään nopeammin mitä yläkroppa, mutta kun vartalon mittasuhteet viturallaan ja yläkroppa lihakseton niin :itku:
Ehkei isot jalat, mutta hölmön näköiset luikun kropan yläosan kanssa.

Keitäs näitä epätasaisesti jakautuneella geneettisellä lahjakkuudella siunattuja kehoilijoita on? Itselle tulee mieleen John Hnatyschak, joka menestyi aika mukavasti pro-tasolla, eikä jonkun vanhan M&F:n mukaan treenannut olkapäitä ja pohkeita (ja vatsaa?) kuin kisaviimeistelyjen aikaan.

johnhnatyschak1.jpg

Myöskään Juliette Bergman ei vissiin hirveästi panosta pohjetreeniin.

welcomepic.jpg

EDIT: tossa linkkejä ton Natu-sackin kuviin:

http://clay_b863.tripod.com/JHnatyschak/JohnHnatyschak0704.jpg

http://clay_b863.tripod.com/JHnatyschak/GalleryHnatyschak.html

Pullapojaksi ei ole kukaan vielä ehtinyt haukkua.

Hauis eilen 40cm
Reisi eilen 76cm (keskeltä)
En ole ylipainoinen
Pituus 179 -180cm
Punttiksella enemmän tai vähemmän vakavasti yläkroppaa 10 vuotta. Nyt on kuitenkin ollut 9kk paussi jonka aikana kädet ovat kuihtuneet aivan olemattomiin mutta reidet eivät.

Voimaa olen saanut jalkoihin futis"uraltani", jota pelasin 15-vuotiaaksi asti ja sekä thainyrkkeilystä, jota treenasin 9 vuotta. Tällä hetkellä tämä epätasapaino vituttaa aika suuresti. Jos pitäisi valita niin mieluummin toisin päin eli rimppakinttu, jolla on yläkroppa kunnossa.

juu sanoi:
Nyt on ihan pakko kokeilla kuinka paljon tekstiä tulee:

MIKSI?

No vaikka siksi että mikään ei ole niin typerän näköistä kuin se että jollain on iso/treenattu yläkroppa ja sitten jalan paksuin kohta on polvi.

Tietty jos haluaa olla rinta hauis pelle niin tekee niinkuin tahtoo. :david:'

Edit. Danoyan ennen kun nään kuvia noista sun rasvattomista 76cm reisistä niin niin kauan ne on mulle paska puhetta.

Mun oli kyllä tarkoitus jutella asiasta kohtalotovereiden kanssa, eikä kateellisten idioottien, joiden pasmat menee sekaisin toisten reisistä.

sterpuska sanoi:
No vaikka siksi että mikään ei ole niin typerän näköistä kuin se että jollain on iso/treenattu yläkroppa ja sitten jalan paksuin kohta on polvi.

Tietty jos haluaa olla rinta hauis pelle niin tekee niinkuin tahtoo. :david:'

Eikö se sitten ole vielä tyhmemmän näköistä kun kaverilla on saatananmoiset koivet mutta olemat yläkroppa? Tiedätkö miksi näitä kavereita kutsutaan? No minäpä kerron.. läskiperseiksi.

makuasioita. itse haluan pirun vahvat reidet, mutta tyttöystävä yrittää kaikin keinoin estää kinttujen treenaamista. =D

Danyon sanoi:
Tällä hetkellä tämä epätasapaino vituttaa aika suuresti. Jos pitäisi valita niin mieluummin toisin päin eli rimppakinttu, jolla on yläkroppa kunnossa.
Usko pois, et todellakaan halua olla jalaton torso. Itse olen, ja ottaisin minä päivänä tahansa paljon mieluummin kovat jalat ja suhteessa heikomman yläkropan.

sterpuska sanoi:
Danoyan ennen kun nään kuvia noista sun rasvattomista 76cm reisistä niin niin kauan ne on mulle paska puhetta.
No voihan jollain noin kovat jalat ollakin, mutta tuon pituiselle äijälle 76 sentin reidet ovat kyllä aikamoiset tukit. :kuvia:

Hannibal sanoi:
Juliette Bergman ei vissiin hirveästi panosta pohjetreeniin.

Voi herra jestas mikä nainen! Nyt jää Hymy lukematta tällä viikolla.

:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom