Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toi failure on jengillä joskus hieman peikko. se on ok, mutta en tekis sillai jatkuvasti. kuten en myöskään suosittele tekeen pelkästään "pari toistoo varaa" treenejä. sen suhteellisen (peräsuoli) intensiteetin tasoakin kannattaa vaihdella.
Sanokaas onko tämä vain heikkoutta vai mitä.. Todella tyhmä kysymys, mutta:
Saan kapealla vastaotteella 12 leukaa, mutta myötäotteella en yhtään En vaan pääse siis aivan ylös asti (siis leuka tangon ylitse), kyynärpäät tms. tuntuu olevan "tiellä" :D Olen koittanut nousta tuolilla ja tehdä negatiivisia myötäotteella niin tuntuu tosi ilkeältä kyynärpäissä. Voiko mulla olla kyynärvarsien tms. lihakset niin auttamattoman heikot, että käy näin? Vai selän?
Olen kuvitellut, että ero vasta/myötäotteella on vain marginaalinen, eikä esimerkiksi selän kasvun kannalta ole laisinkaan niin _suurta_ merkitystä otteella. Olen aina vetänyt kapealla vastaotteella, koska se on tuntunut heti alusta pitäen luonnollisimmalta ja parhaimmalta - selkäänkin on ottanut, niin en ole kokenut tarvetta vaihtaa.
Sanokaas onko tämä vain heikkoutta vai mitä.. Todella tyhmä kysymys, mutta:
Saan kapealla vastaotteella 12 leukaa, mutta myötäotteella en yhtään En vaan pääse siis aivan ylös asti (siis leuka tangon ylitse), kyynärpäät tms. tuntuu olevan "tiellä" :D Olen koittanut nousta tuolilla ja tehdä negatiivisia myötäotteella niin tuntuu tosi ilkeältä kyynärpäissä. Voiko mulla olla kyynärvarsien tms. lihakset niin auttamattoman heikot, että käy näin? Vai selän?
Olen kuvitellut, että ero vasta/myötäotteella on vain marginaalinen, eikä esimerkiksi selän kasvun kannalta ole laisinkaan niin _suurta_ merkitystä otteella. Olen aina vetänyt kapealla vastaotteella, koska se on tuntunut heti alusta pitäen luonnollisimmalta ja parhaimmalta - selkäänkin on ottanut, niin en ole kokenut tarvetta vaihtaa.
Toimisikohan sellainen tyyli, missä vedettäsiin leukoja koko treenin ajan, muiden sarjojen välissä. Pointti olisi siis se, että kun en saa muutenkaan 3-4 leukaa enemmän, niin tekisi sitten 1-2 leukaa jokaisen sarjan välissä. Toistojahan siinä ehtisi tulla tuntiin aika kivasti kuitenkin.
Missä vaiheessa on fiksua vetää lisäpainoilla leukoja? Mieluiten jos saa niin perusteluita mukaan =)