Leuanveto + lisäpainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Metalviking sanoi:
Helvetin hyvät nuo tonttuboyn tulokset. Et kuitenkaan ole alle 90kg kynis (niikuin meikä), mikäli olet se joksi luulen (sukunimesi alkaa K:lla?). Tossa yks tyyppi vaan kehu, että sinä se olit se 4. tullut vetäjä näiltä kyliltä..

Kyllä taisi tonttuboyn paino olla nippa nappa alle 90kg kisojen punnituksessa. Se on vaan on aika kuivaa räjämiittiä tuo vajaa 90kg! Ihmeesti mokomassa riisikukossa on löylyä:D :worship:

Metalviking sanoi:
Helvetin hyvät nuo tonttuboyn tulokset. Et kuitenkaan ole alle 90kg kynis (niikuin meikä), mikäli olet se joksi luulen (sukunimesi alkaa K:lla?). Tossa yks tyyppi vaan kehu, että sinä se olit se 4. tullut vetäjä näiltä kyliltä..

Sama mies ja jakaus eri puolella päätä.. :)

Paakkipossu sanoi:
Kyllä taisi tonttuboyn paino olla nippa nappa alle 90kg kisojen punnituksessa. Se on vaan on aika kuivaa räjämiittiä tuo vajaa 90kg! Ihmeesti mokomassa riisikukossa on löylyä:D :worship:
joo kyllä puikko palaa ja ruuti on kuivaa..heh heh :whip:

50 kg 2x3, kolmas sarja jäi kakkoseen. Ote oli kämmenet sisäänpäin ja kapealla. Tämä oli n. viikko Kultsan kisojen jälkeen, joten painoa oli vain 81-81,5kg. Vajaan 90-kilosena sain kumminkin tehtyä 3x5 40kg:lla. Leveällä otteella kämmenet ulsopäin oon heikompi..
omalla painolla joskus viime vuonna tein enemmänkin, (bodaustyyliin, luka yli tangon ja ala-asennossa kädet suorina) leveällä otteella 28 toistoa, 3 min myöhemmin vielä 20. Tuolloin paino muistaakseni sen 83-84kg.

Itsekin olen heikompi myötäotteella. Vastaotteella otin yleensä jopa niin kapealla, että pikkurillit oli yhdessä...liekö yksi syy olkapään seudun vammautumiseen..? Itse tehdessä ei tuntunut kyllä.

Mitenkäs ihmisillä penkkimaksimi ja leuanvetomaksimi suhtautuvat toisiinsa?Tässä voidaan leuanvetomaksimina ajatella omapaino + lisäpainot ykkönen vastaan penkkiykkönen. Tai sitten penkki omasta painosta vs leuanveto ilman lisäpainoja. Yllätyin siitä, että leuanveto on penkkiä hienoisesti edellä. 90 + 10 leuanvedossa tulee mukavasti kympin sarjaa kun penkissä se kymppi satasella on kuitenkin aika raskas. Mitenkäs muilla?

hoax sanoi:
Mitenkäs ihmisillä penkkimaksimi ja leuanvetomaksimi suhtautuvat toisiinsa?Tässä voidaan leuanvetomaksimina ajatella omapaino + lisäpainot ykkönen vastaan penkkiykkönen. Tai sitten penkki omasta painosta vs leuanveto ilman lisäpainoja. Yllätyin siitä, että leuanveto on penkkiä hienoisesti edellä. 90 + 10 leuanvedossa tulee mukavasti kympin sarjaa kun penkissä se kymppi satasella on kuitenkin aika raskas. Mitenkäs muilla?

Noin se menee minullakin. Leukoja pystyy omalla painolla vetään yli 25 ja 70+20 niin sittenkin menee varmasti 10 sarja,mutta 90kg en pysty vielä penkkaan 10 sarjaa ku oon niin kynis.:(

Darvinisti pisti aika pahan :eek: Oma elopaino naurettava 64kg (4% rasvoilla) leukoja menee todennäköisesti parinkympin päälle kun vedän 15x4 sarjoja yleensä vähän kapeammalla myötäotteella, sillointällöin leveellä, mut ei mee niin montaa sillä tavalla tehtynä :P Kohta pitäs kyl ottaa painot kehiin =o Tarvis aina keskittyä niin kehon suorassa ja heilumattomana pitoon :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keväällä 130kg, oma paino tuolloin 70kg. Nyt ei kyllä mene kesän löysäilyn jälkeen, tai no, ei tiedä kun en ole kokeillut...
EDIT:niin ja nuo ovat yhteenlasketut painot, 100kg lisäpaino taitaa olla Suomen ennätys.

Onko teillä nyt siis tällaiset lisäpainot roikkumassa mukana?
Vähän kuulostaa uskomattomalta.

Vai mikä se lisäpainojen osuus tuosta kuormasta sitten on?

132.5kg (leuka) ja 107.5kg (penkki). Omat enkat on tuossa. Lisäpainon
osuus oli tuossa 70kg.

Kuulostaa uskomattomalta jos jollakin on penkki edellä, siis jos molempia
treenaa.

Ja hauis on mulla selkeästi heikoin lihasryhmä, joten vedän lähes pelkällä selällä.

132.5kg (leuka) ja 107.5kg (penkki). Omat enkat on tuossa. Lisäpainon
osuus oli tuossa 70kg.

Kuulostaa uskomattomalta jos jollakin on penkki edellä, siis jos molempia
treenaa.

Ja hauis on mulla selkeästi heikoin lihasryhmä, joten vedän lähes pelkällä selällä.

No en sanonutkaan tuosta penkistä mitään.
Olisi vaan ihan mukava tietää se oma painokin, kun tuosta yhteissummasta nyt ei voi kovin paljoa päätellä. Tai voi tietenkin, mutta mutta.
Olettaen että joku pistää vaikka 140kg ja jättää kertomatta että painaa sen 135kg. Ei mulla muuta :)

Nyt menisi 10 toistoa omalla painolla (3x8 kevyt), eli 104 kilolla. Pitäisi kokeilla paljon ykkönen on. 30 kg lisäpaino on varmaan haarukassa.

Ennätys parin kuukauden takaa 15xop (104 kg muistaakseni)

Nyt menee lisäpainoin + op 107 kg:

6x6x15 kg
4x4x20 kg

Jto:n opeilla. :worship:

Oma paino on 80 kg ja lisäpainot ykkösessä on 72,5kg. Ei mullakaan ole hauiksissa paljoa voimaa eli leveillä selkälihaksilla vetelen ja sen kyllä huomaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom