Leuanveto + lisäpainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitäs homoa crossfit-leuoissa (tässä ilmeisesti viitataan kipping pull-upseihin vaikka ohjelmassa tehdään ihan strictinäkin leukoja)? Kyse on vaan eri liikkeestä. Kippileukoja pystyy tekemään painoliivillä hyvin, mutta perus lisäpainovyöllä en ehkä lähtis koittamaan. Itse teen kaikenlaisia leukoja ihan vaan monipuolisuuden takia. En koe seksuaalisuuteni muuttuneen kun aloin tekemään "crossfit-leukoja". Ehkä tää olis pitänyt postata vituttaa niin ankarasti threadiin.

Mitäs homoa crossfit-leuoissa (tässä ilmeisesti viitataan kipping pull-upseihin vaikka ohjelmassa tehdään ihan strictinäkin leukoja)? Kyse on vaan eri liikkeestä. Kippileukoja pystyy tekemään painoliivillä hyvin, mutta perus lisäpainovyöllä en ehkä lähtis koittamaan. Itse teen kaikenlaisia leukoja ihan vaan monipuolisuuden takia. En koe seksuaalisuuteni muuttuneen kun aloin tekemään "crossfit-leukoja". Ehkä tää olis pitänyt postata vituttaa niin ankarasti threadiin.

No ei varmaan oikeasti mitään homoa. Tää nyt on vähän tallainen leuanvetopuristien dominoima ketju jotka eivät arvosta kippileukoja. Siistin kuuloinen termi fuskaamiselle.

Vastaotteella jos teen leukoja niin teen useimmiten 6x3 20kg lisäpainolla, mutta ongelmana usein, että vasen kyynärpää naksuu epämukavasti/joku "suoni" kyynärpäässä tuntuu epämukavalta, niin jäänyt usein vetelemättä lisäpainoilla.

95 kg:n painoisena meni kapeella vastaotteella 3x45kg, ilman lisäpainoja nyt pystyy aina varmaan sen parikymmentä heittämään, joskus vähän enemmänkin.

Aivan hirveesti ei oo tullu leukoja treenattua, mut pari kuukautta sit tein muutaman viikon säännöllisesti leukoja niin meni vastaotteella 5x25kg ja 1x40kg. Oma paino oli tuolloin siinä 92-93kg. Nyt oon taas ottanu leuat mukaan ohjelmaan niin jos seki siitä sit taas vähän kehittyis.

Sanokaas nyt joku leukojen expertti, että mikä siinä on, kun meikäläisellä junnaa nämä lisäpainoilla tehtävät sarjat paikoillaan. Tässä nyt vuodenpäivät pyöritty samoissa sarjoissa, jotka ovat x10x6 5kg tai x8x7 10kg. Ilman painoja menee n.15.

Onhan tässä painokin noussut vuoden mittaan, mutta kertokaas nyt joku mulle joku vippaskonsti, millä saisin vähän uutta puhtia treeniin.

Vastaotteella saa paremmin hauikset mukaan. Etenkin jos tekee kapealla vastaotteella. Itse ainakin voin tehdä ensin aivan loppuun asti (leveällä) myötäotteella ja sen jälkeen menee suoraan kapealla vastaotteella vielä vaikka kuinka monta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sujupas tänään lisäpainoleuat hyvin pitkästä aikaa. Vois ottaa tavotteeks ennen inttiä (11.7) vetää se 150kg (ow+lisäpainot). Ite vetäny aina melko leveellä vastaotteella, saanu selän hyvin mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom