leukoi menee 22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun vedätte leukoja, ja jos haluatte sen menevän selälle kunnolla, niin kannattaa tsekata se loppuosa. Itse huomasin käyttäväni rintalihaksia ja vatsoja siihen loppurutistukseen ja tällöinhän homman juju hieman katoaa.
hehe.. No joo, jos kuvittelet, että on tiukka loppurutistus, niin siinä jännittää vatsoja ja koittaa vaan kaikin keinoin kohota ylemmäksi. Itse olen ainakin aika huonoryhtisessä asennossa maksimivedoissa. Kyllähän olkaniveltä saa vedettyä alaspäin jännittämällä rintalihasta --> kroppa kohoaa, mutta ei selkälihaksilla.sama ku sanoisin että hauis tangolla ottaa hyvin hauikseen kun sen oppii tekeen kunnolla eikä tee loppusupistusta ojentajilla
Riittääkö 4 sarjaa lisäpainoilla selkätreenin yhteydessä teidän mielestä parantamaan leukatulosta? Vai kannattaisiko tehdä useammin kun sen kerran viikossa leukoja, esim. toisen kerran kevyemmin vaikka omalla painolla? Oletteko te saaneet leukatulosta kehittymään 1x viikossa, vai tarviiko siihen lisää?
leuoissa rasitus alkaa siirtyä rintalihaksille siellä yläpuoliskolla, kun kroppa köyristyy ja kyynärpäät alkaa jäädä kropan eteen eikä niitä jakseta vetää kylkiin/taakse. hieman samankaltanen liike sillon siis kuin pullover. istu vaikka pöydän ääreen ja pane kyynärpäät pöydälle. kun painat niitä alas, rintalihas tekee hyvin jo töitä selän ohella.
.