Leuanveto + lisäpainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miekällä paino oli taas 65-68kg ja lisäpäinoa 50kg. Tuota vois vielä nostaa, koska laukoja olin treenannut vain 3 kertaa lisäpainoilla ja neljännella kerralla kokeilin maksimin, eli meni toi 50kg.

Tomppa85: Onko toi 6x6 ja 4x4 treeni minkälainen? Kerro lisäää?

Mihin lihaksiin toi leuanveto ottaa :kuvia:

Ite teen salilla monesti sillain että ylätaljaan laitan pikkupainot ja teen siinä (leuanveto sarjaa)

90kg + 40kg x 3 = 130kg x 3, tässä ollut jämähtäneenä jo...pitkään. Nyt alotan alusta: vedän leukoja vastaotteella niin, että tanko osuu rintaan. Tässä systeemissä eka setti omalla painolla 4,4,4,4,4, eikä kaikki toistot silti olleet tarpeeksi puhtaita. Ehkä nyt on löytynyt se heikko kohta, mitä pitäisi vahvistaa?

Kun vedätte leukoja, ja jos haluatte sen menevän selälle kunnolla, niin kannattaa tsekata se loppuosa. Itse huomasin käyttäväni rintalihaksia ja vatsoja siihen loppurutistukseen ja tällöinhän homman juju hieman katoaa.

Kun vedätte leukoja, ja jos haluatte sen menevän selälle kunnolla, niin kannattaa tsekata se loppuosa. Itse huomasin käyttäväni rintalihaksia ja vatsoja siihen loppurutistukseen ja tällöinhän homman juju hieman katoaa.

miten vitussa voi rintalihaksia käyttää leuanvedossa:eek: . melkoinen fakiiri saa jo olla.

no eipä ollu tapana tehä leukoja pienillä silloin kun tuota tein eikä se millään muotoa rintaan ota muuta kuin venyttävässä mielessä kun ollaan alhaalla roikunnassa ja senkin huomaa vain silloin jos on rinta kipeenä/ei oo palautunu. en ymmärrä miten rintaa käytetään apuna liikkeen loppuosassa joka tapahtuu vetämällä. sama ku sanoisin että hauis tangolla ottaa hyvin hauikseen kun sen oppii tekeen kunnolla eikä tee loppusupistusta ojentajilla :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sama ku sanoisin että hauis tangolla ottaa hyvin hauikseen kun sen oppii tekeen kunnolla eikä tee loppusupistusta ojentajilla :)
hehe.. No joo, jos kuvittelet, että on tiukka loppurutistus, niin siinä jännittää vatsoja ja koittaa vaan kaikin keinoin kohota ylemmäksi. Itse olen ainakin aika huonoryhtisessä asennossa maksimivedoissa. Kyllähän olkaniveltä saa vedettyä alaspäin jännittämällä rintalihasta --> kroppa kohoaa, mutta ei selkälihaksilla.

Eihän se rintalihas siitä kipeeks tule, mutta vähän sama kun esim. kyykkymaksimissa hajoaa se tekniikka ja helposti tulee käytettyä jotain muitakin lihaksia, kuin jalkoja...

ei mulla mee kaaliin mutta tehkää niin kuin lystäätte :D :thumbs:

:offtopic: Riittääkö 4 sarjaa lisäpainoilla selkätreenin yhteydessä teidän mielestä parantamaan leukatulosta? Vai kannattaisiko tehdä useammin kun sen kerran viikossa leukoja, esim. toisen kerran kevyemmin vaikka omalla painolla? Oletteko te saaneet leukatulosta kehittymään 1x viikossa, vai tarviiko siihen lisää?

leuoissa rasitus alkaa siirtyä rintalihaksille siellä yläpuoliskolla, kun kroppa köyristyy ja kyynärpäät alkaa jäädä kropan eteen eikä niitä jakseta vetää kylkiin/taakse. hieman samankaltanen liike sillon siis kuin pullover. istu vaikka pöydän ääreen ja pane kyynärpäät pöydälle. kun painat niitä alas, rintalihas tekee hyvin jo töitä selän ohella.

rinta- ja levee selkälihas tekee useessa liikkeessä samaan aikaan hommia. kumpikin kun osallistuu mm. olkavarren alasvetoon. dippi vaikkapas toisena esimerkkinä.

bonefish on nyt vaan edes hitusen ahkera ja kiinnostunut omasta treenaamisestaan ja lukee näitä leuka-threadeja. ks. voimailupuolelta.

:offtopic: Riittääkö 4 sarjaa lisäpainoilla selkätreenin yhteydessä teidän mielestä parantamaan leukatulosta? Vai kannattaisiko tehdä useammin kun sen kerran viikossa leukoja, esim. toisen kerran kevyemmin vaikka omalla painolla? Oletteko te saaneet leukatulosta kehittymään 1x viikossa, vai tarviiko siihen lisää?

MIELESTÄNI KYLLÄ riittää ;) ja välillä (kuten sanoit) ilman lisäp.
vaihtelua...vaihtelua...

leuoissa rasitus alkaa siirtyä rintalihaksille siellä yläpuoliskolla, kun kroppa köyristyy ja kyynärpäät alkaa jäädä kropan eteen eikä niitä jakseta vetää kylkiin/taakse. hieman samankaltanen liike sillon siis kuin pullover. istu vaikka pöydän ääreen ja pane kyynärpäät pöydälle. kun painat niitä alas, rintalihas tekee hyvin jo töitä selän ohella.

.

no nyt se on pakko uskoa kun on kunnolla selitetty ja tuon pystyi myös konkreettisesti kyllä itsekin kokeilemaan ihan tässä tietsikan ääressä :).

kannattaa neutraali jättää kaikki treenaaminen pois, kun kaiken sen pystyy tekeen helpommin ja kätevästi koneen ääressä :D itekin oon aatellu.

Varmaanki 2kk tehty leukoi nyt ja levee myötäote 2x7x10kg :jahas:
Normileukoja 5x20kg ja oma paino 100kg. Kyl se tästä vielä =P

Suositut

Back
Ylös Bottom