Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään alko neljäs viikko tota leuanveto-ohjelmaa ja rupes salil mietityttään eräs asia. Mä vedän leuat aina ottamalla kiinni kahdesta tangosta, jotka siis sojottaa seinässä ajateltuna kohtisuoraan poispäin. Lasketaanko tällaista leuanvetoa edes kunnolliseksi eli pitäiskö mun siirtyä tekeen sillä perustyylillä? Joku 6-7 leukaa saan tuolla omalla tavallani.
Jos toi leuanvetotapa hyväksytään, niin mitä kropan kohtaa se sitten kehittää?
Mitä meinaat että lasketaanko sitä kunnolliseksi? Se on ihan hyvä tapa vetää. Lähinnä selkäähän kaikki leuanveto kehittää, ja myös hauiksia..
Varmasti helpoin tapa on hankkia vyö, ellei omalla salilla jo sellaista ole, johon sitten ketjun avulla laitat levypainoja roikkumaan. Kotikonstein voi tietenkin yrittää väsätä reppua tai vastaavaa, mutta käytännössä tuo vyö on paras ratkaisu.Miten lisäpainoja pidetään leuanvedossa ?
menee jo 3x10 leukaa niin lisäpainot olen ajatellu ottaa käyttöön..
Remmien käyttöä leuanvedossa en käsitä. Tai jos niitä on alusta asti on käyttänyt niin pakkohan niitä on sitten aina käyttää kun ei muuten ote pysy kiinni.
Liian pieni.Millainen selkä Eibiltä löytyy?
Todella luonnollinen asento ranteille toi ylileveä vastaote...miksei vaan tee myötäotteella tuota?
Todella luonnollinen asento ranteille toi ylileveä vastaote...miksei vaan tee myötäotteella tuota? Heikompi liike se tietysti on kun hauikset ei tule kunnolla mukaan. Ylileveä myötäote on mielestäni raskain tapa tehdä leukoja (tai no, jos samalla otteella vetää niskan taakse niin vielä lisää). itse saan hartianlevyisellä vastaotteella 52,5kg lisäpainoilla 2x5 toistoa mutta ylileveällä myötäotteella en voi käyttää lisäpainoja ollenkaan...ei tule yli kymppiä omalla painolla.
Aika jännä homma, itellä hieman pienemmät painot leuanvedossa käytössä, mutta leveällä myötäotteella joskus pumppaillut 30 toistoa