Leuanveto + lisäpainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minä en saa vielä yhen käen leukoja (paitsi puolestä välistä), vaikka lisäpainot onki jo 80 % omasta painosta :( Mutta eipä nuo juurikaa korreloi keskenään, yhen käen leukoja pitäis varmaan erikseen reenata kovasti. Eikä siihen oikein ole nyt kiinnostusta. Katotaan jos sitä vaikka sais yhellä käellä siinä vaiheessa ku painot on nousseet about 90 % kehon painosta

En ole koskaan tehnyt alle kutosen sarjoja leuoissa ja kokeilin tossa eilen että paljonkohan olisi se ykkönen niin 50kg vyöllä roikkui ja se nousi puhtaasti ylös :D omapaino on 74kg, eli tuo tekee sen 124kg. Onkohan se hyvä tulos tämän lajin aloittelijalta?:o

Jostaki täältä lueskelin, en oo jaksanu mitää virallista sivua ettiä.. Se alle 19-v SE oli kuitenki jotain 120-140kg.. Alle 17-vuotiailla 103kg jos en ihan väärin muista :D

Jostaki täältä lueskelin, en oo jaksanu mitää virallista sivua ettiä.. Se alle 19-v SE oli kuitenki jotain 120-140kg.. Alle 17-vuotiailla 103kg jos en ihan väärin muista :D

Hmm no ei muutakun maksimitreenit päälle ja mitali hakemaan ennen kun 19v täyttää :D

Onhan niitä monia jotka ei ole kilpaillut, esim. käyttäjä cunccu on 16v ja ennätys reippaasti enemmän ku tuo alle 19v SE :) Mut kilpailemaan vaan..

Onhan niitä monia jotka ei ole kilpaillut, esim. käyttäjä cunccu on 16v ja ennätys reippaasti enemmän ku tuo alle 19v SE :) Mut kilpailemaan vaan..

Onkohan tämän vuoden puolella vielä alle 19v kilpailuja jossain sitten? Meinaan ensi vuonna ikä menee yli tuon. Ei minulla ainakaan ole syytä huijata täällä ja eilen kun kokeilin niin se 74kg+50kg nousi kivasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alle 19v SE 123kg?? lol.. omapaino 93kg täl hetkel ja 20kg kiekko mukana pystyy tehä 15 leukaa, ykkönen oli 45kg kanssa elikkäs 138kg.. kyl alle 19v SE on pakko olla isompi ku toi 123kg

Joo mua myös vähän ihmetyttää kun liikutan sitä 20kg kiekkoo aikalailla sen päältä kymmenen ja tosiaan tämän aiemmin mainitun sm-tuloksen yli menen.

Oon ymmärtänyt ettei nuo kisat ole kovin suosittuja, ts. enkat murskaavaa porukkaa on autotallit ja salit pullollaan. :D

Joo..mut tosiaan nähny salilla +120kg jannuja jotka vetää sil +60kg lisäpainoil kolmosii mut.. siis onha toi 123kg kova tulos mut.. alle 19 suomen ennätys.. noh.. jos mentäs pistää suome ennätykset uusiks :D

Joo, elikkä kun tuntuu kiinnostusta löytyvän kisoihin, niin http://www.rautakoura.com/ kohdassa "Kisakalenteri" kerrotaan seuraavasti:

"Voimaleuanvedon SM kisat eri lajimuodoilla joulukuussa sunnuntai 13.12 klo.11-noin13
Normiveto käsillä sarjat avoin ja 40v ja naiset avoin.
kahdella sormella ja yhdellä kädellä miehet avoin. Paikka pub alabama järvenpää"

Eli sinne vaan rikkomaan ennätyksiä. Minäki oon varmaan mukana siellä sitte

Mites voikos leuanvetoja tehdä päivittäin? Mulla on sellainen käsitys, jotta juuri leuat on niitä liikkeitä joita voi tehdä ihan päivittäinkin ilman, jotta menee paikat jumiin. Salilla teen leukoja ja välillä vaihtelun vuoksi ylä-taljaa ja sitten kotona mulla on tanko. Teen silloin aina kolme leukasarjaa niin monta kuin menee periaatteella. Leukoihin kun tosiaan haluan parannusta. Mulla on saliohjelmana arskan kuusikko niin aattelin vaan, jotta meneeköhän paikat tukkoon kun välipäivinä tekee vielä leukoja?

Mites voikos leuanvetoja tehdä päivittäin? Mulla on sellainen käsitys, jotta juuri leuat on niitä liikkeitä joita voi tehdä ihan päivittäinkin ilman, jotta menee paikat jumiin. Salilla teen leukoja ja välillä vaihtelun vuoksi ylä-taljaa ja sitten kotona mulla on tanko. Teen silloin aina kolme leukasarjaa niin monta kuin menee periaatteella. Leukoihin kun tosiaan haluan parannusta. Mulla on saliohjelmana arskan kuusikko niin aattelin vaan, jotta meneeköhän paikat tukkoon kun välipäivinä tekee vielä leukoja?

Kyllä niitä melko usein voi tehä. Ite teen "vaan" 3-4 kertaan viikossa leukoja, mutta toisaalta volyymiki on sen verran kova että ehkei voi verrata kauhiasti. Välipäivinäki tullee kyllä roikuttua tangossa, mutta vaan omalla painolla. Leukoja, etuvaakaa, grippiharjotuksia yms., joita en siis laske "varsinaiseksi" reeniksi.

Eli sanoisin, että voit tehä leukoja välipäivinäki kunhan ei tyyliin mitään kymmeniä sarjoja (ainakaa heti aluksi) ja ainaki kerran viikossa kannattaa pitää ihan kokonaan lepoa. Ihan tuntuman mukaan meet, jos alkaa tuntumaan että selkä ja käet sun muut alkaa mennä hirmuseen jumiin, niin piät vähän taukoo ainaki niistä välipäivien leukareeneistä ja sitte voi taas jatkaa ku ollaan palauduttu.

No jos haluaa tulosta parantaa niin voi, mutta lihaskasvun kannalta se ei ole välttämättä hyvä juttu, sillä lihakset tarvitsevat lepoa kasvaakseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom