Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tomppa85 sanoi:
Pelkällä screen shotilla ei pitkälle pötkitä, ne kun ovat todella helposti väärennettävissä. Täytyy löytyä todistusaineistoa tuolta palveluntarjoajan serveriltä, missä "coken" artikkeli oli...

Täällä on kyllä todistajiakin useita, jotka ovat nähneet samaisen sivun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusimato sanoi:

Niin. Toivottavasti nämä todistukset ovat myös päteviä oikeudessa. Epäilen, että asia ei ole näin yksinkertainen internetistä puhuttaessa. Toivottavasti raakaa todistusaineistoa löytyy ip osoitteiden muodossa (niin että ip pystytään kiistattomasti linkittämään tuohon tekstiin).

Enpä usko että tästä mitään tuomioita saa aikaan, jännä nähä. Tokkopa jippiillä saati sit jollain jenkkiläisellä nettipuljulla on edes logit tallessa. :)

Offtopic: ;)

Kyllä leaderi ihan ok:lta maistuu, paitsi ainakin minun maistamani maustetut on aivan hirveän makuisia. Ostan kaikki maustamattomana muiltakin merkeiltä nykyään aina (kunhan vain tulis rahaa). Pitäis vissiin koittaa noita pakkiksen uusia makuherkkuja.

Kusimato sanoi:

Niin on, ja kuulusteluissa tuo Coke kertoo kyllä kaiken kiltisti.

coke sanoi:
Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.

-coke
Voi jumakauta! :lol2::lol2::lol2::lol2:
Joko vaihdoit housus?

-NilsPjotr

edit: perhana, painoin tietääkseni Last page-nappia mutta threadi avautuikin sivulle 16 :nolo:

Eniwei, kyllä mua ainakin vituttais olla coke :D

On kyllä se Coken "kaveri" pakosti seurannut pakkista muutenkin, koska oli noin perillä "kaikesta"? Pakkis on siis tuttu, mut minkä kautta, salilla käynnin??.. Mut miten sit tulis yhtäkkiä mieleen kirjoitella kaverin nicillä tollasta paskaa? Joku ei nyt täsmää?!

Ei nyt millää pahalla ketään kohteen mutte, antaakaa nyt kaikki vitun koti sherlockit, poliisin hoitaa esitutukinta ja selvittää kuka siell¨on kirjotellu ja mitä.

KMitä vitun hyötyö on vaikka coke laitteliski Mikelle kaverninsa yhteystiedot?? E muute sitte mitää. Suomessa meiillä on poliisi jonka tehtävänä on selvittää 1)onko rikosta tsapahtunut asiassa 2) jos niin on selvittää syyllinen/syylliset 3) viedä asia syyttäjälle joka asettaa syyllisen/syylliseet edesvasttuseen.

Ehodotankin että laitetaan lukko tälle paskanjauhannalle ja annetaan poliisin hoitaa kaikki mahdolliset jatkotoimenpiteet. Mitä vitun hyötyä on jauhaa sitä tääll' enää hetkekään pidempään.

Pyydön anteeksi jos pilasin kaikkien katoi poliisein ja pinkertonien ilon nyt tässä mutta GET A LIFE...

Mike sanoi:
Mitä sä tekisit kaverille joka pyrkisin kaikin keinoin haittaamaan sun elinkeinoas? Lähettäisi kukkasia ja kosisit?

Kaipa kahlis tuossa tarkoitti että niihin tietoihin kannattaa uskoa yhtä paljon kuin jolupukkiin.

Mike sanoi:
Mitä sä tekisit kaverille joka pyrkisin kaikin keinoin haittaamaan sun elinkeinoas? Lähettäisi kukkasia ja kosisit?
Laitttaisin tän tredin roskiin, tekisin asiasta tutkintapyynnön poliisille ja antaisin VIRALLISEN tahon hoitaa asian esitutkinnan. Silloin siitä saattaa olla jo jotain näkyvää hyötyä.

Tää on jo naurettavaa jauhentaa enää... Kuka teki ja mitä ja missä välissä ja logeissa näkyy ja sitä.. Ymmärrän kyllä hyvin että on elämä vähissä, mutta eiku teevee päälle. Salattujen ELämien uusinnat tulis. Siel ois kans juonenkäänteitä.

Parempi ku en sano enää mitää sen enempää, kun olen sen verran huonlola tuulella.

Jo on coke vetänyt kunnon tarinaa :D

kahlaajalintu sanoi:
Laitttaisin tän tredin roskiin, tekisin asiasta tutkintapyynnön poliisille ja antaisin VIRALLISEN tahon hoitaa asian esitutkinnan. Silloin siitä saattaa olla jo jotain näkyvää hyötyä.
Kai sitä voi henkilökohtaisestikin sovitella ennen viranomaisten väliintuloa?

Gillyanne sanoi:
Kahliksella vissiin yksi iltapäiväolut vähän venähtänyt...? :D

(sori, oli pakko)
Oikeestaan ei, oon sen verran pahalla päälä että napsin jokusen diapamit ja tenoxit ja olen hiukan pöhnässä, mut vitun sama. Ei se mun mielipide muutu tosta mihinkään. Jos tarkotit että typotaa, ni sekin on mulle oikeestaan vitun sama. Tällä palstalla riittää niitä wannabee äidinkielenopettajia jotka varmasti korjaavat aibvan kaikki kielioppivirheeni, kun en itse jaksa...

Hyvää kesän jatkoa

wbb sanoi:
Driamer ton sun kuvauksen perusteella kyllä kuulostaa, että tuotteessa on jotain vikaa. On mullakin tota heraa joskus ollu, mutta ei se noin pahasti vaahdonnu. En tosin enää osta uudestaan, kun melkein samaan hintaan saa 16x parempaa prime wheytä.

Tarkoitatko Wrangen Prime Whey -81:tä? Siinähän on julmetusti rasvaa (7.2%). Kolesteroliarvot ja rasvansaanti on taatusti kunnossa.

kahlaajalintu sanoi:
Mitä vitun hyötyä on jauhaa sitä tääll' enää hetkekään pidempään.

Onhan tällä ollu valtava viihde arvo. :thumbs:

kahlaajalintu sanoi:
Oikeestaan ei, oon sen verran pahalla päälä että napsin jokusen diapamit ja tenoxit ja olen hiukan pöhnässä, mut vitun sama. Ei se mun mielipide muutu tosta mihinkään. Jos tarkotit että typotaa, ni sekin on mulle oikeestaan vitun sama. Tällä palstalla riittää niitä wannabee äidinkielenopettajia jotka varmasti korjaavat aibvan kaikki kielioppivirheeni, kun en itse jaksa...

OK, ei ollut tarkoitus mitenkään loukata - tekstistäsi tuli vain kieltämättä sellainen ensivaikutelma, että jotain miestä väkevämpää olisi "hieman" nautiskeltu. Peace :piis:

kahlaajalintu sanoi:
Laitttaisin tän tredin roskiin...
Pistä sinä simmut kiinni ja anna muiden jauhaa paskaa.

TRENT sanoi:
Pistä sinä simmut kiinni ja anna muiden jauhaa paskaa.
Mikäs vitun jeesus sä luulet olevas?? Eikö mulla ole oikeuttta jatkaa tätä helvetin laadukasta päättelyutyötä täällä.

Sukssi sinä vittuuun,
Sanon mielipiteenä täällä ihan tasan niinku muutki.
Laitan ne simmut ihan kohta kiinni, että saat mielen rauhan ja pääset tahkoomaan CS:ää hieman lisää.

kahlaajalintu sanoi:
Sukssi sinä vittuuun

Ota seuraavalla kerralla pari nappia vähemmän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom