Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wainio et halua tietää...

Täytyy pistää Pakkikselle sellainen Hall of Fame, jonne pääsis kaikki tällaset älypäät komeilemaan ja uudet käyttäjät vois käydä tutustumassa näyttelyyn!

mxm sanoi:
Täytyy pistää Pakkikselle sellainen Hall of Fame, jonne pääsis kaikki tällaset älypäät komeilemaan ja uudet käyttäjät vois käydä tutustumassa näyttelyyn!

Tarkoitit kai kauhugalleriaa?

mxm sanoi:

mielenkiinnosta vaan kyselin kuka joku poutiainen on kun moni siihen viittas. google ei auttanu eikä oikeen searchikaan. nevahööd.

Wainio sanoi:
mielenkiinnosta vaan kyselin kuka joku poutiainen on kun moni siihen viittas. google ei auttanu eikä oikeen searchikaan. nevahööd.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=6976
Tämän näköinen kaveri (siis vas.), bannattu Pakkikselta ja monelta muulta foorumilta.
Kehonrakennuksen SM alle 70kg sarjassa. Tällä kaverilla riittää mielikuvitusta hieman liiallisuuksiinkin.

mxm sanoi:
Meinaat kai Hall of Shame :D

Älkää nyt vittu jaksako siitä Potkasta taas väitellä. Asiasta oli aikanaan niin iso threadi, että kaikki halukkaat pääsivät siihen osallistumaan. Sattuneesti thread oli kohtuullisen viihdyttävä, mutta mitään järkevää sanottavaa ei tuntunut kenelläkään olevan. Keskustelu lopetettiin ylläpidon toimesta, joten ei liene järkevää aloittaa uudestaan.
IMO

Mietin vaan, että jos tämä Coke tuntee hyvinkin pakkiksen taustat ym. Niin saattais hämätäkseen heittää saman tyylistä läppää kuin poutsi
"Originally Posted by coke
i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!"??

PS: P. posettaa paskahousut vinkuu. :lol2:

Big Evil sanoi:
Älkää nyt vittu jaksako siitä Potkasta taas väitellä. Asiasta oli aikanaan niin iso threadi, että kaikki halukkaat pääsivät siihen osallistumaan. Sattuneesti thread oli kohtuullisen viihdyttävä, mutta mitään järkevää sanottavaa ei tuntunut kenelläkään olevan. Keskustelu lopetettiin ylläpidon toimesta, joten ei liene järkevää aloittaa uudestaan.
IMO
Nimenomaan, "Potka :lol2: " vielä kaikenlisäksi tuntuu ajautuvan orgastiseen tilaan mitä enemmän siitä jaksetaan vaahdota. Paras "kosto" Poutulle on se, että sitä ei yksinkertaisesti noteraata, antaa sen olla pelkkää ilmaa.

rahkanaama sanoi:
Mietin vaan, että jos tämä Coke tuntee hyvinkin pakkiksen taustat ym. Niin saattais hämätäkseen heittää saman tyylistä läppää kuin poutsi
"Originally Posted by coke
i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!"??
Nyt tulee jo Jenkkiläiset psykologiset rillerit mieleen, coke tekeytyy Poutuksi :rolleyes: Se mies on todellinen professional :hyper:

No joo... alkaa lähtä vähän lapasesta nää mun päätelmät. :lol2:

Ohhoh...Jopas oli katkera "Mothers Against Pakkotoisto" herjaus. Minusta jo rankan luokan julkinen mustamaalaus. Saas nähdä onko livenä vielä yhtä kärkkäät kommentit mr.Cokella, jos ja kun tästä jonkin sortin tutkinta sikiää.

Kaikki tämä koska minun proteiinissa oli liikaa kuplia....

Driamer sanoi:
Kaikki tämä koska minun proteiinissa oli liikaa kuplia....
didnt see that one coming :D

Driamer sanoi:
Ajattelin tässä olla ovela ja hiukan säästää rahaa, joten ostin paikallisesta kaupasta leaderin maustamatonta heraproteiinia.

coke sanoi:
Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.

coke sanoi:
Niin, eihän Mikellä ole ollut kuin 4päivää poistaa ne sieltä. Ja suhun voi muutenkin luottaa, oot yks "niistä".

Mun puolesta voitte uskoa mitä vaan, ihmetyttää miksei kukaan muu uskalla tuoda mielipiteitään julki, varmasti täällä on monia mun kanssa samaa mieltä, yks melkein, melkein puolsi mun kommentteja, mutta se pelkää liikaa mikeä.

njoo. Sattuipahan pikaisella googletuksella löytymään tämmönen http://cornholio222.tripod.com/mapt.html

löysänahka -_+ sanoi:
Uskallanko mä jo sulkea ton sivun? vai Haxxoroinko lisää
blah.gif
? :rock: Limapusseja kutkuttaa tälläset niinsanotut jännät tragediat. ;)

onhan tää melkonen threadi joo...
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.

-coke

coke sanoi:
Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.

-coke

HAHAHA nyt kyllä repesin! :lol2: Sama jätkä siellä vieläki puhuu paskaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom