coke sanoi:
Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.
-coke
No anyways, sä saat selitellä polliisisedälle sitten että kuka tuon on kirjoittanut. Sun koneelta on floodattu paskaa ja vielä ilmeisesti tehty tuo laiton tekstikin. Asuuko sun frendis sun kämpässä vai mitä helvettiä tuo on? Miten se on saanut edes sun salasanat selville kun niitä ei mitenkään voi saada?
Mailasin aikaisemmin jo tässä tredissä sun kommenteista sulle, et ole vastannut siihenkään. Varoittelin että kannattaa katsella mitä kirjoittaa, sillä oli aika henkilökohtaista jo aikaisemmin. Nyt kuitenkin mentiin pahasti rajan yli ja tätä nyt ei vain enää katsella läpi sormien vaan asiasta tulee tutkintapyyntö.
Vielä kun saadaan sedät zekkaamaan jippii ja suomi24.fi, niin josko sieltä pärähtäisi samat ip:t mitä täällä niin voila, kaveri saa selitellä aika pitkälle sanomisiaan.
Olen lopen kyllästynyt ja piste tehdään hommalle nyt. Minua koskaan henk. koht. tavanneet räkänokat jatkavat valheellista mustamaalaamistaan kaikilla mahdollisilla saiteilla, eikä saittien ylläpidot tee mitään asian eteen. Ainoastaan Jippiillä suljettiin kokonainen osio aivan mahdottomien väitteiden johdosta. Homma kuitenkin siirtyi jippiin toiselle osiolle ja suomi24.fi saitille.
Suomi24.fi webmaster soitti mulle mun mailista ja selitteli ummet ja lammet miten he eivät voi rajoittaa keskustelua pyyhkimällä järjestelmällistä valheiden levitystä Pakkotoistosta.
Tää homma on saanut semmoiset mittasuhteet, että mihin tämä loppuu? Siihen että liikettä aletaan vandalisoimaan ja mulle alkaa tulemaan tappouhkauksia? Vai siihen, että muutama hassu noita paskajuttuja levittävä saadaan vastuuseen?