Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
coke sanoi:
Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.

-coke

Tän mä arvasin.. Pystytkö Mike jotenkin tsiigaaman, että onko se Coke ikinä ollut asiakkaasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
coke sanoi:
Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä
Kiinostaisi että kukas se kaveri on, kun tuommosta tekstiä +linkkiä laittaa?

coke sanoi:
Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu!
Tämä frendi.. Kuuletko hänen äänensä tälläkin hetkellä? Pyytääkö hän sinua satuttamaan itseäsi? Seuraako hän sinua? Tuntuuko kuin hän joskus saisi sinut valtaansa? Onko hänellä keltainen Opel? :jahas:

coke sanoi:
Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.

-coke
No anyways, sä saat selitellä polliisisedälle sitten että kuka tuon on kirjoittanut. Sun koneelta on floodattu paskaa ja vielä ilmeisesti tehty tuo laiton tekstikin. Asuuko sun frendis sun kämpässä vai mitä helvettiä tuo on? Miten se on saanut edes sun salasanat selville kun niitä ei mitenkään voi saada?

Mailasin aikaisemmin jo tässä tredissä sun kommenteista sulle, et ole vastannut siihenkään. Varoittelin että kannattaa katsella mitä kirjoittaa, sillä oli aika henkilökohtaista jo aikaisemmin. Nyt kuitenkin mentiin pahasti rajan yli ja tätä nyt ei vain enää katsella läpi sormien vaan asiasta tulee tutkintapyyntö.

Vielä kun saadaan sedät zekkaamaan jippii ja suomi24.fi, niin josko sieltä pärähtäisi samat ip:t mitä täällä niin voila, kaveri saa selitellä aika pitkälle sanomisiaan.

Olen lopen kyllästynyt ja piste tehdään hommalle nyt. Minua koskaan henk. koht. tavanneet räkänokat jatkavat valheellista mustamaalaamistaan kaikilla mahdollisilla saiteilla, eikä saittien ylläpidot tee mitään asian eteen. Ainoastaan Jippiillä suljettiin kokonainen osio aivan mahdottomien väitteiden johdosta. Homma kuitenkin siirtyi jippiin toiselle osiolle ja suomi24.fi saitille.

Suomi24.fi webmaster soitti mulle mun mailista ja selitteli ummet ja lammet miten he eivät voi rajoittaa keskustelua pyyhkimällä järjestelmällistä valheiden levitystä Pakkotoistosta.

Tää homma on saanut semmoiset mittasuhteet, että mihin tämä loppuu? Siihen että liikettä aletaan vandalisoimaan ja mulle alkaa tulemaan tappouhkauksia? Vai siihen, että muutama hassu noita paskajuttuja levittävä saadaan vastuuseen?

Eipä selitys vakuuta, ainakaan vielä :jahas:.

Edit: Kerkesi maikki sillävälin kirjoittamaankin vastineensa, oikea asenne täytyy myöntää. Kaikkea sontaa ei tartte sentään niellä...

Mike sanoi:
Mailasin aikaisemmin jo tässä tredissä sun kommenteista sulle, et ole vastannut siihenkään. Varoittelin että kannattaa katsella mitä kirjoittaa, sillä oli aika henkilökohtaista jo aikaisemmin. Nyt kuitenkin mentiin pahasti rajan yli ja tätä nyt ei vain enää katsella läpi sormien vaan asiasta tulee tutkintapyyntö.
No sehän on sun ratkaisu, mitä mä noit oon katellu niin aika huumorimielellä kirjoitettua tekstiä. Eihän se saittikaan ollut pystyssä kuin alle 5min, vai? Mahto frendille tulla aika yksinäinen olo kun ylläpito ja kaikki käyttäjät väittivät häntä mielisairaaksi. Mitäs alkoi kinaamaan kaikkia vastaan, mut emmä sille kyttien kanssa halua mitään vaikeuksia. Tuntuu muuten elämä olemaan sillä jätkällä kunnossa niin pienen hauskanpidon takia sitä tuskin on syytä muuttamaan.

Sivuhistorian mukaan tällä koneella ei ole käyty jippiillä tai suomi24:lla, tiiä sitte.
Kylhän salasanat saa ku oon laittanut että "remember me".

Aion pitää sille jätkälle "pienen" puhuttelun, vittu joku roti.

coke sanoi:

-coke
Noniin, sitten vaan sen mielikuvitusystävän nimiä ja yhteystietoja vaan Mikelle privana, ellet halua itse olla se, kuka lähtee solvauksesta ja ties mistä rosikseen!

Please, Mike, ole kiltti ja pidä huoli, että joko Coke tai hänen ex-kaverinsa saa paskaa niskaan ja kunnolla!

Tavallaan uskottavaa, koska Coke on aiemmin heittäny ihan fiksuakin juttua. Tiedä häntä. Eiköhän ne poliisit saa vastuuseen joko Coken tai sen kaverin. :rock:

Tosi liikuttavaa tollanen kaverista välittäminen, mut onhan yhteiskunnan ja eritoten kaverisi kannalta parempi, että asia selvitetään juurta jaksaen. Jokaisen tulee kantaa vastuunsa. Sillä tavalla tää homma toimii.

Tomi sanoi:
Noniin, sitten vaan sen mielikuvitusystävän nimiä ja yhteystietoja vaan Mikelle privana, ellet halua itse olla se, kuka lähtee solvauksesta ja ties mistä rosikseen!

Please, Mike, ole kiltti ja pidä huoli, että joko Coke tai hänen ex-kaverinsa saa paskaa niskaan ja kunnolla!
No pidänhän mä huolen että tuon yhteyden omistaja joutuu vastaamaan tuosta, en käännä enää toista poskea. Vaikeahan Coken on selitellä sitten virkavallalle että ei hän vaan hänen mystinen kaverinsa jonka nimeä ei halua antaa. Yhteys on Coken ja sen ip:n mukaan edetään.

Kattelin äsken Coken ekoja viestejä ja siellähän oli ihan ok juttua, sitten vaan napsahti mutta niin voi napsahtaa myös päässä. On sitä ennenkin trollit ruvennut yhtäkkiä heittämään ihan ihme läppää. Saatte tosiaan varmasti kumpikin (sinä + "kaveris") jutella sinipukuisten setien kanssa. Ei kai se sun "kaveris" voi ruveta yhtäkkiä heittämään läppää Pakkiksesta jos se ei edes tunne meininkiä.

coke sanoi:

-coke

Sä et oo ollu kotona, mutta sun frendi on "sun" kotona ollu vkon? Hyvä yritys 10 REPS taas kerran :D Mitäs sä seuraavaksi keksit? Ufot kaappas sut ja yks niistä jäi sun koneelle surffailemaan pakkikselle?

Anyway: Mahtaa coken sydän hakata nytte :)

Voihan tuo olla tottakin, tai sitten vain hätäpäissään sepitetty tarina. Ja jos on totta, niin sitten se "kaveri" vaan teoistaan vastuuseen. Coken päätöshän se on, ottaako syyt omille niskoilleen, vai sysääkö sinne minne ne kuuluu. (olettaen että tämä coken kaveriväite pitää paikkansa)

Mitään armoa en minäkään antaisi. Ei tossa enää paljon anteeksipyytelyt auta, tätäkin ketjua varmasti aika moni valopää lukee. (enkä tällä nyt tarkoita pakkislaisia) Ja siitähän saa vettä myllyyn vaan jos tämä asia nyt tähän jäisi.

Timba79 sanoi:
Voihan tuo olla tottakin, tai sitten vain hätäpäissään sepitetty tarina. Ja jos on totta, niin sitten se "kaveri" vaan teoistaan vastuuseen. Coken päätöshän se on, ottaako syyt omille niskoilleen, vai sysääkö sinne minne ne kuuluu. (olettaen että tämä coken kaveriväite pitää paikkansa)

Mitään armoa en minäkään antaisi. Ei tossa enää paljon anteeksipyytelyt auta, tätäkin ketjua varmasti aika moni valopää lukee. (enkä tällä nyt tarkoita pakkislaisia) Ja siitähän saa vettä myllyyn vaan jos tämä asia nyt tähän jäisi.
Timba kirjoitti munkin ajatukset. Coke, Jos on totta että joku on kirjoitellut sun nimelläs, niin ei muuta ku äijä vastuuseen. Tuo juttu mitä tuli ei ollut mitään pientä nettivittuilua vaan aika paljon enemmän. Kun julkaistaan tekaistuja herjausartikkeleita ja muutenkin hyökätään toisen persoonaa ja elinkeinoa vastaan esittämällä kyseenalaisia väitteitä, pitää kärsiä mahdolliset seuraukset. Mike ja muut palstan ja kaupan kehityksessä olleet ovat tehneet työtä tämän domainin eteen, josta on parille heistä tullut ihan oikea työ. He on tehneet hommansa, eikä tuollaista järkkyä paskaa tarvi heidän alkaa nielemään. Tämä on kirkkaasti suomen paras foorumi jo ihan keskustelun laadun kannalta, koska suht tiukka moderointi ja ns. sisäinen kuri palstalla karsii trollit pois. Pidetään se parhaana.

coke sanoi:

-coke

Vittu mikä paskahousu! :hyper:

Ala jatkossa tekemään sellasia tyhmyyksiä mistä edes kehtaa itse jäädä kiinni!
Paljonko maksat, jos alan sun kaverikses joka noi viestit on kirjoittanut?
Tarjouksia tulemaan! :D

Tais pysähtyä luopioden hyökkäys tältä erää.

Mike sanoi:
Pistä Coke maililla kaverisi yhteystiedot, niin itse pääset kusesta. Muussa tapauksessa sä kärsit kaikki mahdolliset seuraamukset.
owned! :D

Miten se coken viimeinen vittuilu menikään? "i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!?" :lol2:

Tämä threadi jää kyllä pakkotoiston historiaan yhtenä kummallisimmista. Alkup. aiheeseen nähden harvoin näin :offtopic: tekstiä joutuu lukemaan. :D

Tosiaan antaa poliisin selvittää, kuka on kirjoitellut coken koneella. Jos väitteellä "trolli kaverista" on jotain perää, saa poliisi sen selville.

Ainoa mikä minua mietityttää on, että riittävätkö todisteet poliisijutun nostamiseen. Pelkällä screen shotilla ei pitkälle pötkitä, ne kun ovat todella helposti väärennettävissä. Täytyy löytyä todistusaineistoa tuolta palveluntarjoajan serveriltä, missä "coken" artikkeli oli...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom