Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eldd sanoi:
Tarkoitatko Wrangen Prime Whey -81:tä? Siinähän on julmetusti rasvaa (7.2%). Kolesteroliarvot ja rasvansaanti on taatusti kunnossa.

Tarkoitan. Juu onhan tuossa niin saatanasti rasvaa, jopa 2,52g per 35g annos! :hyper:

P.S. Laitatko ruokavaliosi näkyville?

kahlaajalintu sanoi:
pitäskö sunki ottaa parit....

Mun pointti oli vaan se, että jos aihe ei kiinnosta niin sen voi jättää lukematta eikä tulla huutelemaan miten huono päivä on. Turha tosta noin kovia pultteja on vetää.

Mike sanoi:
Noniin pahikset, ryhmähali

Mun puolesta tän off-topikin voi vaikka poistaa.

wbb sanoi:
Tarkoitan. Juu onhan tuossa niin saatanasti rasvaa, jopa 2,52g per 35g annos! ?

Tätä olen itsekin aina nauranut. Se on yksi hevon vitun sama, onko lisäprodessa yksi vai seitsemän prosenttia rasvaa. Ei saatana voi kenenkään vuorokauden rasvan saantia heilauttaa mihinkään. Ihan kuin hera olisi jotain maitoa, jota vedetään kilo päivässä. "Aikaisemmin olin laiha, kun vedin tätä vain kaksi prossaa rasvaa heraa. Sitten siirryin seitsemän prossan heraan, ja painoni RÄJÄHTI nousuun. Jenkkakahvat suorastaan tursuivat silmissä".

Edit: vertailuna esim. sipsit, joissa on noin 30-33 prosenttia rasvaa. Ja joita todellakin vedetään yli 35 grammaa kerralla.

kahlaajalintu sanoi:
Mikäs vitun jeesus sä luulet olevas?? Eikö mulla ole oikeuttta jatkaa tätä helvetin laadukasta päättelyutyötä täällä.

Sukssi sinä vittuuun,
Sanon mielipiteenä täällä ihan tasan niinku muutki.
Laitan ne simmut ihan kohta kiinni, että saat mielen rauhan ja pääset tahkoomaan CS:ää hieman lisää.

:hyper: Kahlis on nyt pahalla päällä. Joo poliisihan sen päättää mitä tapahtuu, mutta me vain "keskustellaan täällä asiasta" kaikin tavoin. Joku haluaa leikkiä scherrlox cholemsia so what.. kuittaan ja loppu

kahlaajalintu sanoi:
Ymmärrän kyllä hyvin että on elämä vähissä, mutta eiku teevee päälle. Salattujen ELämien uusinnat tulis. Siel ois kans juonenkäänteitä.

Eiks ne salkkarit ole kuitenkin lastenohjelma? Eihän meistä nyt kumpikaan sellasta kattelis? Isot miehet.. :rolleyes:

Kahliksen kanssa samaa mieltä, eiköhän ne poliisit selvitä kuka tota paskaa on levittänyt. Tavalla tai toisella.

TRENT sanoi:
Mun pointti oli vaan se, että jos aihe ei kiinnosta niin sen voi jättää lukematta eikä tulla huutelemaan miten huono päivä on. Turha tosta noin kovia pultteja on vetää.
.
Tää tredi on mennyt offtopic jo 16 sivua sitten joten varmaan aika sama mitä tänne kirjottelee enää tässä vaiheessa.

Olet oikeassa, tämän voi jättää llukematta, aivan oma valintahan se on.
Se, että ilmaisen mielipiteeni, johtuu siitä että en ole niitä ammäi (pahoitteluni tuosta sanasta kaikille naisille), jotka pimeässä nurkassa jupisevat kun joku asia ei miellytä. Uskon edelleenkin siihen että jkos minulla on joku mileipide jonka haluan ilmaista, sanon sen myös suoraan, enkä huutele sitä pitkin maailmaan kenenkään seläntakana tai jupise itsekseni nurkassa.

kyllä, on helvetin huono päivä ja olen todella huono peittelemään sitkään. Sekään ei kuulu tähän mutta kun se nyt otettiin esille niin voin minä sen myöntää. Samahan se.

Palatakaseni alkuperäiseen aiheeseen niin, ehkä ko.tuote on vielä kehitysvaiheessa ja vaahtoaa sekä maistuu pahalla. Näin on ollut myös monen muunb tuotemerkin kanssa.
Mm. Fastin tuotteitteet olivat ennen jokseenki vehkeen makuisia (en en ole maistanut, mutta kuvittelen sen maun samankaltaiseksi) ja Tomia lainatakseni, niitä ei saanut sekaisin kuin Terhin perämoottorilla.
Mikäli tuote ei miellytä, nin jättää sitten vaan ostamatta. Ei se ole multa pois eikä varmaankaan pakkikseltakaan.

Ihme juoinaa jostain helvetin jauhoista....

:piis: nyt vaan kaikille. mä meen nukkuman vaihteeks

Voisin kuvitella asiaan vaikuttavan myös sen, kuinka monta kävijää coken "artikkelin" on ehtinyt lukemaan. Toisin sanoen, jos sen on lukenut esim. 20 ihmistä, en usko asiasta nousevan suurtakaan melua. Toivon toki, että tämän tyyppisiä roska-artikkeleita täysin tahallisesti vittuilu- ja mustamaalausmielessä kirjoittelevat sekopäät joutuisivat edes jonkinlaiseen edesvastuuseen.

edit: uuteen offtopic-haaraan liittyen: jos mulla on paha päivä, pidän turpani kiinni.

En nyt halua vähätellä tätä Coken (tai kaverin) aiheuttamaa haittaa Pakkiksen liiketoiminnalle tai Miken persoonalle, mutta ei tästä jutusta kyllä yhtään mitään rapsahda kellekkään osapuolelle vaikka kuinka poliisitutkintaan menisi.

toolate: No kyllä sillä coke paskat housuun saa kun tulee kutsu kuulusteluun. Johan sillä nyt näyttäs olevan löysät housussa. ;)

Sumppari sanoi:
toolate: No kyllä sillä coke paskat housuun saa kun tulee kutsu kuulusteluun. Johan sillä nyt näyttäs olevan löysät housussa. ;)

Joo, se varmasti paras opetus tyypille onkin. Tottakai se olisi toivottavaa, että kaikenmaailman idiootit joutuisivat vastuuseen teoista.

toolate sanoi:
En nyt halua vähätellä tätä Coken (tai kaverin) aiheuttamaa haittaa Pakkiksen liiketoiminnalle tai Miken persoonalle, mutta ei tästä jutusta kyllä yhtään mitään rapsahda kellekkään osapuolelle vaikka kuinka poliisitutkintaan menisi.

Tuntuu täyttävän kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Eli näillä tiedoilla rikos, josta on säädetty sanktio.

Sumu sanoi:
Tuntuu täyttävän kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Eli näillä tiedoilla rikos, josta on säädetty sanktio.

Kun asiat olisivatkin noin helppoja (mutta kun eivät ole bittiavaruudessa).

IMO, suurin syy rikosilmoituksella ei ole saada Cokelle suuria sanktioita, Vaan saada se paskan jauhaminen loppumaan muilla sivuilla. Ja uskon että näin tulee tapahtumaankin, kun väki ymmärtää, että siitä tulee itselle vain ongelmia.

toolate sanoi:
Kun asiat olisivatkin noin helppoja (mutta kun eivät ole bittiavaruudessa).

Elämä ei ole helppoa. Mutta kyllä tuossa ihan jutun ainekset on olemassa..

Crowley sanoi:
IMO, suurin syy rikosilmoituksella ei ole saada Cokelle suuria sanktioita, Vaan saada se paskan jauhaminen loppumaan muilla sivuilla. Ja uskon että näin tulee tapahtumaankin, kun väki ymmärtää, että siitä tulee itselle vain ongelmia.

Samaa mieltä. Ja ehkä myös sinne trollauspalstojen suuntaan vähän varoittavaa esimerkkiä, että ihan mitätahansa paskaa ei voi suoltaan, ilman että joutuisi vastuuseen tekemisistään. Tuskin poliisin kuulusteltavaksi joutuminen nyt mitenkään mukavaakaan on, vaikkei mitään kummempaa rangaistusta saisikaan.

Sumu sanoi:
Elämä ei ole helppoa. Mutta kyllä tuossa ihan jutun ainekset on olemassa..

No sitten vain Henriksonin Tatu ajamaan juttua.

Mike sanoi:
Onko kellään heittää mitään pätevää syytä miksi Pakkotoistoa jatkuvasti morkataan jokapaikassa? Voiko kyseessä olla vain kateus koska en näe mitään muuta vaihtoehtoa, sillä tätähän ei pakko ole lukea? Kateuskin on kovin kaukaa haettua, sillä miksi tästä kukaan kateellinen olisi?
Vanha sananlasku joka pätee ainakin suomessa ihan vi..n hyvin: "Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita"

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä. Ja ehkä myös sinne trollauspalstojen suuntaan vähän varoittavaa esimerkkiä, että ihan mitätahansa paskaa ei voi suoltaan, ilman että joutuisi vastuuseen tekemisistään. Tuskin poliisin kuulusteltavaksi joutuminen nyt mitenkään mukavaakaan on, vaikkei mitään kummempaa rangaistusta saisikaan.
Sitä en ymmärrä miten jotkut edelleenkin voi olla niin tyhmiä ja kuvitella, että netissä saa suoltaa vaikka mitä paskaa mihin tahansa täysin anonyymina :eek:
Kyllähän se raja johonkin on vedettävä ja kun se ylitetään niinkun tässä on käynyt niin aivan takuulla siitä joku saadaan vastuuseen.
Todella hyvä varoittava esimerkkihän tämä on ja toivon, että tekijä saa mitä kerjää

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom