Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
wbb sanoi:
Tarkoitan. Juu onhan tuossa niin saatanasti rasvaa, jopa 2,52g per 35g annos!

Jos vaikka kaksi annosta otat päivässä, onhan siinä jo 36 grammaa viikossa, vajaa 2 kg vuodessa ja ihan turhaan - samalla hinnalla saa vähärasvaisempaakin proteiinia. Kalleimmissa proteiineissa on todella vähän rasvaa, joten ehkä rasvan paljous kertoo myös laadusta jotain.

Itse käytän paitsi vähärasvaista proteiinia (lähinnä palautusjuomaan), niin sen lisäksi vielä enemmän maitorahkaa. Rasvaa 0.2% ja peittoaa hinnaltaan jauheet mennen tullen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiii helevetti tää juttu haisee nyt hunajalta, mutta siis sen sanon että selitellä voi aina, esimerkiski minä voin tässä aikani kuluksi vaikka minua ei nyt poliisit etsikkään niin voin selitellä, ainiin muuten, tällä hetkellä mulla on sukat ja kalsarit jalassa, mulla on muuten pieni kikkeli, mutta se ei ole jutun pointti, sill'ä kasvatan vain lihaksia, ai niin muuten, mun kossu pullo alkaa pikkuhiljaa loppua, ainiin onhan minulla vielä tuiolla jotain pikku hömpsyjä jäljellä, ei helvetti oikeasti, ihan sama vaikka olis kaveris Coke, mutta sun pitää joka tapauksessa todistaa että se oli "kaveris" tai muuten sää oot DEEP SHIT tieksää... mää en tie yhtää kakkaa junou, jag inte know inte never no shit, and fuck you!!! ... mut hei, halaillaan kujn nöhöön... Mike pidä pintas, ja mieti mitä pinnan allla on: ;)

Mike sanoi:
Mä en KOSKAAN ole lesottanut missään enkä tule lesottamaan, pidän jalat maanpinnalla, se on kaikista paras vaihtoehto. En ole rikas ja tärkein asia elämässäni on oma tyttökaveri, ei mikään reteily. Tämä homma on vain harrastuksesta tullut työ jota teen enemmän kuin mielelläni. On vain todella paskamaista lukea jatkuvasti vain negatiivista ja jos sitä positiivista omalla forumilla kuulee, niin eikös sekin käännetä negatiiviseksi perseennuolennaksi. Olen monasti ihmetellyt että mitä kukaan hyötyisi mun anuksen nuolemisesta?

Sori ku quottaan :wanha: postia mut pakko vastata ku ei oo päässy keskusteleen mukana (ei oo nettii viel uudes kämpäs).

Tässä on juurikin se pointti joka ihmetyttää. Missä vaiheessa se että kunnioittaa toisen saavutuksia kääntyy perseennuolennaksi? Paskaa voi kyllä jauhaa ja vastaan olla, mutta heti kun tykkää että joku asia on hienosti ja tuo siitä mielipiteensä esille on perseennuolija??!? Se nyt vaan ON niin et mun mielestä Pakkis on loistava saitti ja kaupassa saa (ainakin minä olen saanut) rehellistä opastusta ja neuvontaa. Lisäksi tavarantoimituskin toimii. Jos minä sitten tykkään, että Mike hoitaa tätä juttuaan esimerkillisesti (toki muistetaan että ihmisiä kaikki ollaan) ja tuon kantani esille niin mitä sitten?

Eihän täällä kukaan ole ketään ihmistä suuremmaksi väittänyt!

Ja sama mielipide minulla on palstan moderoinnista vaikka joskus aikavälillä 2002-2005 olen joitakin kyseenalaisia kommenttejakin lukenutkin mutta mitä sitten? Pääasia on, että minä tykkään tästä palstasta ja sillä jees.

Ps. Rinkulla oli kyllä aiemmisn loistava kommentti aiheeseen :lol2:

Se nyt vaan tuntuu olevan suomalainen tapa, että kehua ei saa, tai olet heti perseennuolija tai jotenkni oman edun tavoittelija.

No itse yritän ainakin kehua aina kun sen paikka on ja esim. suosittelen Pakkiksen kaupan jauhoja kaikille. En minä siitä hyödy kuin hyvän mielen korkeintaan, mutta ei todellakaan se ole minulta mitenkään poiskaan. Suomessa jotenkin tuntuu ajatus menevän niin, että jos en minä hyödy jostakin, ei siitä tartte hyötyä kenenkään muunkaan.

Pistäkää sit viestiä tänne miten koko hässäkässä oikein käy. Meikä on ihan koukussa tähän. Meno on kuin salkkareissa mutta kuitenkin oikeessa elämässä.

Haluan tietää:

Onko coke Pouttu?

Onko cokella oikeasti ystävä?

Oliko coke landella vai jossain muualla?

Mitä seuraamuksia kirjoittelusta ym tuli/tulee?

Onko kymppi paljon vai vähän?

wbb sanoi:
Tarkoitan. Juu onhan tuossa niin saatanasti rasvaa, jopa 2,52g per 35g annos! :hyper:

P.S. Laitatko ruokavaliosi näkyville?
Mua itseeni etoo proteiini jauhojen maku joissa on "paljon" rasvaa etenkin kun on tottunut käyttämään jauhoa jossa rasvaa on alta 3g/100g. Kyllähän se jo tekee paskaa rasvaa ihan sopivasti jos juo esim. 3 x 50g drinkin päivässä ja jos rasvaa on toisessa 11g/100g ja toisessa 2,8g/100g. Erotus 12,3g/pvä :D
Maun takia itse suosin vähärasvaisempia, se on se pääpointti miksi ei halppisprodet putoa

eldd sanoi:
Jos vaikka kaksi annosta otat päivässä, onhan siinä jo 36 grammaa viikossa
Ei tunnu missään :)
Kalleimmissa proteiineissa on todella vähän rasvaa, joten ehkä rasvan paljous kertoo myös laadusta jotain.
Se kertoo ainakin sen, että rasvan poistaminen maksaa. Itse en halua siitä maksaa koska noi määrät ei haittaa.
maitorahka/.../peittoaa hinnaltaan jauheet mennen tullen.

Milbona: 61g/€
rasvahera: 71g/€

Mulla menee rahkaa ihan yllin kyllin. Käyttäisin silti heraa/jauhoja vaikka olisivatkin kalliimpia.

jambo sanoi:

O! :östermalmi:

Edit: Ja ei ole maussa/sekoittuvuudessa/laadussa mitään valittamista. Suuremman määrän rasvaa välttää vaikka huuhtelemalla jauhiksen tms, jotain suhteellisuuden tajua tähän hommaan :)

jambo sanoi:
Haluan tietää:

Onko coke Pouttu?

Coke ei varmuudella ole pouttu. Pouttu on enemmän retardi tapaus, yhtä ärsyttäviä kummatkin näyttää olevan. Taitaa olla cokelle kunniamerkintä, kun verrataan pouttuun :rock:

Eikös muuten poutulla ala kohta intti? Siinä olis mtv3:lle helkkarin kova juttu, kun kuvais poutun inttielämää. Olis taatusti sata kertaa kovempi näky, ku Hytönen konsanaan:D Tai sit laitetaan laddbrokessiin veto kauan se kestää intissä.

Miks siitä Poutusta tarvii jauhaa.......Taidatte tosiaan tykätä siitä ihan homona kun tarvii kokoaika siitä vaahdota, heittäkää vaan löylyä kiukaalle niin se sekopää ei saa koskaan pääkoppaansa kuntoon vaan nauttii saamastaan huomiosta ja pöllöilee lisää:jahas:
Vaikka ihan tsoukilla hymiöiden kera se esille tuodaankin niin jokatapauksessa se vaan ruokkii sen "esiintymishaluja"

Sportman81 sanoi:
Coke ei varmuudella ole pouttu. Pouttu on enemmän retardi tapaus, yhtä ärsyttäviä kummatkin näyttää olevan. Taitaa olla cokelle kunniamerkintä, kun verrataan pouttuun :rock:

Voisko olla mahdollista että coke ja pouttu olis liittoutunut ja muodostanut "axis of iivölin" eli ns pahan akselin?

astro sanoi:
Milbona: 61g/€
rasvahera: 71g/€

Mulla menee rahkaa ihan yllin kyllin. Käyttäisin silti heraa/jauhoja vaikka olisivatkin kalliimpia.

Oikeassa olet, rasvaherassa proteiinin hinta on pikkuisen alempi kuin Milbonassa, tosin hinnoiksi sain Milbona 61,6 ja rasvahera 63,5 g/€ (käytin jälkimmäisessä tarjoushintaa 51€/4kg). Tulisipa Milbonakin vaikka 2 kg talouspakkauksena myyntiin.

Maitorahkan makuun tottuu aika nopeasti. Itse en sitä aluksi syönyt ilman marjoja tai hilloa, mutta aika pian maistui ihan suoraan purkista. Palautusjuoma on toki parempi treenin jälkeen, mutta kataboliaa (nälkää) on parempi torjua ruoalla. Samoin esim. iltapalana hitaammin imeytyvästä maitorahkasta lienee vain hyötyä juomaan verrattuna.

astro sanoi:
Edit: Ja ei ole maussa/sekoittuvuudessa/laadussa mitään valittamista. Suuremman määrän rasvaa välttää vaikka huuhtelemalla jauhiksen tms, jotain suhteellisuuden tajua tähän hommaan :)

Ehdottomasti samaa mieltä. Ymmärrän täysin, että esim. kisoihin valmistautuva bodari hifistelee herajauhon rasvanmäärällä, mutta jos tavallinen pertti-perubodari liikaa tällaisia ajattelee, niin metsään mennään.

Itsen ostan parempia jauhoja vain ja ainoastaan maun takia. Ja mullahan on edelleen tapana sekoitella noihin jenkkijauhoihin hera80:stä maustamattomana makua tasaamaan.

Ja jättää sitten vaikka juustot syömättä tai voit pois leivän päältä, niin saa tuon eron tasoitettua silläkin jos se nyt niin elämää suurempi asia on.

Ja sovitaan että jätetään nyt VÄLITTÖMÄSTI se Pouttu pois tästä ketjusta! Siitä on jauhettu jo ihan riittävästi!

Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä

pakko vielä cokelta kysyä että miks täällä pitää jotain "kipinää" pitää yllä?? ja tosissaan kaveri on tollanen mulkku että saattas tosissaan jotain tollasta tehdä niin en nyt ihan ekana päästäs kotiini asumaan :D

eldd sanoi:
Jos vaikka kaksi annosta otat päivässä, onhan siinä jo 36 grammaa viikossa, vajaa 2 kg vuodessa ja ihan turhaan - samalla hinnalla saa vähärasvaisempaakin proteiinia. Kalleimmissa proteiineissa on todella vähän rasvaa, joten ehkä rasvan paljous kertoo myös laadusta jotain.

Itse käytän paitsi vähärasvaista proteiinia (lähinnä palautusjuomaan), niin sen lisäksi vielä enemmän maitorahkaa. Rasvaa 0.2% ja peittoaa hinnaltaan jauheet mennen tullen.

Laita esimerkki halvemmasta vähärasvaisemmasta proteiinista? Prime Wheyn kilohinta on siis 12,75€. Lisäksi threadissa oli alunperin kyse proteiinin laadusta, ja mielestäni tuo on erittäin hyvälaatuista protskua: ei vaahtoa, sekoittuu hyvin (ei jää paakkuja) ja maku on todellakin neutraali. Syön toki maitorahkaakin, mutta en omista kannettavaa jääkaappia joten esim. rannalle on mukavampi ottaa evääksi jauhot sheikkeriin kuin maitorahka.

Tylerd: Eipä tuommoinen reilu 10g rasvamäärän vaihtelu vuorokaudessa ainakaan mun ruokavaliota hetkauta suuntaan tai toiseen.

Astro: Samoilla linjoilla..

wbb sanoi:
Lisäksi threadissa oli alunperin kyse proteiinin laadusta...
Ja aiheessa on pysytty tiukasti kiinni... :D

P.S Kuka tuossa sun avatar kuvassa on?

huumor sanoi:
pakko vielä cokelta kysyä että miks täällä pitää jotain "kipinää" pitää yllä?? ja tosissaan kaveri on tollanen mulkku että saattas tosissaan jotain tollasta tehdä niin en nyt ihan ekana päästäs kotiini asumaan :D
Vois äkkiä kuvitella, että tässä "pitää kipinää yllä" lauseessa tarkoitetaan sitä, että ollaan ikäänkuin kämpän vahtina. Mutta sähän et ole intissä ollut joten "kipinämikko" termi on sulle täysin vieras, no en ole kyllä ollut minäkään joten voin suoltaa nyt täyttä shittiä tässä asiassa :D

wbb sanoi:
Laita esimerkki halvemmasta vähärasvaisemmasta proteiinista? Prime Wheyn kilohinta on siis 12,75€.

Esim. soijaproteiini tai ketjussa alunperin mainittu Whey Protein (kilohinnat 10-12 euron välillä). Jos raha on tärkein kriteeri, miksei sitten suoraan käytä edullisinta?

Rasvaisen heraproteiinin laadusta en osaa sanoa, mutta varmasti ajaa asiansa sekin. Enemmän hämmästelen joitakin huippukalliita proteiineja, joissa on kaiken maailman mikrofraktioita ja ioneja tehty "kalliilla prosessilla", mutta edes rasvaprosenttia eivät ole saaneet kevytjäätelöä pienemmäksi. Silloin valitsen mieluummin halvemman tuotteen.

Sitä en en oikein jaksa uskoa, että sekoittuvuus on jotenkin laadun mittari. Varmasti valmistaja voi jauhaa tai prosessoida rahalla tuotteen vaikka kuinka hyvin sekoittuvaksi, mutta ennemmin heiluttelen kättä vähän pidempään, jos sama raha on käytetty rasvan poistamiseen jauhosta.

Grammassa on kilon alku. Monet vaativat rasvatonta jogurttia, kun 2% jogurtissa on liikaa rasvaa, kalliita lähes rasvattomia kokolihaleikkeitä ja vähärasvaista jauhelihaa. Kalaksi valitsevat tonnikalaa ja seitä, vaikka kalanrasva on vain hyväksi ihmiselle. Samalla sitten proteiinijuomassa rasva ja kolesteroli ei enää haittaakaan.

Samaa mieltäs siitä, että on tilanteita, joissa proteiini on helpompi kuljettaa jauhona, vaikka muutaman tunnin repussa olosta ei rahkakaan mene miksikään.

Driamer sanoi:
P.S Kuka tuossa sun avatar kuvassa on?

Thumbi jostain pokehorosta, en enää muista kuka se on. Tästä pääset hyvin alkuun: www.babe5.com

eldd: Hinta-laatusuhde on tärkein kiteeri kun valitsen jauhoja, en jaksa tästä aiheesta tän enempää nyt jauhaa.

jambo sanoi:
Onko cokella oikeasti ystävä?

Oliko coke landella vai jossain muualla?

Mitä seuraamuksia kirjoittelusta ym tuli/tulee?

:hyper:

Ei hel***ti tää tredihän on aivan hillitön! Loppuun ei voi todeta muuta kuin "Coke's ass is grass n' Mike is the lawnmower!" :curs: :lol2: .

Tylerd sanoi:
Vois äkkiä kuvitella, että tässä "pitää kipinää yllä" lauseessa tarkoitetaan sitä, että ollaan ikäänkuin kämpän vahtina. Mutta sähän et ole intissä ollut joten "kipinämikko" termi on sulle täysin vieras, no en ole kyllä ollut minäkään joten voin suoltaa nyt täyttä shittiä tässä asiassa :D
no kyllä kipinämikko on ihan tuttu termi mutta ajattelin että sen "kaverin" oli tarkoitus pitää kipinää coken puolesta pakkiksella, mutta ei tästä sen enempää :nolo:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom