Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Halvat herat maistuu mun mielestä ihan hyviltä, jos tavoite on kirkas (viittaan lihasmassan kasvattamiseen). Ainaski itelle tulee oikein hyvä mieli jopa halpisheran vaahtoamisen kanssa kikkailusta ja jotenki siitä saa sellasen meiningin et hei pakkohan tällä on kasvaa. Toinen hyvä puoli on se, et vaahtojen kanssa kikkaillessa saa aina palamaan tovin oikein mukavasti ja rentouttavasti. Lisäksi siinä tuntee oikeasti tekevänsä asioita kehonsa rakenteen eteen.

Treenin jälkeen tietty otetaan nopeita!

Jos nyt joku hera maistuu pahalta niin suosittelen fokuksen tarkentamista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
foo sanoi:
Halvat herat maistuu mun mielestä ihan hyviltä, jos tavoite on kirkas (viittaan lihasmassan kasvattamiseen). Ainaski itelle tulee oikein hyvä mieli jopa halpisheran vaahtoamisen kanssa kikkailusta ja jotenki siitä saa sellasen meiningin et hei pakkohan tällä on kasvaa. Toinen hyvä puoli on se, et vaahtojen kanssa kikkaillessa saa aina palamaan tovin oikein mukavasti ja rentouttavasti. Lisäksi siinä tuntee oikeasti tekevänsä asioita kehonsa rakenteen eteen.

Treenin jälkeen tietty otetaan nopeita!

Jos nyt joku hera maistuu pahalta niin suosittelen fokuksen tarkentamista!
Hyvin sanottu. En muutenkaan ymmärrä miksi kaiken pitää maistua aina hyvälle? Ei voida muka syödä sitä ja tätä kun ei tykätä mausta. Jos aine on hyvästä kropalle niin mitä siitä mausta on niin väliä.

Inkeri sanoi:
Hyvin sanottu. En muutenkaan ymmärrä miksi kaiken pitää maistua aina hyvälle? Ei voida muka syödä sitä ja tätä kun ei tykätä mausta. Jos aine on hyvästä kropalle niin mitä siitä mausta on niin väliä.
Pointti on se, että jos on kaksi ainetta mitkä ovat hyviä kropalle, niin miksi vetää sitä pahemman makuista? Ennemmin sitä kanaa mussuttaa kuin tonnaria.

Mike sanoi:
Pointti on se, että jos on kaksi ainetta mitkä ovat hyviä kropalle, niin miksi vetää sitä pahemman makuista? Ennemmin sitä kanaa mussuttaa kuin tonnaria.
Koska huonomman makuisella oikein tuntee kuinka kondis vaan paranee; "pakkohan näin pahanmakuisen on toimia" :rolleyes:

edit
juujuu pointti kyl ymmärretty :love:

Mike sanoi:

Pointti on hinta. Ja sit toki voi sanoo että, "ei pari euroo"...ja todellisuudessa se on aika monta euroa liikaa kun on perseauki. :lol2:

Persaukisenakin saa treenata. :D

Mike sanoi:
No juu, mutta kun miettii elinkustannuksiin proteiineja, niin suhteutettuna ne ovat aivan saatanan pieni erä. Ryyppäät kerran, niin olet säästänyt jo vuoden verran paremmat herat kun ero on pari euroa.
Noniin, itse en näe asiaa noin. Vuositasolla jos protskua menee +50kg ja jos hintaeroa on ~5e/kilo niin puhutaan jo sadoista euroista. Toisekseen omasta mielestäni Fastin "halpa"herat ei ole maultaan sen kummempia kuin muidenkaan valmistajien.

Jos tilaisin pakkiselta, syyt olisi ihan palstan tukemista ym, ei niinkään paremman makuiset/toimivammat tuotteet.

Keskiverto jannun elinkustannuksilla toi on totta. Perheellisenä ja työttömänä ei. :lol2:

Jos ryyppääminen tarkoittaa kännissä olemista niin viimeks 5 vuotta sitten.

Mut joo, jos ihminen haluu jotain tarpeeks niin kyllä sen saavuttaa.
On se sitten maukkaampi proteiini, tai talo.

rahkanaama sanoi:
jos hintaeroa on ~5e/kilo niin puhutaan jo sadoista euroista.

Yli 5€/pussi valitettavasti menee. Ja pusseja menee useampi kuukaudessa, vaikka rahkaa 500g naamaan tuleekin päivittäin tungettua.

rahkanaama sanoi:
Toisekseen omasta mielestäni Fastin "halpa"herat ei ole maultaan sen kummempia kuin muidenkaan valmistajien.

Ei väliä fastinkaan kanssa maulla....mutta jos laktoosia on niin paljon että joutuu kelaamaan peräsuolen sisään joka WC käynnin jälkeen(huom. käyntejä on tiheästi, todella tiheästi)ja huonommat kotiteatteri subbaritkin häviää niille suolistoäänien jylinöille niin parempi skipata fastin halpisherat. :)

maximillian sanoi:
mutta jos laktoosia on niin paljon että joutuu kelaamaan peräsuolen sisään joka WC käynnin jälkeen(huom. käyntejä on tiheästi, todella tiheästi)ja huonommat kotiteatteri subbaritkin häviää niille suolistoäänien jylinöille niin parempi skipata fastin halpisherat. :)
3,5g laktoosia Hera80:ssä. Alhaisimpia laktoosipitoisuuksia markkinoiden halpaheroissa. Eli ehkä haukut nyt vähän väärää puuta. Muut huitelee siellä 5-10 gemmiä laktoosia sadassa.

Ei ollut haukku, vaan ihan rehellinen oma kokemus.:D

Ajattelinkin että käsität ton viestin yleistyksenä: "älkää kukaan ostako fastia" mut siitä ei ollut kyse. Oma kokemus vaan tuli tekstistä esiin elävästi.

Mutta tuota 5g/100g laktoosia sisältävää en ole edes juonut sen jälkeen kun kiukulla 5 pussia sitä vanhaa reseptiä kaadoin alas.

Mun muistin mukaan se oli jotain 10g luokkaa/100
g aiemmin kun sitä testailin. Joten jos tuo 3,5g/100g on tän hetkinen laktoosin määrä niin tilanne voi olla hyvin toinen laktoosivammaisellakin, ellei oudon voimakkaat vatsaoireet olis voinut tulla siitä heran rasvan määrästä yhdistettynä laktoosiin....

Mitä muuta hiilaria herassa voi olla kuin laktoosia?

Mä olen aina luullut että käytännössä hiilarin määrä on aina laktoosimäärän ilmoittamistapa. Maustamattomista heroista nyt puhun.

maximillian sanoi:
Ei ollut haukku, vaan ihan rehellinen oma kokemus.:D

Ajattelinkin että käsität ton viestin yleistyksenä: "älkää kukaan ostako fastia" mut siitä ei ollut kyse. Oma kokemus vaan tuli tekstistä esiin elävästi.

Mutta tuota 5g/100g laktoosia sisältävää en ole edes juonut sen jälkeen kun kiukulla 5 pussia sitä vanhaa reseptiä kaadoin alas.

Mun muistin mukaan se oli jotain 10g luokkaa/100
g aiemmin kun sitä testailin. Joten jos tuo 3,5g/100g on tän hetkinen laktoosin määrä niin tilanne voi olla hyvin toinen laktoosivammaisellakin, ellei oudon voimakkaat vatsaoireet olis voinut tulla siitä heran rasvan määrästä yhdistettynä laktoosiin....

Mitä muuta hiilaria herassa voi olla kuin laktoosia?

Mä olen aina luullut että käytännössä hiilarin määrä on aina laktoosimäärän ilmoittamistapa. Maustamattomista heroista nyt puhun.

No mä nyt en tiedä mitä heroja sä olet katsonut, mutta Hera80 maustamaton sisältää 5 grammaa hiilareita sadassa josta 3,5g on laktoosia.

Mike sanoi:
No mä nyt en tiedä mitä heroja sä olet katsonut, mutta Hera80 maustamaton sisältää 5 grammaa hiilareita sadassa josta 3,5g on laktoosia.

Mulla tulee perusmaidosta mahaoireita ja muistakin tuotteista missä on paljon laktoosia, mut hera80 tai mistään muistakaan fastin whey3, whey+ proteiineista ei oo tullu.

en kyl enää ikinä osta näitä leaderin halpisheroja..

jr fitnesissä ne maistatti mulle tätä ja ilmeisesti teki erittäin laimean version kun ei tää samalle maistu nyt kotona..

kauheeta paskaa..

enää 2.5kg jäljellä :D

kronosis sanoi:
ilmeisesti teki erittäin laimean version kun ei tää samalle maistu nyt kotona..

Miksi et laimenna itsekin, jotta saat sopivan makuista? Kyllähän treenin jälkeen janottaa joka tapauksessa. Litran verran juo kevyesti, monet enemmänkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom