Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
tokkopaisto sanoi:
Loppuun ei voi todeta muuta kuin "Coke's ass is grass n' Mike is the lawnmower!" :curs: :lol2: .
Mitä? Loppuks se jo?... Kyl täs viel pitää kuulla miten Coken kanssa kävi. I need to know. Tää on ku joku espanjalainen saippuaooppera. Coke aloittaa kertomalla että hänen protskunsa ei vaahtoa. Sitten pikkuhiljaa vihreä kateushirviö :evil: hiipii hänen mieleensä ja päästää helvetin ylle. Pitkän kiivaan taistelun jälkeen paljastuu että se olikin Coken ilkeä kaksoisveli joka oli siepannut hänen identiteetin hänen poissaollessaan. Nyt Coke vihaisena katselee kaaosta jonka tämä ilkeä kaksoisveli on jättänyt jälkeensä hänen palatessa. Välien selvittely on väistämätön.. :pitkä tyhmä katse:->:fade out:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
coke sanoi:
...koska tyhmiä ihmisiä on yksinkertaisesti liian vähän.

Nyt en enää jaksa käydä läpi tätä mussuttamista. Kai se Cokesta tuolta tuntuu, kun hänellä hieman hitaasti leikkaa.

Huvittavin käänne tässä massojen aivopesussa oli toi Hica-episodi. Miken arvovalta ylittään Timo Seppälän !!! Mike on treenannut vuosia, ja penkkissä saa tossa ajassa lääkärin koulutuksen!!! Tuote toimii tai ei, mitä vittua joku roinaava luuseri on noin arvovaltaista tyyppiä arvostelemaan. Tottakai kun kauppaan sitä ei tule, niin siitä ei saa keskustella. Pakkiksen tuotteet = hyvä , kaikki muut tuotteet = huono.

Mihin tämä maailma on menossa, jos titteleillä pääsee pidemmälle kuin kokemuksella? Seppälä osaa kuulemani perusteella asiansa ja on lääkärin koulutuksen lisäksi hankkinut kokemusta myös treenipuolella, mutta kun Coke neuvoo meitä "14-20 kesäisiä" opettelemaan itsenäistä ajattelua, niin mitä tuohon pitäisi todeta? Kuule Mike, pistäpä siihen nimesi eteen Dr. niin homma ratkeaa. Tai pistä kuule saman tien Presidentti. Voit sanoa mitä lystää ja sehän on selvä kuka siinä tapauksessa tietää Leaderin tuotteista.. :rolleyes:

Höh. Lähdenpä tästä kyselemään treenineuvoa terveyskeskuslääkäreiltä.

Menin sitten kannattelemaan loppusuoralla olevaa trediä :david:

Täytyy kirjoittaa seuraava thredi kylpyveden vaahtoamisesta, jos vaikka saisi Poutun "kaverin" provosoimaan pakkikselle samanlaisen kansannousun kuin Cokkeli Driamerin prodevaahtothredissä...

ToughGrip sanoi:
Täytyy kirjoittaa seuraava thredi kylpyveden vaahtoamisesta, jos vaikka saisi Poutun "kaverin" provosoimaan pakkikselle samanlaisen kansannousun kuin Cokkeli Driamerin prodevaahtothredissä...

Entäs kun emäntä vaahtosi minulle siitä että olin ostanut "vääränlaista" kuohukermaa ja nyt se ei kuulemma vaahtoa yhtä hyvin kuin se jota olisi tarvinnut kakkuunsa... :D

Tää threadi on klassikko :thumbs: Ihmettelen vaan että kuinka olen päästänyt tämän ohi silmieni sillä tässä oli nyt aikalailla lukemista kun 20 sivua kävin lävitse.

Japa sul rupee ote löystymään. Nyt otat tiukan otteen ja siirryt takaisin kokin valtakuntaan, laatua pojille-ihmemaahan ;)

Perhana, tänään vasta luin kokonaan läpi pakkiksen historian varmaan parhaimman threadin. Perhanan armeija, sen takia tämäkin mahtava eepos jäi aikanaan lukematta.:)

Hehe, empä oo tähänkään threadiin ennen törmänny.
Tämän täytyy olla vuosisadan offtopic, proteiinin huonosta mausta -> oikeusjuttu?
Täytyy alkaa hieman varomaan minkälaisia threadeja tänne laittaa, tai kohta on puolet jippiiläisistä putkassa :D

Driamer sanoi:
Ajattelin tässä olla ovela ja hiukan säästää rahaa, joten ostin paikallisesta kaupasta leaderin maustamatonta heraproteiinia. Oli niin halpaa että otinpa toisenkin pussin samalla. Siinä samassa ostin Fastin Malto 6 pusssin. Kävin sitten eilen salilla ja heitin vettä palautusjuomaan ja hetken sekottelun jälkeen purkissa ei ollut kuin vaahtoa. Lisäsin hiukan vettä sekottelin taas hetken ja taas pelkkää vaahtoa. Jätin vaahdot pukuhuoneeseen ja kävin saunassa ajatellen että kyllä ne vaahdot sieltä kaikkoaa sillä aikaa. Mutta kun tulin katsomaan niin purkin pohjalla oli noin 2 senttiä nestettä ja loput oli edelleen sellaista kovaa vaahtoa. Se nestekin oli sellaista kusen väristä litkua ettei uskaltanut edes maistaa... Onko valmistajalla tullut joku kämmä vai kuuluuko tuon olla tuollaista hirveän väristä vaahtolitkua? Elikkä kannattaako lähettää valmistajalle takaisin vai itkeä ja heittää roskiin?

jos tarkotat sitä leaderin whey 100% niin ite oon sitä mieltä että on helvetin hyvää eikä ole ikinä moista tullu eteen, siinä on ollu jokin valm virhe tai sitten parasta ennen leimaus mennyt aikoja sitten umpeen.

ei vittu mitä threadeja luin ensimmäisen ja vastasin ilman sen pitempää lukemista mutta, oikeesti vaikuttaa siltä kun joku erittäin katkeroitunut apina syyllistää koko foorumia siitä ettei ole kehittynyt ollenkaan.

voi vittu jippiin voimailuforum on suljettu ja mä olin niiin innoissani menossa lukemaan lisää draamaa plääh

Olen tullut pitkällisten tutkimusten jälkeen lopputulokseen, kaikki proteiinit maistuvat oikeasti suhteellisen kyrvälle, väliä on vain hinnalla.

Tässä oma mielipiteeni joten repikää kermaperseet iloa siitä ;)

Oravaa väsyttää.

Ostin äskettäin Leaderin suklaanmakuista heraa ja sehän oli aivan törkeän hyvää! Sekoittuu myös paremmin kuin Fastin vastaavat. Ja kun kilohintakin on ihan kohtuullinen, niin :kippis1:

Mietityttää vaan se noissa halppis heroissa se, että esim. hera 80 on oikeestaan tarkoitettu teollisuuden raaka-aineeksi samoin kun muutkin halppis herat. Sama jatkuu malto jauheissa erinäisiin muihin paitsi urheiluun on nekin yleensä suunnattu.

Hera 80 on ihan laadukasta tavaraa verrattuna vaikka sf:n halpikseen. Toi fastin pöly sekoittuu ihan helvetin hyvin eikä se vaahtoa ollenkaan. Aika pahaahan se on jos ei ole tottunut enkä minäkään sitä nyt mitenkään maistele juodessa.

ribu sanoi:
voi vittu jippiin voimailuforum on suljettu ja mä olin niiin innoissani menossa lukemaan lisää draamaa plääh
Vastaan vähän vanhaan postiin, mutta kävimpä tarkistamassa. Se on tosiaankin suljettu, mutta nyt bodaus keskustelu on siirtyny muille osioille, kun ei tuol näytä olevan mitään moderointia :D .

Orava sanoi:
Olen tullut pitkällisten tutkimusten jälkeen lopputulokseen, kaikki proteiinit maistuvat oikeasti suhteellisen kyrvälle, väliä on vain hinnalla.

Tässä oma mielipiteeni joten repikää kermaperseet iloa siitä ;)

Oravaa väsyttää.

Eli tykkäät siis maistella kyrp** ? Kun tietoakin siis on :hyper:

Nami rotskua

Aika thread ollu kyllä..
Mutta protskujen mausta se, että veteen sekotettua soijjapuluveria aikanaan kiskoneena kaikki_nykyprotskut ovat kyllä jos ei maukkaita, niin käyttökelpoisia.
Se on vain asennekysymys. Ei sen välttämättä tarvitse hyvää olla, jos se tekee hyvää.

P

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom