Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Miten minusta tuntuu että Coke ei enään postaile paljoa jatkossa.=)
Jos kuitenkin Coke päätät viellä kirjailla, neuvoisin pyytämään ihan kunnolla anteeksi vaikkei se omia ongelmiasi poistaisi.

Pakkotoiston myymälässä kävin viime viikolla kaksi kertaa, taisi olla Jouni tiskillä silloin, ja täytyy sanoa että palvelu pelasi.
Aivan taatusti viellä hommaudun vipiksi ja pakkotoistosta tulen ostamaan viellä paljon lisäravinteita. Hyvää tuetaan!

Coke, olet sinä kyllä vitun pelle.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen pahoillani. Tästä lähtien ostan kaikki lisäravinteeni pakkotoistosta. En ole saanut unta kun olen miettinyt että ei kai se Mike oikeasti laita miliisiä mun perään.

ps.anteeksi, olin väärässä.

coke sanoi:
Olen pahoillani. Tästä lähtien ostan kaikki lisäravinteeni pakkotoistosta. En ole saanut unta kun olen miettinyt että ei kai se Mike oikeasti laita miliisiä mun perään.

Que? :eek:

Mahtokohan oikeesti pelästyä :P

Voi harmi, nytkö se ristiretki tuli päätökseensä? No hauska tyyppi kuitenkin, vaikka coke olisikin joku muropaketin sälli kujeilemassa meidän lihapäiden kustannuksella (lisää salaliittoteorioita) :D

Jos tuo coken uusin vuodatus oli aito, niin huhhuh. Kyllä taas rivienvälistä paistoi vittuilu eikä mikään muu, ainakin minulle.

RoMuLuu ja Tylerd jo aika hyvin kertoi miksi porukka voi kateellista olla. Ja entistä kateellisempia on ne, jotka eivät tunne yhtään tämän palstan historiaa tai joilla ei ole kiinnostustakaan tuntea sitä. Eivät siis ole yhtään hajuillakaan mistä tämä kaikki on rakennettu.

coke sanoi:

Vittuilee vieläkin, eikä osaa olla edes sarkastinen.

Mike:

Jatka samaan malliin vaan äläkä välitä molopäistä.

coke sanoi:

Sääliksi hiukan käy, mutta isot pojat varmasti tykkää kun saa sellikaveriksi kauniin puuhelmipojan :love:

coke sanoi:

Just joo. Mike, annoit Jippiillä jo kerran armon käydä oikeudesta, kun hyväksyit anteeksipyynnön, etkä vetänyt juttua roskikseen, vaikka se olisi ollut läpihuutojuttu Pakkotoiston hyväksi. Näytä nyt jumalauta tälle pellelle, että se nyt vaan ei käy päinsä, että suolletaan nettiin mitä tahansa paskaa monen vuorokauden ajan ja sitten kuitataan se anteeksipyynnöllä. Tutkintapyyntöä vaan poliisille, perkele! :curs:

Kipi I sanoi:
Sääliksi hiukan käy, mutta isot pojat varmasti tykkää kun saa sellikaveriksi kauniin puuhelmipojan :love:
Heh, vai että sellikaveriksi? Ei tuosta nyt sentään ehdotonta tule, joten jätetään se Shieldin katselu vähemmälle. :D

Tomi sanoi:
Just joo. Mike, annoit Jippiillä jo kerran armon käydä oikeudesta, kun hyväksyit anteeksipyynnön, etkä vetänyt juttua roskikseen, vaikka se olisi ollut läpihuutojuttu Pakkotoiston hyväksi. Näytä nyt jumalauta tälle pellelle, että se nyt vaan ei käy päinsä, että suolletaan nettiin mitä tahansa paskaa monen vuorokauden ajan ja sitten kuitataan se anteeksipyynnöllä. Tutkintapyyntöä vaan poliisille, perkele! :curs:
Kyllä tälle hommalle ainakin tämän sällin kohdalla laitetaan niin vahva stoppi, ettei enää toiste tuommoisia kirjoittele. Selliinhän tuo ei joudu, mutta tuomion tullessa ehdollista vankeutta, rikosrekisteri jne. Mielenkiintoista on saada tietää minkälainen banaanikärpänen siellä oikein itkee.

Tomi sanoi:
Heh, vai että sellikaveriksi? Ei tuosta nyt sentään ehdotonta tule, joten jätetään se Shieldin katselu vähemmälle. :D

Hö..Pilasit sitte mun tulevat fantasia unet, joissa isot pojat opettaa cokea pitämään pakkiksesta :whip:

niin tuli vaan mieleen noista sivuista mitkä oli aikasemmin näkyvillä. nehän oli tripodin serverillä ne sivut. eikun mailia sinne, luultavasti pitävät jonkinlaista logia siellä (muistaakseni se on vähän niinkun pakko) ip osotteista ja nimimerkeistä. http://cornholio222.tripod.com/mapt.html toi cornholio222 osa taitaa olla se nimimerkki millä ne sivut on sinne tehty..

Sitä en muista tartteeko niitten niitä tietoja normi kansalaisille antaa, mut viranomaisten pitäs saada.

Kyllähän se niin tuntuu olevan, että Pakkista joko rakastetaan tai vihataan. Jippiin ja Bodyn forumilla näkyy olevan kaikki tätä paikkaa vastaan, sitä syytä vaan ei monikaan kerro. Ehkä ne on vaan kateellisia sille hyvälle meiningille mikä täällä on, muilla forumeilla vaan lähinnä vittuillaan toisilleen. Eikä muista nyt kannata hirveesti välittää, kuten Mike eilen kerroit, niin 20.000 nickiä kertoo jo kaiken. Eri homma on sitten tollaset herjaukset, jotka on myös henkilökohtaisia eikä koske pelkästään foorumia, Coken tapaus saa toimia esimerkkinä muille.

mxm sanoi:
Kyllähän se niin tuntuu olevan, että Pakkista joko rakastetaan tai vihataan. Jippiin ja Bodyn forumilla näkyy olevan kaikki tätä paikkaa vastaan, sitä syytä vaan ei monikaan kerro. Ehkä ne on vaan kateellisia sille hyvälle meiningille mikä täällä on, muilla forumeilla vaan lähinnä vittuillaan toisilleen. Eikä muista nyt kannata hirveesti välittää, kuten Mike eilen kerroit, niin 20.000 nickiä kertoo jo kaiken. Eri homma on sitten tollaset herjaukset, jotka on myös henkilökohtaisia eikä koske pelkästään foorumia, Coken tapaus saa toimia esimerkkinä muille.

Näinhän tämä menee. Täällä kun ei kauan kattella mitään älytöntä härväämistä ja vittuilemista yhdeltä tyypiltä, niin pitää sitten lähteä aukamaan päätä sinne missä se on mahdollista. Palstalla on mielestäni erittäin hyvä "yhteishenki", aloittelijoiden samoihin kysymyksiin jaksetaan vatailla asiallisesti tai annetaan linkki ketjuun josta vastaus löytyy. Ja muuta ei aloittelijan tartte tehdä kun kysyä kysymyksesnä asiallisesti. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, niin se on aina tullut ja tulee aina olemaan. Mutta jos mennään näin törkeästi henkilökohtaisuuksiin, on sitten jo annettava virkavallaan puuttua peliin, muutenhan koko homma lähtee lapasesta.

" - Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua riittävän yksilöidysti yrityksen johtoon. Jos kunnianloukkauksesta aiheutuu yritykselle vahinkoa, on sillä oikeus saada vahingonkorvauksia, Nuutila kertoo."

Vahinkoa tuosta meidän yritykselle nyt tuskin syntyy, mutta stoppi tolle jatkuvasti pahenevalle kirjoittelulle on tehtävä.

Mike sanoi:
" - Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua riittävän yksilöidysti yrityksen johtoon. Jos kunnianloukkauksesta aiheutuu yritykselle vahinkoa, on sillä oikeus saada vahingonkorvauksia, Nuutila kertoo."

Vahinkoa tuosta meidän yritykselle nyt tuskin syntyy, mutta stoppi tolle jatkuvasti pahenevalle kirjoittelulle on tehtävä.

No ainakaan tuosta ekasta lauseesta ei pitäisi ongelmaa tulla, eipä sitä paljon yksilöidymmin voi enää Mikeen kohdistaa. Ja tuo vahingollisuus yritykselle on hiton vaikea juttu näyttää toteen, kuten tuossa karikon linkittämässä tekstissä jo mainittiinkin.

coke sanoi:
Eikä mikellä tarvii olla miljoonaa salanickiä. n20 riittää. Mike kirjottaa joka päivä yli 10viestiä, eikä se varmaan muuta tee kuin moderoi täällä koko työpäivän ja jatkaa sitten illalla himasas vielä vähän pakkista harrastuksena. Kusetus toimii koska nickeillä kirjoitellaan säännöllisesti.
Aamulla hampaita harjatessa rupesin miettimään, että kuka ihme voi kehitellä tällaisia ihmeteorioita tyhjästä.

Ehkä Coke on harrastellut tätä itse ... moderointi on henki ja elämä ja viestejä kirjoitellaan "salanickeillä" ihan vain ajankuluksi ja omaa naamaa kiilloittaakseen.

Tuleeko ketään mieleen joltain toiselta foorumilta? :kippis1:

coke sanoi:
njoo. Sattuipahan pikaisella googletuksella löytymään tämmönen http://cornholio222.tripod.com/mapt.html
Google ei edes löydä tuota sivua, eikä ole edes kerennyt indexoimaan sitä. Millään hakusanallakaan en onnistunut saamaan googlella sun linkkiä selville, sen pitäisi vielä siellä olla, ainakin hakutuloksissa. Sä olet ollut ainoa joka tuosta linkistä tiesi ja aika selkeesti myös sen kirjoittaja, niin samanlaista jauhoit täälläkin.

tuoaaaa?!! näin maitonaamana sopiiko kysyä kuka on timo "pouttu" poutiainen?? pysyis viel vähän kärryillä, thx :david:

veikkaan muuten et cokkelia olis ketuttanu enemmän jos tää tredi ei olis näin paisunu saati sitten et porukka ei olis lähteny tähän näin "innolla" mukaan. mikelle rispektii jos jaksaa tollasta kattella. itte en ainakaan, kääpä palais heti :wall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom