Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos jollakulla se saitti nyt vielä on IE:ssä avoinna saa sen selaimen off-line asennossa todennäköisesti tallennettua koko roskan omalta koneeltaan .mht muodossa (File->save as), jolloin kuvat yms tallentuvat myös tiedoston koodiin samoin kuten sivun osoite. Riippuu selaimen asetuksista onko tuo mahdollista, kryptatut yms sivut eivät tallennu jos niiden kovolle säästäminen on IE:stä käsin kielletty.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näin ennen unten maille painumista täytyy todeta että...yllättävän kauas alkuperäisestä aiheesta,joki oli kuten kaikki muistamme Leaderin heraproteiini ja miksi se maistuu paskalle,voi keskustelu rönsyillä...

No jo on täällä taas sirkus käynnissä!

löysänahka -_+ sanoi:
Ja muuten huomatkaa sellanen juttu, että meinaan tais hävitä toi sivu alta 10min, eli tekijä on lukenu Pakkista, ja vielä juuri sinä hetkenä kun Coke on postittanu linkin :sherlock: :worship:

Sherlock the greatest ratkasee jällein.

jep kyllä sä hoidit tän jutun himaan.ja sherlock löys vielä print screenin ihmeellisen maailmankin,millaisi tutkimuksia sä saatkaan vielä aikaan... :D

Eiköhän tuo selvinne ajallaan kuka se on. Ihan sama kuka mutta mun mielestä ei pouttu ihan tollaseen paskaan sortunu. Noi Coken jutut on kumminki vähän eri planeetalta mun mielestä.

Edit Ja toi PrintScreen-juttu oli kyllä aika hitti! löysänahka kaikella kunnioituksella :lol2: :D

Onko kellään heittää mitään pätevää syytä miksi Pakkotoistoa jatkuvasti morkataan jokapaikassa? Voiko kyseessä olla vain kateus koska en näe mitään muuta vaihtoehtoa, sillä tätähän ei pakko ole lukea? Kateuskin on kovin kaukaa haettua, sillä miksi tästä kukaan kateellinen olisi?

Mike sanoi:
Onko kellään heittää mitään pätevää syytä miksi Pakkotoistoa jatkuvasti morkataan jokapaikassa? Voiko kyseessä olla vain kateus koska en näe mitään muuta vaihtoehtoa, sillä tätähän ei pakko ole lukea? Kateuskin on kovin kaukaa haettua, sillä miksi tästä kukaan kateellinen olisi?

Muilmassa nyt vaan on niin paljon kateellisia vinkuheiniä. ;) oot vaan liian iso. jos oisit sellanen pikku balleriina poikanen ja myisit huumeita niin olisit varmaan heidän keskuudessa "hyvä" jätkä. :curs: *very-angry-hymiö*

Täällähän on karannut mopo lapasesta aika lahjakkaasti. Koka-setä tuntuu olevan latvasta vajaa pahemman kerran. Vittu tuota sivua minkä se linkkas. Huh huh. Ei kai se nyt Pouttu ole?

Miettikää kuinka hyvä foorumi tämä loppujen lopuksi on (Taitaa olla ainoa Bodylehden keskustelupalstan lisäksi, missä on oikeasti jotain keskustelua.) ja kuinka hyvä bisnes toimivalla nettikaupalla yhdistettynä toimivaan foorumiin. Veikkaisin, että Cokella oli taloudelliset vaikuttimet taustalla, tai kilpailu muussa mielessä. Ilmeisesti jatkoa tarinaan on tulossa ja totuus selviää ennen pitkää?

Älä Mike välitä, on sulla myös meitä ruskeakielisiä lakeijoja = vanha kansa enemmän kuin muiden foorumeiden ja nettikauppojen pitäjillä.

Gdane sanoi:
Sulla pyyhkii liika hyvin ja tunnettukin olet täällä ainakin... Selviö...
Mä en KOSKAAN ole lesottanut missään enkä tule lesottamaan, pidän jalat maanpinnalla, se on kaikista paras vaihtoehto. En ole rikas ja tärkein asia elämässäni on oma tyttökaveri, ei mikään reteily. Tämä homma on vain harrastuksesta tullut työ jota teen enemmän kuin mielelläni. On vain todella paskamaista lukea jatkuvasti vain negatiivista ja jos sitä positiivista omalla forumilla kuulee, niin eikös sekin käännetä negatiiviseksi perseennuolennaksi. Olen monasti ihmetellyt että mitä kukaan hyötyisi mun anuksen nuolemisesta? Olen tavannut vain muutaman prosentin forumilaisista ja suhtaudun kaikkiin täysin samalla viivalla olevina. En oikein pidä edes mentaliteetista missä mua nostetaan jonnekin jalustalle ja niinkin hulluja juttuja kuulen jälkeenpäin, että jotkut jännittivät kauhean paljon tulla Pakkotoiston kauppaan vain huomatakseen, että olen tavallinen jäppinen tavallisine juttuineen. Toivoisinkin etteivät ihmiset vetäisi liikaa tästä nettipersoonasta johtopäätöksiä. Pakkotoisto ei olisi tämän kokoinen mitä nyt, jos olisin neutraali kaikkien kaveri jolla ei olisi koskaan mitään kärkevää sanottavaa. Irl lupaan, että olen kiltti ihminen, joten jokainen sen itsekseen todetkoon, mikään feikki pintaliitäjä en ole. Kaikesta tästä jokapaikassa vellovasta paskanjauhannasta huolimatta tervetuloa morjestamaan minua missä ikinä näettekin ja toivon sydämeni pohjasta ettei kukaan vain koskaan ota tosissaan mitään nettijuttuja, todetkaa itse miten asiat on.

Tänään tulin salilta ja viereen tuli joku kaveri joka näytti puhelintaan mulle. Katoin että wtf? ja tarkemmin kun katsoin, niin puhelimessa oli taustakuvana Pakkotoiston urli. Sälli tuli rohkeasti juttusille, en hakannut siihen paikkaan tahi ryöstänyt vaan jutskasin metron portaiden verran kaverin kanssa. Eli rohkeasti vain moikkaamaan, en väheksy koskaan ketään, vaan voitte suhtautua muhun ihan kuin tuntisimme aikaisemmin. Mikään ei lämmitä mieltäni niin kovasti kuin Pakkotoistolaisen tapaaminen.

Jotkut idiootit kuvittelee, että Mike ei tee muuta kun lorvii kauppansa tiskin takana ja samalla pyörittää tätä foorumia ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista sisään...........Illalla Mike laittaa kauppansa oven säppiin ja menee omaan viimesenpäälle sisuttettuun jugend kämppäänsä katselemaan tykillä leffaa vieressä sohvalla istuu 2003 vuoden naisten raskaansarjan kultamitalisti. Kateellisten paskapuhetta tää kaikki hulabaloo on, ei muuta!

Pari sellasta juttua mitkä ainakin saa mut arvostamaan Mikeä ja hautaa kateuden alleen. Kyllähän jokainen ihminen on kateellinen toiselle joskus jostain, mutta hyvien tyyppien kohdalla se kateus ei ikäänkuin puhkea "kukkaansa"

- ennen kaupan olemmasoloa Mike kuskasi omalla autollaan jauhoja jätkille milloin mihinkin ilman mitään erillistä korvausta

- Opastaa tyyppejä salilla omalla ajallaan ilman mitään erillistä korvausta

Aika harvassa on tälläiset tyypit ja joku mulkku aina kehtaa puhua paskaa ja mustamaalata helvetin kovalla työllä ja omistautumisella aikaasaatua konseptia.

Vitun typerää:down:

Pitäisikö tuo postata jatkoksi sinne :Lukekaa tämä, viimeinen avautuminen- thrediin :)

Mietin vaan, että kun se coken käyttäytyminen on noin muuttunut, onkohan mahdollista, että joku aivan muu kuin coke itse on päässyt kirjoittelemaan ko. nimimerkillä ja ottaa siitä nyt kaiken riemun irti?

Ps! Nyt on näköjään KovaOtteen vuoro salaliittoteorioida...

"Roope käytti kaikki rahansa pakkotoiston tuotteisiin saamatta massaa ollenkaan, tuhansia euroja meni kankkulankaivoon. Viimein Roope itsekin tajusi olevansa pakkotoiston ylläpidon aivopesemä, lopetti Pakkotoiston lukemisen ja ostaa nykyisin uffin liikkeestä kaikki lisäravinteensa. Kehitys on ollut huimaa tulokset ovat nousseet nopeammin kuin Roopen pahoina "pakkis-aikoina"."

Yllä siis lainaus Coken nettipäiväkirjasta. Tässä lainaus Tissiposki Timo Poutun foorumilta:

Tissiposki Timo Pouttu sanoi:
Mitäs jos pistäisin pystyyn White Pale Shopin Keravalla joka myy uffin kamaa? Siinä olisikin uusi kilpailija Pakkiksen storelle Stadis.

Coke = Tissiposki = KICKBAN ? :evil:

Mike sanoi:
Irl lupaan, että olen kiltti ihminen, joten jokainen sen itsekseen todetkoon, mikään feikki pintaliitäjä en ole.

MOT.

Paskaa sataa ja sitä tulee jokaiselle "omavaraiselle"/tunnetulle/kunnioitetulle/jopa kaikista sympaattisimmallekin, siis jokaiselle, joka herättää edes silkinohuesti tunteita, aina tasaisin väliajoin satamaankin. Paras ase sitä vastaan on täysi ingooraus ja oman elämänsä jatkopuuhastelu.

Emme voi koskaan miellyttää kaikkia, maailmasta löytyy jopa Barbababaa vihaavia henkilöitä.

ToughGrip sanoi:
Pitäisikö tuo postata jatkoksi sinne :Lukekaa tämä, viimeinen avautuminen- thrediin :)

Mietin vaan, että kun se coken käyttäytyminen on noin muuttunut, onkohan mahdollista, että joku aivan muu kuin coke itse on päässyt kirjoittelemaan ko. nimimerkillä ja ottaa siitä nyt kaiken riemun irti?

Niin on mahdollista että nyt on menossa jippiin luopioden vasta isku. :kuvia:

Mike sanoi:
Kyllä se kateus vaan voi saada aikaan aika paljon. Ja kyllähän tässä nyt jos jossain on kadehdittavaa, ainakin omasta mielestäni. Kovalla pitkäjänteisellä työllä rakennettu pikkupalstasta todella suuri keskustelupalsta, ja oma yrityskin siinä sivussa perustettu. Kaikki tämä vielä ainakin tietääkseni ilman ulkopuolisten medioiden mainonnan käyttöä. Kyllä siinä vaan sitten onkin jo liikaa saavutusta joidenkin heikkopäisten mielestä. :curs: Ja en kyllä itsekkään tosiaan muita syitä keksi, sillä täällä ei mielestäni tod. ole ketään muita satutettu tai mustamaalattu koskaan.

ToughGrip sanoi:

En tiedä mutta mulla on jo päivän ollu sellanen kutina mun sherlockin raiskaamassa persiissä että Pouttu istuu kirjastossa silmälasit päässä leveä virnistys asennettuna korkeitten poskipäiden väliin, naama kiinni ruudussa hekottelee sillä on tehnyt profiilinsa Pakkotoistolle kirjastosta käsin vanhojen mummojen tarkkaavaisuuden alla.

Eli kaikki ip:t johtaa suoraan rosvosektorille.

Ei voittoja tällä kierroksella, potti tuplaantuu seuraavalla kierroksella, Hyvää iltaa, ja pidetään ne pippelit taskussa, ja mielummin se taskukin kiinni. ;)

Mike sanoi:
Olen monasti ihmetellyt että mitä kukaan hyötyisi mun anuksen nuolemisesta?.

Öööö...ajattelen tässä nyt itseäni...olen ehkä joskus paljastanut tiettyjä piirteitä itsestäni ja käsityksistäni "terveestä" seksuaalisuudesta...:D

Oikeesti: ihmiset on kateellisia, koska Pakkis on paratiisi. Kaikki on kavereita ja juttelevat fiksuja täällä. Riidatkin on vähän tollaista muodon vuoksi nahistelua. Mulle Pakkis on kuin suuri terapeuttinen perhe, jossa yhteistuumin ja yhteismitallisesti toteutetaan ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa. Sitä minä en ymmärrä, että miksi ne idiottit ei vaan feidaa niitä entisiä ympyröitä, ja aloita täällä puhtaalta pöydältä. Kaikkihan tänne on tervetulleita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom