Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Uskallanko mä jo sulkea ton sivun? vai Haxxoroinko lisää
blah.gif
? :rock: Limapusseja kutkuttaa tälläset niinsanotut jännät tragediat. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh huh, tuo "mapt" juttu oli jo vitsinäkin ihan vitun huono :down: . Eikö sulla kokkeli oo oikeesti parempaa tekemistä? Tuskin se Mike tai kukaan muukaan täältä pakkotoistolta on niihin sun muroihin kussut, vaikka se ehkä siltä näyttäskin, kun niitä Leaderin jauhoja katsoo.. Ja jos siellä sen Dallas hepun fitness kaupassa on sua kusetettu, niin ei se tarkoita sitä, että kaikki jauhokauppiaat on kusettajia. No mutta virheist oppii ja kokemust karttuu, sano Pikku G.

Mä en vaan jaksa uskoa, että Poutulla ja cokella olisi mitään yhteyttä, paitsi järjettömät jutut...

Toi on tosiaan suhteellisen vakavaa kirjoittelua. Olisi kiva jos sähköinen maailma tuntisi edes tuon tutkijan nimeltä. Lieköhän vai coken salanimi tuo Lauri Rantavirta...

Timba79 sanoi:
Mä en vaan jaksa uskoa, että Poutulla ja cokella olisi mitään yhteyttä, paitsi järjettömät jutut...

Really???

coke sanoi:
i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!

Jos oot lukassu Poutun palstalta kokonaisen lauseen niin noi kaikki sanat mitkä tässä Quotessa ilmenee, ilmenee varmaan siinä lauseessakin!

Timba79 sanoi:

järjettömät tosiaankin - mutta kaiken lisäksi todella samalla tavoin kirjoitetut. aivan samantyylistä tekstiä tulee kummaltakin; liian samantyylistä ettei sitä voi olla huomaamatta.

mutta toki, mikäli jollakin on asiasta parempaa tietoa (ei mutua) ettei näin ole, niin siinä tapauksessa poistun silloin takavasemmalle, lopetan syyttelyni, ja esitän anteeksipyyntöni hallitsevalle suomen mestarille.

Eipä mulla ainakaan mitään sen ihmeempiä tietoja ole. En kuitenkaan itse mitään vakavampia syytöksiäkään lähtisi esittämään jos ei ole muuta "näyttöä" kuin samantyylinen kirjoitustapa.

No jos tuo todellakin Pouttu on, niin olen sanaton, en voi muuta sanoa...

Jos toi on Pouttu niin vittu se jätkä on saatava hoitoon ja äkkiä. Eihän siitä tiedä mitä se saa päähänsä koska vakavia mielenterveydellisiä ongelmia sillä on, se pian tappaa jonkun:jahas: Oli kuka oli tuo coke niin sairas ihminen se jokatapauksessa on.

Tylerd sanoi:
Jos toi on Pouttu niin vittu se jätkä on saatava hoitoon ja äkkiä. Eihän siitä tiedä mitä se saa päähänsä koska vakavia mielenterveydellisiä ongelmia sillä on, se pian tappaa jonkun:jahas: Oli kuka oli tuo coke niin sairas ihminen se jokatapauksessa on.

Niinpä. Poutun jutut kun oli enemmänkin lapsellista uhoamista, tämä coke taas jo heittää niin ylisairasta läppää kun joku vaan voi näppiksestään suoltaa.

Kaverin teksti on suora julkinen herjaus.
http://www.oikeus.fi/vksv/2310.htm
Julkisesta herjauksesta napsahtaa automaattisesti AINA vankeutta, ei sakkoja. Tuossa Räsäsen jutussa vain sanottiin kavereiden ostaneen kasvuhormonia, Coken jutussa mua syytetään suoraan dopingrikollikseksi.

Huolestuttavaa tässä on se, että tuo kaveri täyttää jo täysin psykoottisen henkilön tunnusmerkit. Kuvittelee olemattomia tilanteita, lie mitä seuraavaksi?

Onneksi olkoon vain Coke, sä olet suoraansanottuna nyt pahassa kusessa. Vaikka selitätkin että tuota saitin ip-osoitetta ei kyetä jäljittämään, niin sinähän sen linkin tänne laitoit ja jutuistasi päätellen olet myös tuon kirjoittanut, eli se siitä.

Sun kaikki 4 ip-osoitetta on mukavasti forumilla logattuna ja ne lähtee jutun kanssa eteenpäin hetimiten huomenna.

Pakkotoiston herjaaminen kaikin valheellisin väittein on jatkunut jo neljättä vuotta. Mulle alkaa henk. koht. nyt riittämään tämä. Emme ole ansainneet kauppana tuommoista valheellista arvostelua.

Tuli tossa vaan mieleen kun joku liitti noi KUVAT!!!(3kuvaa) tänne että mitä? miksi? häh? WTF? combomainen ajatuskupla kun käynnistelin konetta uudestaan, meinaan otin vaan yhen haxxor Screenshot kuvan :nolo:

coke = Poutiainen -> ei voi olla. Puotiaisen henkiset lahjat eivät riitä tuollaisen tekstin tuottamiseen. Miksi niin? Perustelut:

-kirjoituksessa on liian vähän kirjoitusvirheitä
-kielioppi on liian hyvää ollakseen Poutiaisen kirjoittamaa
-Poutiainen ei osaisi "hot-linkata" Miken kuvaa toiselle sivulle

löysänahka -_+ sanoi:
Tuli tossa vaan mieleen kun joku liitti noi KUVAT!!!(3kuvaa) tänne että mitä? miksi? häh? WTF? combomainen ajatuskupla kun käynnistelin konetta uudestaan, meinaan otin vaan yhen haxxor Screenshot kuvan :nolo:
Ai miksi? No siksi että niissä näkyy kokonaan se teksti. Screen shot on vain kuva, sitä ei voi rullata alaspäin, niin että koko teksti näkyy.

Mike sanoi:
Huolestuttavaa tässä on se, että tuo kaveri täyttää jo täysin psykoottisen henkilön tunnusmerkit. Kuvittelee olemattomia tilanteita, lie mitä seuraavaksi?
Niinpä ja sitä kun ei todellakaan tiedä mitä tollanen sekopää saa päähänsä seuraavaksi.......Kaikenmaailman hulluja juttuja saa lukea päivittäin Iltalehdistä sun muista. Toivottavasti homma hoituu niin miten sen kuuluukin

Powerhousu sanoi:
Ai miksi? No siksi että niissä näkyy kokonaan se teksti. Screen shot on vain kuva, sitä ei voi rullata alaspäin, niin että koko teksti näkyy.

Joo :nolo:

Mike sanoi:
En usko että kyseessä on Poutiainen, ei se osaa noin kirjoittaa. Vai oliko sen sivuilla joku sama lause kuin tuossa tekstissä?

Coke sanoi:
i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!

:nolo:

Koskahan timon foorumi on lakannut skulaamasta vai mättääkö mun masiinassa joku?
Liikaa johtaa jäljet sylttytehtaalle jos timpan foorumikin on heivattu nyt

Ja muuten huomatkaa sellanen juttu, että meinaan tais hävitä toi sivu alta 10min, eli tekijä on lukenu Pakkista, ja vielä juuri sinä hetkenä kun Coke on postittanu linkin :sherlock: :worship:

Sherlock the greatest ratkasee jällein.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom