- Ikä
- 37
Uskallanko mä jo sulkea ton sivun? vai Haxxoroinko lisää
? Limapusseja kutkuttaa tälläset niinsanotut jännät tragediat. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Mä en vaan jaksa uskoa, että Poutulla ja cokella olisi mitään yhteyttä, paitsi järjettömät jutut...
coke sanoi:i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!
Timba79 sanoi:Mä en vaan jaksa uskoa, että Poutulla ja cokella olisi mitään yhteyttä, paitsi järjettömät jutut...
Tylerd sanoi:Jos toi on Pouttu niin vittu se jätkä on saatava hoitoon ja äkkiä. Eihän siitä tiedä mitä se saa päähänsä koska vakavia mielenterveydellisiä ongelmia sillä on, se pian tappaa jonkun:jahas: Oli kuka oli tuo coke niin sairas ihminen se jokatapauksessa on.
Ai miksi? No siksi että niissä näkyy kokonaan se teksti. Screen shot on vain kuva, sitä ei voi rullata alaspäin, niin että koko teksti näkyy.löysänahka -_+ sanoi:Tuli tossa vaan mieleen kun joku liitti noi KUVAT!!!(3kuvaa) tänne että mitä? miksi? häh? WTF? combomainen ajatuskupla kun käynnistelin konetta uudestaan, meinaan otin vaan yhen haxxor Screenshot kuvan
Niinpä ja sitä kun ei todellakaan tiedä mitä tollanen sekopää saa päähänsä seuraavaksi.......Kaikenmaailman hulluja juttuja saa lukea päivittäin Iltalehdistä sun muista. Toivottavasti homma hoituu niin miten sen kuuluukinMike sanoi:Huolestuttavaa tässä on se, että tuo kaveri täyttää jo täysin psykoottisen henkilön tunnusmerkit. Kuvittelee olemattomia tilanteita, lie mitä seuraavaksi?
Powerhousu sanoi:Ai miksi? No siksi että niissä näkyy kokonaan se teksti. Screen shot on vain kuva, sitä ei voi rullata alaspäin, niin että koko teksti näkyy.
coke sanoi:njoo. Sattuipahan pikaisella googletuksella löytymään tämmönen http://cornholio222.tripod.com/mapt.html
Mike sanoi:En usko että kyseessä on Poutiainen, ei se osaa noin kirjoittaa. Vai oliko sen sivuilla joku sama lause kuin tuossa tekstissä?
Coke sanoi:i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!