Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Alec sanoi:
Print Screen-nappi

Ja sitten muokkaa-liitä vaikkapa wordiin.

Ja lähetä se maililla tai privalla ainakin Mikelle jos et tänne laita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alec sanoi:
Print Screen-nappi

Mulla on Tulikettu, e lööydä nappia moista :itku: Hjelppa mej...

Tää on sitte suomeksi ni käyttäkää suomea...

Kuule Coke toi ei ole enää pelkkä "linkki". Kato ku siellä luki yhtä ja toista mikä voipi olla aikalailla paha juttu. Nyt oikeesti avaa silmäsi viimestään ja mieti pikkusen... Kai sulla edes jotakin siellä päässä liikkuu? Tämä tilanne on selviö.

löysänahka -_+ sanoi:
Kopio liitin ton notepadille kun sitä ei pysty tallentamaan, miten otan sceenshotin??? :nolo: :haart:
screenshot=painat Print Screen(PrtScrn) nappia,löytyy F12 vierestä,ja sitten menet johonkin kuvankäsittelyohjelmaan,tai vaikka paintiin,ja klikkaat liitä

löysänahka -_+ sanoi:
Mulla on Tulikettu, e lööydä nappia moista :itku: Hjelppa mej...

Tää on sitte suomeksi ni käyttäkää suomea...

Se nappi on näppiksessä, ei selaimessa.

löysänahka -_+ sanoi:
Kopio liitin ton notepadille kun sitä ei pysty tallentamaan, miten otan sceenshotin??? :nolo: :haart:
Paina print screen -nappia. Se on F12 vieressä. Sen jälkeen avaat kuvankäsittelyohjelman ja uuden kuvan, ja painat ctrl+v tai hiiren kakkosnappia, ja sieltä liitä. Muista tallentaa ton sivun osoite sinne notepadiin kanssa, jos siitä olis hyötyä.

edit: en "ihan" ehtiny. Tää lagaa niin helvetisti.

Jiihaa, done!!! toi nappula kuulostiki ihmeen tutulta, ja sitte kallistin päätä ja kappas siinä se olikin, hassua :)

Pouttu poouttuuu, aidosti maukasta, harmi vaan että kaikki hyvä loppuu aikanaan, tässä tapauksessa se on hyvä, eli yhtäköstä muodostuu ++... matematiikkaa? hey kyllä mäkin osaa ;)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Ei helvetti, ei x-filesien salaliittoteoriatkaan ole mitään verratuna coken hourailuihin. Tää jätkä on oikeesti häiriintynyt, toivottavasti hakeudut tarvittavaan hoitoon :rolleyes: Postita vielä kuvas niin saadaan uusi kuvake pakkikselle joka vastaa :david:^100

Coke vetäs Leaderin malto pirtelö överit, sitte sitä alko vituttaa ku täällä oli tälläne treadi ja se sen pirtelössä oli kökköjä... Ai jai jai, voi poikaa, yritä selviytyä, tee kaikkesi...

Toivottavasti paskot housuus!!! :curs: *MURR!*MURR!*

Taitaa tulla poika poliisi jossain vaiheessa oven taakse ja kysellä vähän onko kivekset jo laskeutuneet. Vähän voi käyttää järkeä ennen kun rupee laittamaan tollasia juttuja nettiin toisista ihmisistä. Kuinka tyhmä ihminen oikeen voi olla? Toisaalta tuntuu, että tässä nyt ei ole enää kyse tyhmyydestä vaan sairaudesta.

Ei vittu että menee hämäräksi. Kaikkia saatanoita se leipä elättää. On kyllä hulluin tredi mitä oon ikinä lukenu.

Jesuiitta sanoi:
Taitaa tulla poika poliisi jossain vaiheessa oven taakse ja kysellä vähän onko kivekset jo laskeutuneet. Vähän voi käyttää järkeä ennen kun rupee laittamaan tollasia juttuja nettiin toisista ihmisistä. Kuinka tyhmä ihminen oikeen voi olla? Toisaalta tuntuu, että tässä nyt ei ole enää kyse tyhmyydestä vaan sairaudesta.

Valkotakkiset Mannerheimintielle nopeasti, vai onko tämä Coke valmiiksi avohoidossa.

Kyllä jos oisin Mike niin laittaisin kunnianloukkaussyytteen vetämään tai kävisin livenä Cokea tervehtimässä. Toi menee jo hiukan liian pitkälle.

Hyvä Coke

Kiitos, että avasit viimeinkin rähmän täyttämät silmäni ja näytit valon taivaallisen magliten tavoin. Olen kauan ollut suorastaan riippuvainen pakkotoistosta ja se vei kaiken aikani ja aiheutti kaikkien ihmissuhteideni romahtamisen. Viime aikoina kykenin enää vapisemaan yksin asunnossani hokien "mike, mike, mike..." mantraa loputtomasti. Ikkunat olin maalannut mustiksi ja oven olin naulannut umpeen, jotta mikään ei häiritsisi minua ollessani "pakkiksen" pauloissa.

Luettuani tämän järkyttävän ja erittäin informatiivisen threadin saatoin vihdoin huomata mitä minulle oli todella tapahtunut. Kiitän sinua syvästi Coke, mestarini ja uskallanko jopa sanoa messiaani, että pelastit minut! Tästä lähin keskitän kaiken energiani suuren saatanan Miken kukistamiseen ja tämän synnin pesän tuhoamiseen.

Tiedän ettemme ole yksin, vedotkaamme siis entistä kovemmin veljiimme ja sisariimme, jotka päivittäin myrkyttävät itseään saastaisella pakkikselta ostetulla proteiinilla, että he liittyvät rintamaan kaiken hyvän ja pyhän puolesta.

Coke, johdata laumasi valoon ja tuo rauha lisäravinnemarkkinoille! Hallelujah!

Oikeesti, vitun tursas, herää jo... :david:

On tosin hyvä ottaa huomioon, että noin paskaa tekstiä kukaan ei tule ottamaan tosissaan. Kulttimme on turvassa. Mike, olen jo irroittanut kivekseni, kuten käskit. Mitä teen seuraavaksi?

timppa, millos sulla alkoi se intti? ajattelin vaan, että tuottaako sinulle paljonkin henkisellä puolella stressiä se tosiasia, kun et pääse sitten intissä ollessasi useinkaan ´päivittämään´ foorumiasi (mikäli sikäli se on vielä pystyssä, en ole sattuneesta syystä siellä juuri vieraillut, niin en tiedä), sekä jakamaan kanssamme näitä mieliinpainuvia ajatusvirtojasi?

toisin sanoen - suomeksi - mistä päivästä lähtien me netin normaalit käyttäjät saamme harrastuksellemme työrauhan - ilman että tulisit sotkemaan harrastustamme noilla retardeilla jutuillasi?

jaanomutta. ei kai ne taida intissäkään mt-potilaita pitää. saattaisi tulla muuten uusi muranen -episodi. perkele, siinä meni sekin toivo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom