Lapsien hauskoja kommentteja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Proteos
  • Aloitettu Aloitettu
Proteos sanoi:
Eilen kun syötiin iltapalaa niin reilu 2-vuotias ipana pudotti kinkun siivun lattialle ja tokaisi: "vittu!". En ollut aluksi uskoa todeksi mitä kuulin, mutta sen jälkeen oli pokassa pitelemistä. Kaikkea ne lapset tarhassa oppii...

Mummi jaksaa kertoa legendaa meikäpojasta parin vuoden vanhana... oltiin maalla papan kanssa verstaalla puutöissä ja siinä taukoa pidettiin. Pappa poltti piippua ja pitihän itsenikin saada suuhun sitten jotain, mutta mutta... "Vittu, ku tutti jäi." Ja hapan ilme naamalle. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläisen äitee jaksaa usein kertoa siitä, että kun minulta about 5 vuotiaana kysyttiin, että "mikäs sinusta tulee isona?" niin vastaus oli nerokkaasti ja yksinkertaisesti "mies" :)

Itse kun olin n.5v, sain haavan (vieläkin arpi) ohtaan pulkkamäessä. Sitten kun oli aika mennä taas esikouluun ja siellä kaverin nähtyäni sanoin sille että:

"Minä en pärjää sulle enää, kun mulla on tämä otassa"

Tuo on niin perhanan hyvin jääny mieleen niiltä ajoilta :D.

Tuttujen 3-vuotias poika kävi äitinsä kanssa mun työpaikalla yx päivä. Juttelin pojan äitin kanssa ja sit ihan yx kax tää poika sano mulle: "nyt menet kyllä pois täältä. Hus!" :eek: Siinä sitten vähän mietittiin, että mitähän poika nyt oikein meinaa ja sit se hienosti tokaisi, että hän on mun uusi pomo ja että mä saan nyt lähteä kotiin. :lol2: Ja lopulta tää mun uusi pomo antoi mulle myös palkankorotuksen. :D En ymmärrä, et mistä tää poika tonkin jutun keksi. On nimittäin sanavalmein 3-vuotias, mitä olen koskaan nähnyt! Ja jutut ovat välillä mitä uskomattomampia.

Eleonoora sanoi:
En ymmärrä, et mistä tää poika tonkin jutun keksi.

Se on kattonu chatburgeria telkkarista. On muuten aivan uskomattoman paska tv-chat-ohjelma :) Mut oikeesti jos oisit kattonu hetken aikaa tota ohjelmaa nii ei ois enää hetkeekään epäselvää mistä sen hepun jutut tuli.

Äiti kertoi järkevästä kohtauksesta:
Olin varmaan about 2v ja just oppinut puhumaan jotain. Oltiin sit kaupungilla ja mä olin äidin sylissä kun vastaan käveli joku nuori nainen, olin sit sanonut "Onpas mahtavan näköinen nainen!", oli sit ollut se neitokin mielissään. Oon ollut laatutietoinen jo pienestä asti:D

Itse olin juuri oppinut lukemaan, kun olin tulossa äidin kyydissä kotiin viulutunnilta. Mentiin johonkin Essoon tankkaamaan autoa. Siinä äidin maksaessa bensojaan näin hauskan punaisen "kirjasen" huoltoasemakassan pöydällä. Kurkotin sitä kohti jotta voisin nähdä paremmin lukien ääneen "SUKI-SUKI, mikäs tämä on?"

Mulla ois vaikka kuinka paljon materiaalia mun pikkuveljestä, mutta kun tiedän että hän lukee palstaa, en viitsi ihan kaikkia noloja juttuja laittaa..

Yks hauska oli kun oltiin kaupassa ja nähtiin siellä lyhyt kasvuinen mies niin mun n 3-vuotias veli isoon äänen että "toi mies ei ainakaan ole syönyt kaurapuuroa aamulla!" Taisi se mieskin vähän hymyillä.

Tämä tapahtui myös kaupassa, äiti tapasi työkaverinsa ja tämä nainen alkoi tenttaamaan veljeäni, joka oli silloin n 3-4 vuotta. " Mikäs se sinusta tulee isona?" veljeni vastaa "Kyynekolooki" Nainen hieman tyrmistyneenä että "Jaa, miksiköhän" Veljellä oli vastaus valmiina " No kun saa tonkia naisten hitusvinkuloita!" Äitiä hieman nolotti.. Oli isot pojat vissiin opettanut. :jahas:

Kerran oltiin kävelyllä kaupungilla, ja veljeni huutaa vaunuistaan kuuluvasti " Kato äiti, apina!". Kyseessä oli isän serkun vaimo, joka sattuu olemaan tummaihoinen.. Hups. Ja taas nolotti.

Vielä pakko kertoa mun kummitytöstä, hän on todellinen Antti Tuisku fani ja nyt viisi vuotiaana neiti osaa koko tuotannon ulkoa. On vaan hupaisaa kun pikkutyttö laulaa koreografian kera " Työstä sun lannetta, tästä yöstä tulee pitkä.."

Tuli yks juttu vielä mieleen.

Olin silloin jotain 4-6 vuotta. Oltiin isän kanssa pöydän ääressä istumassa, kunnes yhtäkkiä oksennan pöydällä. Siinä vähän aikaa tutkittuani oksennusta (se oli punertavaa ja paakkuista) tokaisen isälle "Kato, mä olen allerginen ketsupille ja karkeille".

Pikkuveli vastasi, olisiko ekalla luokalla ollut, uskonnonkokeen kysymykseen ensimmäisistä ihmisistä maanpäällä Adam ja Edam.

Kesällä töissä liikkeeseen tuli joitain asiakkaita ja niiden mukana pari tosi lihavaa pikkutyttöä. Toinen niistä yritti mennä pieneen poliisimopoon, jossa painorajoitus 20kg, jota yritin hellävaraisesti selittää ja estää tätä tyttöä menemästä siihen. Tyttö sitten parahtaa itkuun ja huutaa: "Tuo poika haukku mua läskiks!". Jokainen kaupan asiakas alkaa tuijottamaan minua vihaisesti ja minä vaivuin maan alle. Tilanteessa tuo ei kovin hauskaa ollut, mutta näin jälkikäteen kyllä :)

Tuli tässä yksi nolo juttu itsestäni mieleen. Taisin olla 4-vuotias ja oltiin autolla tulossa jostain lomamatkalta. Mulla oli kai vähän tylsää, kun mieleen juolahti kysymys: "Isi koska mulle kasvaa tuollainen kikkeli kuin sulla on?" :nolo: x 1000 Kylläpä oli porukoilla jonkun aikaa pasmat sekaisin. :D Ja kuvitelkaa sitä pettymystä, kun mulle kerrottiin, ettei mulle koskaan kasva munaa. :itku:
En ole tuosta koskaan maininnut kenellekään muulle kun avolle. Vaikka olinkin silloin pieni, niin silti. Ai että hävettää vieläkin. Onneksi porukat ei ole tuosta mua kiusanneet kai ikinä. Ne nimittäin yleensä osaa kaivaa esille kaikkia noloja asioita lapsuudesta..

meissä jokaisessa asuu pienestä lähtien pieni rasisti :jahas: ei vaineen.. mä olen pienenä 3v huutanut ulko-oven avattuani, kun tumma-ihoinen nuori mies on tullut myymään jotain taulua, että "isä, tuu kattoon täällä on musta pekka." (jotain lasten pelikortteja oli silloin muinoin kun ite olin vielä pentu, et siitä varmaan repinyt jutun). sitten olen myös kaupassa huutanut vastaavaa romani-naiselle, että "isä kato, noita-akka." ja vanhempia on hävettänyt 6-0 mun takia :lol2: :lol2:

power puff girl sanoi:
Kerran oltiin kävelyllä kaupungilla, ja veljeni huutaa vaunuistaan kuuluvasti " Kato äiti, apina!". Kyseessä oli isän serkun vaimo, joka sattuu olemaan tummaihoinen.. Hups. Ja taas nolotti.
Mä oon kans äidin harmiksi lausunut nuo samat sanat hieman samanlaisessa tilanteessa. Onneksi äiti kertoi miten asiat on niin virhe ei ole päässyt toistumaan.

Kierreltiin kesällä autolla kotimaata ja 7v poika istui takapenkillä. Tulin sitten heittäneeksi etupenkiltä jonkin lievästi vinoilevan kommentin, johon poika vastasi: "jos mulla olisi tarpeeksi pitkä jalka, niin voisin potkaista sua nyt munille."

Olin 5v poikani kanssa pyörälenkillä taannoin ja olin sitten mennyt hieman edelle n.30m kun Eetu rupesi huutamaan että "isi odota ,isi odota ja sitten heti perään että ONTO TUULOSSA VITAA siinä vaiheessa pysähdyin ja naurua piisasi ,Viime viikolla kun he olivat viemässä minua töihin niin näkyi kylillä ukko joka joi kaljaa johon Eetu sanoi että hän juo vasta isona poikana taljaa koska muuten tulee PANIIKKI .Mitä seuraavaksi?

Oltiin kävelyllä 5v. esikoispoikani kanssa muutama viikko sitten. Ohitsemme meni koiraa taluttaen 14-15v. tyttö, joka oli pukeutunut täysin mustiin kuteisiin niittivöineen kaikkineen. Poikani totesi niin että tyttö taatusti kuuli: "Kato, ihan musta. Taitaa olla Star Warsista!"

Mahtavaa miten lapset katselevat tätä maailmaa niin avoimen uteliaasti, sanovat täsmälleen sen mitä ajattelevat. :)

Kaupassa hiimailin tamppoonihyllyn vieressä ja siinä joku äiti oli kahden lapsensa kanssa ostoksilla. No tämä toinen napero huusi sitten että "ÄITI PISTÄÄ NUITA PYLLYYN!".
On ne tietäviä nykyään..

rasvahappo sanoi:
Kaupassa hiimailin tamppoonihyllyn vieressä ja siinä joku äiti oli kahden lapsensa kanssa ostoksilla. No tämä toinen napero huusi sitten että "ÄITI PISTÄÄ NUITA PYLLYYN!".
On ne tietäviä nykyään..

Niin mut et sä tienny et tytöillä onkin vaan pylly? Näin mua valisti työpaikalla silloin 2 ½-vuotias. Totesi pissillä käynnin jälkeen, et "isoveljellä ja isillä on pippelit ja äitillä ja mulla vaan pylly". No, mitäs siihen tätinä vastaamaan :)

Töistä näitä juttuja piisaisi vaikka kuinka. Kerran joku isommista kiusasi sellasta 4-vuotiasta poikaa, joka huusi kovalla äänellä kiusaajallee, et "kirjotan kyllä joulupukille, että se ei tuo sulle yhtään laihoja." Ai ei tuo mitä??? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom