Mulla ois vaikka kuinka paljon materiaalia mun pikkuveljestä, mutta kun tiedän että hän lukee palstaa, en viitsi ihan kaikkia noloja juttuja laittaa..
Yks hauska oli kun oltiin kaupassa ja nähtiin siellä lyhyt kasvuinen mies niin mun n 3-vuotias veli isoon äänen että "toi mies ei ainakaan ole syönyt kaurapuuroa aamulla!" Taisi se mieskin vähän hymyillä.
Tämä tapahtui myös kaupassa, äiti tapasi työkaverinsa ja tämä nainen alkoi tenttaamaan veljeäni, joka oli silloin n 3-4 vuotta. " Mikäs se sinusta tulee isona?" veljeni vastaa "Kyynekolooki" Nainen hieman tyrmistyneenä että "Jaa, miksiköhän" Veljellä oli vastaus valmiina " No kun saa tonkia naisten hitusvinkuloita!" Äitiä hieman nolotti.. Oli isot pojat vissiin opettanut. :jahas:
Kerran oltiin kävelyllä kaupungilla, ja veljeni huutaa vaunuistaan kuuluvasti " Kato äiti, apina!". Kyseessä oli isän serkun vaimo, joka sattuu olemaan tummaihoinen.. Hups. Ja taas nolotti.
Vielä pakko kertoa mun kummitytöstä, hän on todellinen Antti Tuisku fani ja nyt viisi vuotiaana neiti osaa koko tuotannon ulkoa. On vaan hupaisaa kun pikkutyttö laulaa koreografian kera " Työstä sun lannetta, tästä yöstä tulee pitkä.."