Lapsien hauskoja kommentteja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Proteos
  • Aloitettu Aloitettu
Pienempänä ja vielä nykyäänkin sanon ambulanssia, lamppuanssiksi. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama vuosi sitten oltiin mummon 85-vuotisjuhlilla. Kyseessä oli viimeisen päälle hienot juhlat, joissa mummo seisoi juhlapaikkana toimineen kabinetin ovella vaarin kanssa vieraita vastaanottamassa. Edellä meni sukulaisperhe, joiden tyttö oli tuolloin jotain 3-vuotias. Siinä tyttö vähän ujostellen halasi ja onnitteli mummoa ja katsoi sitten vaaria joka kepin kanssa mummon vieressä seisoi ja kajautti kovaan ääneen "Sinä se oot kyllä ainakin niin vanha, että varmasti kuolet kohta!!" Siinä oli juhlaväellä naurussa pitelemistä, mutta onneksi vaari ei varmasti edes kuullut, mitä tyttö sanoi :D

Samainen tyttö katsoi mua kerran tosi pitkään ja sanoi sitten: "Sinäpä oot hirveen näköinen!" Mä olin että "Kiitti :jahas: " ja kysyin sitten, että no mitenkäs olet siihen tulokseen tullut? Onneksi johtui vaan siitä, että mulla on musta lyhyt tukka, kun pitäisi kuulemma olla vaalea ja pyllyyn asti, eli en siis kai kaikenkaikkiaan ihan hirveältä näyttänytkään, huh :lol2:

Serkkupoika 5v. katseli meillä ollessaan meikäläisen bodilehtiä. Jäi sitten tutkailemaan Günter Schlierkampin kuvaa. Kysäisin siinä sitten, että onko siinä iso ukko? Poika tähän tuhahti: "Höh... pienet lihakset. Minä ainakin kasvatan isommat."

Asenne kohdallaan :D

No tämä nyt on ihan pakko kertoa vaikkei ihan aiheesta olekaan.

Tapahtui jokunen vuosi sitten eräässä hississä, jossa oli lisäkseni äiti pienen lapsensa kanssa:

Ipana alkoi toljotella, niin kuin niillä tapana on, ja tokaisi: setä! Johon äitiliini: Täti. Mukula katsoi hyvin hämmentyneenä ja tokaisi taas: eiku setä. Ja äitinsä kohtalaisen kiusaantuneena, että eikun täti... tämä ehti matkalla toistua useamman kerran, ja kun alati enemmän kiusaantuneisuudesta punastuva rouva jäi hissistä lapsineen, kuulin väittelyn yhä jatkuvan niin että rappukäytävä raikui. Oli siinä pitelemistä etten nauruun revennyt, ja vieläkin tuppaa hymyilyttämään. Olisikohan ulkoisessa habituksessani jotain naisellistamisen varaa...

Serkkupoika oli oman muksunsa kanssa matkalla Helsingistä Turkuun junalla ja samaan junaan osui sitten pari yöntimoa. Serkku oli heti huomannut, että poikaa nämä tummat kaverit kiinnostaa. Serkku katseli kylmästi ikkunasta ulos, kun poika tökkii kylkiluihin ja huutaa "isiisisi..". Hetken päästä serkku tokaisee, että mitä nyt, niin poika tokaisee, että: "noi kaverit on ottanut hieman liikaa aurinkoa":D. Siinä oli muut matkustajat repeilleet, mutta ilmesesti puheenaiheena olevat eivät ymmärtäneet tai sitten eivät halunneet kommentoida :D

Poika taitaa tänä vuonna täyttää 5v

Joskus kolmevuotiaana menin isäni tädille sanomaan "sä kuolet ihan kohta", tämä, kun oli jo silloin aika vanha. Oli vain todennut, että "niin tässä varmaan tulee käymään". Kolme vuotta sitten olin hautajaisissa, joten lapsena tehty arvio ei aivan pitänyt paikkaansa.

skuge sanoi:
Pienempänä ja vielä nykyäänkin sanon ambulanssia, lamppuanssiksi. :)

3 v sukulaispoika katteli kilpikonnan kuvaa lehdestä ja totesi, kattokaa vilkikonna. Oli jotenkin niin sulonen nimitys kilpikonnalle. :)

No taas on tullut oltuna esimerkkinä pojalle.joka nyt on 2v eli on tullut tehtyä vou vou huutoa kun vaimo on mennyt ohi ja keikutellut peppuaan ja läheteltyä lentosuukkoja.No poika tekee samaa hommaa nyt kun kaikki tytöt 2-20v väliltä menee ohi niin on siinä isillä pokassa pitämistä.

Tämä juttu tapahtui kun äippä ootti neljättä lasta ja kateltiin sitte äitiys pakkausta porukalla että mitä se sisältää,no siellähän oli sitten paketti jonka pikkusisko otti kätteen ja sano että,kato äiti popkornia,mutta sehän oli yankees kortsu paketti joka kyllä noppeesti katottuna näyttää vähän popkorni pussilta,repeiltiin siinä isosiskon kanssa sitte.

Toinen juttu liittyy sitte tähän neljänteen veikariin,isä ja pikkuveli kahtoo jotain suomalaista elokuvaa jossa kaksi tyttöä yrittävät saada kyytiä siis liftaavat,no näistä tytöistä toinen sanoo sitte johonkin tähän tapaan että "vittu kun ei taaskaan tuu niitä autoja" ja ei mee pitkään kun pikkuveli latailee samat sanat suusta.sillo ukko meinas reveta oikeen kunnolla :)

Nyt on sitte ensimmäinen postaus pistetty ilmoille. :piis:

Timba79 sanoi:
3 v sukulaispoika katteli kilpikonnan kuvaa lehdestä ja totesi, kattokaa vilkikonna. Oli jotenkin niin sulonen nimitys kilpikonnalle. :)
Mä olen kuullu lentokoneesta version "kiekokone" reilu 2-vuotiaalta lapselta.

Minä pienenä:
Erikoismaila = kärpäslätkä
Pappa meni vielä kauppaan ostamaan erikoismailaa ja myyjä tunnisti nimen :D

Tämä juttu koskee itseäni kun olin 2,5 vuotta:

Pikkuveljeni oli juuri syntynyt ja isä kaveriporukoineen oli juhlinut varpajaisia. Eräs keskikalju mies oli jäänyt meille nukkumaan takkahuoneeseen yöksi. Kun aamulla heräsin ja kävin katsomassa takkahuoneeseen, palasin äkkiä äidin luo ja sanoin:

Äiti äiti, takkahuoneessa on setä jolla ei ole päätä!

Klo 16.55 lastenohjelmat alkaa:

Poika 4 v: Äiti, meet sää taas iskän kanssa lepäilemään?

Itelle tapahtui.

Tulin kämpän pihalle kesällä pyörällä ilman paitaa. Pieni poika tulee luokseni ja kysyy että missä paitani on. Vastaan että laukussa. Poika utelee että miksei se ole päällä? Vastaan että on niin kuuma ja lähden kävelemään ovia kohti. Juuri kun olen saanut oven auki ja olen melkein sisällä huutaa poika: "MIKSI SINULLA ON SITTEN HOUSUT?

En pystyny sit vastaamaan naurultani, ihan hyvin poika oivalti.

Tape sanoi:
Klo 16.55 lastenohjelmat alkaa:

Poika 4 v: Äiti, meet sää taas iskän kanssa lepäilemään?
:lol2: nyt oli naurukohtaus lähellä täydessä tietokoneluokassa istuskellessani. Itse en tapausta muista, mutta joskus kolme, neljävuotiaana olin kuulema kysynyt isältä illalla ennen nukkumaan menoa: "meinaatko sinä ruveta äitiä nussimaan?" Oli isäukko nauranut kuulema makeasti ja muistaa edelleen silloin tällöin kuittailla tapauksesta.

Timba79 sanoi:

Mulla on itsellä kaksi Pilkikonnaa :haart:

Taitaa olla lapsille vaikea sana tuo kilpikonna :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom