Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitan mutta tänään unohin penkissä painot tankoon. =(
Kyllä laitan paitsi jalkaprässissä jätän aina satasen pohjalle.
Jätän aina painopakan nupit alimpaan kohtaan.
Ja sun jälkeen jalkatreeniään aloitteleva 45kg tytöntyllerö on kiitollinen, kun saa alkulämmittelyksi jumiin koko yläkropan purkaessaan 25kg kiekkoja prässistä.
Mä olen harrastanut salilla käymistä alle kolmasosan siitä mitä sinä ja multa on useampaan otteeseen tultu pyytämään apua 50kg kiekkojen siirtämiseen pois prässistä kun joku homo on ne siihen jättänyt. Tää on varmaan ikuinen vääntö täällä. Itsekin alotan aina siitä 100 kilosta ensimmäisen lämppärin ja jos joku on tulossa mun jälkeen niin kysyn kyllä, että jätetäänkö jotain painoja kiinni ja samoin jos itse odottelen prässin vapautumista niin pyydän jättämään ne pohjalle. Puran koko prässin kuitenkin tyhjäksi aina jos siihen ei ole ketään juuri tulossa. Sellanen nyrkkisääntö on hyvä, että jos jaksaa sillä 100kg:lla lämmitellä niin jaksaa myös varmaan nostaa ne levyt siihen prässiin ja poiskin. Kaikki eivät kuitenkaan jaksa ja olisi hyvä ottaa myös muut huomioon siellä salilla. Yhdellä salilla missä kävin oli järkevästi ratkaistu tää ongelma. Siellä olis kaksi prässiä. Toinen hieman järeämpi mihin sai jättää ne 50 kiloset pohjalle ja sitten oli erikseen sellanen "naisten prässi" mikä tyhjennettiin aina käytön jälkeen.Olen harrastanut enemmän tai vähemmän eri saleilla reilut 30 vuotta enkä kertaakaan ole nähnyt noita sun mainitsemisiasi 40 kg tyttöjä. Yleensä kun prässissä poistan niitä painoja niin seuraava tulee jo paikalle kommentoimalla:"jätä vaan, jatkan tuosta".
Jotenkin tää Andyn kommentti tuntuu niin tutulta. Ollaankohan me törmätty jossain toisella foorumilla ;)
Miten ne painot edes pystyy "unohtamaan" tankoon? :whip:
Ei kun mä teen silleen ettei kukaan näe.Haha, oon nähnyt sut salilla. Treenaat aina koko salin pienimmillä painoilla ja sitten kun poistut laitteelta, niin laitat tapin pohjaan, jotta näyttäisi siltä, että käytät isoja painoja.
Mä olen harrastanut salilla käymistä alle kolmasosan siitä mitä sinä ja multa on useampaan otteeseen tultu pyytämään apua 50kg kiekkojen siirtämiseen pois prässistä kun joku homo on ne siihen jättänyt. Tää on varmaan ikuinen vääntö täällä. Itsekin alotan aina siitä 100 kilosta ensimmäisen lämppärin ja jos joku on tulossa mun jälkeen niin kysyn kyllä, että jätetäänkö jotain painoja kiinni ja samoin jos itse odottelen prässin vapautumista niin pyydän jättämään ne pohjalle. Puran koko prässin kuitenkin tyhjäksi aina jos siihen ei ole ketään juuri tulossa. Sellanen nyrkkisääntö on hyvä, että jos jaksaa sillä 100kg:lla lämmitellä niin jaksaa myös varmaan nostaa ne levyt siihen prässiin ja poiskin. Kaikki eivät kuitenkaan jaksa ja olisi hyvä ottaa myös muut huomioon siellä salilla.