Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä laitan paitsi jalkaprässissä jätän aina satasen pohjalle.

Laitan mutta tänään unohin penkissä painot tankoon. =(

Kyllä laitan paitsi jalkaprässissä jätän aina satasen pohjalle.

Ja sun jälkeen jalkatreeniään aloitteleva 45kg tytöntyllerö on kiitollinen, kun saa alkulämmittelyksi jumiin koko yläkropan purkaessaan 25kg kiekkoja prässistä.

Todellakin. Painot paikalleen. Allekirjoittaneena olen tuskaillut noiden 50kg kanssa, se ei naurata jos on kesken sarjaa joutuu niiden kanssa äheltään ja kiljuun äijiä apuun.

Jätän aina painopakan nupit alimpaan kohtaan.

Haha, oon nähnyt sut salilla. Treenaat aina koko salin pienimmillä painoilla ja sitten kun poistut laitteelta, niin laitat tapin pohjaan, jotta näyttäisi siltä, että käytät isoja painoja.

Ja sun jälkeen jalkatreeniään aloitteleva 45kg tytöntyllerö on kiitollinen, kun saa alkulämmittelyksi jumiin koko yläkropan purkaessaan 25kg kiekkoja prässistä.

Olen harrastanut enemmän tai vähemmän eri saleilla reilut 30 vuotta enkä kertaakaan ole nähnyt noita sun mainitsemisiasi 40 kg tyttöjä. Yleensä kun prässissä poistan niitä painoja niin seuraava tulee jo paikalle kommentoimalla:"jätä vaan, jatkan tuosta".

Jotenkin tää Andyn kommentti tuntuu niin tutulta. Ollaankohan me törmätty jossain toisella foorumilla ;)

Kyllä, välillä tulee laitettua muidenkin jättämiä painoja paikalleen varsinkin mave paikalla :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitan kyllä aina omani paikalleen, paitsi jos joku urpo on jättänyt prässiin satasen 50 kilon kiekkoina. Saan niillä oman treenin ähellettyä (en kylläkään lämmittelysarjoja), mutta pois en niitä saa ittiäni tappamatta. Tästäkin on meidän salilla väännetty, että saisko ne 5-kymppiset jättää pohjille. Kaikille ei vaan tunnu menevän jakeluun, että joillekin se sata kiloakin voi olla liikaa.

Ottaa kyllä kupoliin, kun jotkut sankarit jättää aina painot tankoihin ja sitten saa olla kyselemässä, että tekeekö enää kukaan tässä ja niin edelleen. Tunnustusta täytyy kyllä tosin antaa siinä mielessä, että on siellä salilla sitten myös niitä herrasmiehiä, jotka tulevat auttamaan tangon purkamisessa ja laittavat aina myös omat takas paikalleen. :thumbs:

Olen harrastanut enemmän tai vähemmän eri saleilla reilut 30 vuotta enkä kertaakaan ole nähnyt noita sun mainitsemisiasi 40 kg tyttöjä. Yleensä kun prässissä poistan niitä painoja niin seuraava tulee jo paikalle kommentoimalla:"jätä vaan, jatkan tuosta".

Jotenkin tää Andyn kommentti tuntuu niin tutulta. Ollaankohan me törmätty jossain toisella foorumilla ;)
Mä olen harrastanut salilla käymistä alle kolmasosan siitä mitä sinä ja multa on useampaan otteeseen tultu pyytämään apua 50kg kiekkojen siirtämiseen pois prässistä kun joku homo on ne siihen jättänyt. Tää on varmaan ikuinen vääntö täällä. Itsekin alotan aina siitä 100 kilosta ensimmäisen lämppärin ja jos joku on tulossa mun jälkeen niin kysyn kyllä, että jätetäänkö jotain painoja kiinni ja samoin jos itse odottelen prässin vapautumista niin pyydän jättämään ne pohjalle. Puran koko prässin kuitenkin tyhjäksi aina jos siihen ei ole ketään juuri tulossa. Sellanen nyrkkisääntö on hyvä, että jos jaksaa sillä 100kg:lla lämmitellä niin jaksaa myös varmaan nostaa ne levyt siihen prässiin ja poiskin. Kaikki eivät kuitenkaan jaksa ja olisi hyvä ottaa myös muut huomioon siellä salilla. Yhdellä salilla missä kävin oli järkevästi ratkaistu tää ongelma. Siellä olis kaksi prässiä. Toinen hieman järeämpi mihin sai jättää ne 50 kiloset pohjalle ja sitten oli erikseen sellanen "naisten prässi" mikä tyhjennettiin aina käytön jälkeen.

Haha, oon nähnyt sut salilla. Treenaat aina koko salin pienimmillä painoilla ja sitten kun poistut laitteelta, niin laitat tapin pohjaan, jotta näyttäisi siltä, että käytät isoja painoja.
Ei kun mä teen silleen ettei kukaan näe.

Mä olen harrastanut salilla käymistä alle kolmasosan siitä mitä sinä ja multa on useampaan otteeseen tultu pyytämään apua 50kg kiekkojen siirtämiseen pois prässistä kun joku homo on ne siihen jättänyt. Tää on varmaan ikuinen vääntö täällä. Itsekin alotan aina siitä 100 kilosta ensimmäisen lämppärin ja jos joku on tulossa mun jälkeen niin kysyn kyllä, että jätetäänkö jotain painoja kiinni ja samoin jos itse odottelen prässin vapautumista niin pyydän jättämään ne pohjalle. Puran koko prässin kuitenkin tyhjäksi aina jos siihen ei ole ketään juuri tulossa. Sellanen nyrkkisääntö on hyvä, että jos jaksaa sillä 100kg:lla lämmitellä niin jaksaa myös varmaan nostaa ne levyt siihen prässiin ja poiskin. Kaikki eivät kuitenkaan jaksa ja olisi hyvä ottaa myös muut huomioon siellä salilla.

Nimenomaan näin. Yllättävän paljon:david:porukkaa pakkiksellakin näköjään.

Ilman muuta laitan, itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka jättävät painoja tankoihin, vaikka seinälläkän lukee, että "Laitathan painot takaisin omille paikoilleen."

Laitan painot aina takaisin. Vituttaa kun monesti jos menee esim. mavea tai kyykkyä tekee ni on tanko täynnä romua niin kiva siinä kysellä tekeekö kukaan enää, jos paikka on tyhjänä niin puran painot mitään kyselemättä.

Omalla salilla prässissä on yleensä valmiina 140 kiloa enkä myöskään itse niitä ole pois ottanut koskaan. Sieltä löytyy sitten joku vaijeriprässiviritys ja olen laskeskellut että kyllä ihmiset menee sitten siihen jos "isossa" prässissä on liikaa painoa. Enkä toisaalta ole yhtäkään naista siellä puolen salia edes nähnyt treenaamassa eli toivottavasti ei kukaan siitä ota nokkiinsa.

kyyllä tulee laitettua takasi paikoillee,joskus kyl hauiskääntöä tehdessä tangolla saatan jättää painot siihen.

Kyllä aina tulee laitettua paikoillee.. Ei se oo suurivaiva.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom