Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Lappeenrannan huhtiniemeen tuli uusi Smith-kone. Siinä on molemmilla puolilla neljä tappia mihin voi jättää painoja. Luulisi että 25, 20, 15, 10, 5, 2.5kg:n painoilla pääsee suht pitkälle, mutta kun EI. Vittu noilla saa painon säädettyä jo lähemmäs 170kg asti! AINA, ihan aina kaikki vitun pienet kiekot siirtyy päätelineestä sinne helvetin nurkkaan. Kuka vittu tarvii yhessä smith-koneessa saatana 8kpl 2,5kg kiekkoja? HÄ? Tai parhaillaan 6kpl 5kg:n kiekkoja? Ei jumalauta mitä sakkia. Vituttaa välillä ihan huolella.

Itse pyrin aina viemään omat pois siihen "päätelineeseen" johon on matkaa kuitenkin jopa 2m!! Ja vielä ne kiekot kertyy sinne nurkkaan! Mene sitten hakemaan sieltä jatkuvasti kun joku siinä jotain tekee. Kahteen penkkiin, prässiin, vipuvarsikyykkykoneeseen ja räkkiin on aina vaan 25kg kiekkoja tarjolla.

Anteeksi avautuminen, kirosanoja liikaa, voi poistaa jos jotain häiritsee. Mut kaikki ketkä huhtarissa käy, ni tän luettuaan voi aina viedä ne omat painot pois sieltä kulmasta, kiitos!

Aikuinen vastaus: koska joku joutuu ne nostaa koriin siivotakseen lattian. Ja koska ne laatikot on olemassa.

Oikeesti: ne häiritsee mun esteettistä silmää :D

Sit joutuu siirtään koko koria, että voi siivota sen alta lattian :(

Heh ymmärrän, on minullakin joitain pakkomielteen tapaisia taipumuksia. Ei niistä tässä kuitenkaan.

En näköjään laita. Oli suht tyhjä sali ni lastasin tankoon tauolla valmiiksi 80 kiloa painoja tarkoituksena tehdä treenin lopuksi parit sarjat epäkkäitä. Sit menin tekemään vikan sarjan muualle jonka jälkeen unohdin epäkkäät ja lähdin himaan. Varmaan porukka kattonu et reilu kaveri kun lastaa tangot täyteen rautaa ja lähtee meneen. :hyvä: Sori guys.. :(

Yleensä kyllä laitan, ellei sitten just unohdu, jos jotain muuta tekee, mutta harvoin.

Aina laitan kamat sinne mistä ne otinkin ja joskus jopa siivoilen muiden kamoja, jos ne treenaamista haittaavat...

Käyn koulun salilla ja se on aina kuin pommin jäljiltä. Painojen jättäminen paikoilleen ja käsipainojen raijaaminen ympäri salia ties minne näyttäisi olevan enemmän sääntö kuin poikkeus :curs: Sali on muutenkin ahdas niin ei tuo kyllä yhtään auta asiaa.

Omalla salilla saa kyllä aina ennen penkkiä tai kyykkyä siirrellä pois tangosta niitä kiekkoja mitkä edellinen treenaaja on siihen jättänyt..

Laitan aina paikalleen ja joskus innostus lattialta keräilemään muiden jättämiä painoja.

Laitan aina paikalleen ja joskus innostus lattialta keräilemään muiden jättämiä painoja.
Oon kanssa muutaman kerran keräillyt painoja kyykky-/vetopaikalta. Joku luulee vielä, että minä olen ne siihen laiskuuttani jättänyt. Toinen asia, joka tuntuu olevan uskomattoman hankala, on salillani olevat painotelineet. Osa on sellaisia tappitelineitä. Alkaa samantien kiehumaan kupolissa, kun joku on koonnut painot telineeseen järjestyksessä keltainen-vihreä-musta-keltainen-sininen-punainen. Niissä saatanan härveleissä on yhteensä 16 eri tappia, onko se niin helvetin hankalaa laittaa yhteen tappiin vain yhden painoisia kiekkoja. :curs:

Toinen asia, joka tuntuu olevan uskomattoman hankala, on salillani olevat painotelineet. Osa on sellaisia tappitelineitä. Alkaa samantien kiehumaan kupolissa, kun joku on koonnut painot telineeseen järjestyksessä keltainen-vihreä-musta-keltainen-sininen-punainen. Niissä saatanan härveleissä on yhteensä 16 eri tappia, onko se niin helvetin hankalaa laittaa yhteen tappiin vain yhden painoisia kiekkoja. :curs:

Tää on kyllä aivan helvetin ärsyttävää. Omalla salilla tuohon "sateenkaari-ilmiöön" törmää jatkuvasti. Syyttää voisi sekä salin omistajia kun niitä paikkoja painoille on turhan vähän että niitä kusipäitä, jotka laittavat levypainon juuri siihen tappiin, mikä nyt sattuu olemaan lähimpänä ja sopivalla korkeudella. Etenkin kyykky/mavepaikoilla tilannetta kyllä kummasti helpottaisi sellainen lattialla oleva teline, jossa painot olisi rivissä.

Itsellä tulee kyllä aina laitettua painot takaisin telineisiin, mihin ne kuuluukin laittaa. On tosiaankin todella ärsyttävää jos joku jättää tankoon vaikka painot paikalleen, sitten ei tiedä onko se jollain käytössä vai ei ja sitä rataa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitan aina painot paikoilleen ja monasti myös järjestelen niitä samanlaisiin pakkoihin. Vituttaa jos yhdessä tapissa on montaa eripainoista kiekkoa.

Totta kai painot puretaan treenin jälkeen, mutta en minä niitä ala mihinkään viimeisen päälle värijärjestykseen kasaamaan eikä niin tee kyllä kukaan muukaan.

Vituttaa aina, kun vaikka kyykkypaikalla on lastattu tanko mutta ketään ei näy lähimaillakaan eikä ikinä tiedä, onko joku vain jättänyt sen siihen vai onko joku "kiertotreenaaja" vain kiertämässä kymmentä muuta laitetta välissä tullakseen sitten tekemään vielä yhden sarjan tossakin.

Salilla jossa itse käyn tappien päät on vielä merkattu väriteipillä, mutta ei paljoa vaikuta: vähintään kolmea erilaista kiekkoa on silti joka pakassa :curs: . En tiedä onko ne painojen sekoittajat värisokeita, tyhmiä vai laiskoja, mutta hieman tympii aina nostella eka vääriä kiekkoja pois tieltä.

Joo itteä ärsyttää kans se jos ne painot ei ole minkään valtakunnan järjestyksessä... **tuttaa kaivaa jotain yhtä ja ainoaa 2,5kg lätkää jostain 1000 25kg lätkän alta! Ite laitan painot aina paikoilleen ja pyrin vähän jopa järjestelemään, koska olen :david: :D

Moni jättää painot laitteiden omiin kannakkeisiin. Esmes joskus näkee että valmistajan räkkiin kiinteästi asentamiin pikku sivutappeihin on kasattu jonkun karjun koko kuorma, toistasataa kiloa - ja varmasti ne pienimmät painot on siellä taaimmaisina, kun ne on ensimmäisenä purettukin. Muutaman kerran olen mennyt hätiin kun neidit on katselleet että mitenköhän ne saa ne viidenkympin kiekot liikkeelle, että pääsisi käsiksi kymppeihin niiden perässä.. Ainakin saa itse hyvän mielen moisesta, ja vähän hymyäkin huulille :D

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että sieltä mistä otetaan, niin sinne palautetaan? Ei kai pari lisäaskelta kenenkään päivää pilaa? Se onneksi vähän helpotti tilannetta, kun puntaroitiin pari vuotta takaperin kaikki levypainot, ja ''vajaapainoisiin'' merkattiin sitten kyseinen puute. Sen jälkeen ei enää kelvanneet voimanostajille yksikään (ja nyt puhutaan jopa alle 200g heitoista:D ). Nyt ne pitää huolen että kaikki pysyy erillään, ja aina reenatessaan keräävät ne ihan omatoimisesti omiin telineisiinsä...

Kyllähän nuo tulee laitettua telineisiin takaisin. Eikait luulis tuon olevan mitenkään ylivoimaista kenellekkään.

Kaikkein vittumaisinta on jos salilla on ns. ladattavat käsipainot, sellaiset mihinkä menee normi levytangon painot, ja joku perkeleen idiootti on jättäny just ne salin ainoat 2,5kg painot purkamatta niistä käytön jälkeen... :curs:

Laitan painot takasin paikoilleen, siivoanpa hengähdystauolla muidenkin painoja joskus.

Jos salille jaksaa vaivautua niin kyllähän on itsestään selvää, että jälkensä pitää siistiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom