Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Sen verran pitää ihmisillä olla ruutia jokka salilla käy mun mielestä että saa painot takaasi paikoolleen nottei seuraavan tartte nysvätä niitte kiekkojen kans. Paljo mukavee toisten tulla tekeen ku ei oo painoja jättetty siihe. se on sitte eriasia jos seuraava sanoo notta jätä siihen vaan ne romut että hän jatkaa. Toisekki paremmin tietää notta oot lopettanu ku roudaat romus pois. Vaikkei siinolisi ku 5kg lätkä nii ottaa pikkaase hermoo nostella toisten romuja pois tangoosta tai prässistä jos en oo ite pyytäny niitä siihen jättämää.

No totta hemmetissä painot puretaan laitteista ja laitetaan telineisiin. Vielä voisi hieman enemmän aktiivisuutta ottaa itselle siinä suhteessa, että levypainot kävisi vielä sijoittamassa järkevästi vajaisiin telineisiin. Joskus kun on sen verran huonoa tapaa, että tulee jätettyä lähimpään telineeseen vaikka siinä jo useampi vastaava levy olisikin.

Ehdottomasti omat jälet siivotaan. En tajuu, ettei tää oo itsestäänselvyys kaikille :wtf:

Salikortin saamisen vaatimuksesi pitäis laittaa kirjallisen läpäiseminen,niinkuin ajokortinkin kanssa!Sen verran paljon on noita uunoja jotka ei enää reenin jälkeen jaksa laittaa painoja takaisin paikoilleen,ja muutenkin sotkee paikkoja jättää palkkaripulloja laitteiden viereen ja taakse.Vituttaa siivota muiden jälkiä.Itse puran jopa muiden jättämät malmit pois laitteista vaikka en kyseisellä laitteella just reenaisikaan,tietty ensiks varmistettuani ettei siinä ole kellään reeni kesken!

Totta kai. Omat jäljet siivotaan aina, ja jos ei oo just kovaa kyykkysarjaa tehny, voi nostaa jopa toistenkin (jos siis joku idiootti on jättäny painot) jättämät painot takaisin telineisiin. Aika harva painoja mun kokemukseni mukaan jättää tankoihin tai laitteisiin, mutta kyllä sitäkin tapahtuu.

E: Yhden kerran jätin tangon ja korokkeen nostolavalle siihen, missä teinkin, koska olin about pyörtymässä, kun oli niin kova jalkatreeni. Painot otin tietenki pois.

Pistän aina painot takaisin telineisiin, kun olen tehnyt sarjat loppuun. Harva asia on yhtä ärsyttävää, kuin se että joku on jättänyt prässiin 200 kg edestä levypainoja... :curs:

Aina. Joskus vielä järkkäilen telineessä painot suuruusjärjestykseen *pakkomielle*.

Aina tulee painot vietyä telineisiin, joskus jopa heikkona hetkenä järjestelen painot telineistä jos ovat miten sattuu. Pääsääntöisesti muukin väki salilla noudattaa hyvää yleistä järjestystä, mukavampi kaikilla reenailla :).

Sen verran...

Miten ihmeessä löysit tämän treadin 4-vuoden jälkeen?

Kyllä ne painot tulee takaisin laitettua telineisiin. Mikäli telineisiin ei mahdu, laitan telineiden vierelle seinään nojaamaan. Prässissä ja hackissa tunnustan että joskus kun olen laiska, saatan jättää yhdet 25kg kiekot molemmille puolille, anteeksi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joka ikinen kerta siivoan jälkeni, inhoan yli kaiken sitä, että edellinen on jättänyt painot esim. jalkaprässiin. Vaikka salilla lukee joka ikisessä seinässä kissan kokoisin kirjaimin, että ne kiekot otetaan pois aina käytön jälkeen, niin ei, ilmeisesti joukossa on niitä lukutaidottomia.

onko tässä asiassa edes tarvetta esittää kysymystä, jäljet siivotaan ja kaikilla on hauskempaa.

Aina. Joskus vielä järkkäilen telineessä painot suuruusjärjestykseen *pakkomielle*.

Sama! Ja yritän kans sijoitella järkevästi niitä, että vien tyhjempiin koukkuihin painoja, enkä lado lähimpään, jos se alkaa olla jo suht täynnä tavaraa.

Sama! Ja yritän kans sijoitella järkevästi niitä, että vien tyhjempiin koukkuihin painoja, enkä lado lähimpään, jos se alkaa olla jo suht täynnä tavaraa.

Tämmöstä säätämistä tulee ittekin harjoitettua sarjatauoilla. Tosin ainoastaan silloin, kun salilla ei oo muita. Pienemmästäkin on ihmisiä päässy salikomedia ketjuun :)

Totta helvettissä.. ei sitä nyt viiti epäkohtelias toisille olla jos hekin laittavat painot paikalleen käytön jälkeen.

Tottahan toki laitan. Tympii semmonen kun illasta (joskus kahdentoista jälkeen) menee reenaan niin jo on jätetty painoja sinne tänne.

Laitatko käyttämäsi painot takaisin niille kuuluville paikoille?

Olen käynyt Saksassa treenailemassa varmasti yli kymmenellä eri salilla ja siten nähny jo suurin piirtein millaista tämän maan salikulttuuri on. Näin suomalaiselle ja melko aktiiviselle - sekä omasta mielestä jo enemmän tietävälle - salitreenaajalle hyvän salin löytäminen on todella hankalaa ellei asu täällä miljoonakaupungissa. Saleilla käy paljon porukkaa, mutta suurin osa on sellaista, joka saisi esim. Mayor'sille kahden käyntikerran jälkeen porttikiellon ja loppuja ei päästettäisi edes ovesta sisälle. Näin suomalaiselle yksi käsittämättömimmistä tavoista on, ettei käyttämiä painoja tarvitse tai edes kuulu laittaa takaisin telineisiin. On ihan sama mitä laitetta nämä "diskopumppaajat" käyttävät, jäävät painot laitteisiin. Käsipainot tiputetaan käytön jälkeen maahan ja lähdetään menemään seuraavaan sotkemispaikkaan. Tosin joskus jotkut laittavat käsipainot takaisin niille varattuun paikkaan, mutta latoen ne toisten käsipainojen päälle tai muuten minne sattuu.

Olen jopa ehdottanut tänne suomalaista tyyliä ja nämä ihmettelivät sen toimivuutta. Aluksi epäilivät, ettei se voisi pitää paikkansa. Ei kai treenaajat nyt laita käyttämiään painojaan automaattisesti takaisin ottamaansa paikkaan. Väitin näin tapahtuvan - toki ei ihan jokaisella salilla, mutta yleistäen kyllä. Tällaisen yleisen kaaoksen aiheuttamisen lisäksi täällä ei naiset käytä vapaita painoja oikeastaan koskaan. Naisille ei kuulemma ole hyväksi sellainen. Ja sen kyllä huomaa. En ole vielä nähnyt yhtään hyvävartaloista naista salilal. Treenaajien tieto-taidon puutteen voi huomata jo siitäkin, kun itse olen täällä lähes jumalana salilla ja tyypit tulevat kyselemään vinkkejä ja ihmettelevät miten olen niin helkkarin vahva?! Toki oikaisin heille heidän käsityksiä minun vahvuudestani kertomalla muutaman kaverini tuloksista sekä näyttämällä pari kuvaa heistä... Ilmeet ois pitäny saada kuviksi.

Mut joo. Älkää vaan antako ikinä omilla saleillanne tilanteen mennä tällaiseksi mitä täällä. Ei oikeasti ole nautinto mennä salille, kun tietää jo etukäteen siellä olevan helvetillinen kaaos ja kaikki painot missä sattuu. Toki siitä saa aina hyvän vitutuksen ja siten buusterin omiin treeneihin, mutta mieluummin ottaisin buusterini jossain muussa muodossa.

Tulee väistämättä mieleen eräs video netissä, jossa afrikkalainen heimo kohtasi ensimmäistä kertaa valkoisen miehen. Arvannette kuka on se valkoinen mies ja ketkä edustavat heimoa.

UGH

Helvetissä on oma paikkansa ihmisille ketkä eivät pistä painoja oikeille paikoilleen. Tai tiputtavat painot suorilta lattiaan.

Mutta kiitos, taas kotimaan kulttuurin ylpeys nousi pari pistettä :)

Sama homma taalla thaimaassa, painojen takaisin laitto paikalleen ihan mahdoton tehtava jengille

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom