Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
En laita paikoilleen, eikä kukaan muukaan. Se on osa kyseisen salin salietikettiä. Ja jos nyppii niin vaihtakoon salia prkl!

Tossa taannoin kun julkisella salilla poikkesin niin sali oli tyhjänä ja penkkiin jätetty 20kg kiekot, kyykkytankoon 15kiloset, smithiin 5 ja 2,5kg kiekot ja siinä lattialla pienempi tanko jossa oli 2,5 kiekot jätetty ja kässärit ympäri salia ja tankojen lukot oli eksyny alataljan viereen... Eipä tuo minua levyjen jättäminen tankoon erityisemmin häirinny mutta nuo 2 jälkimmäistä kyllä :evil:

Tottakai otetaan pois. Painot ja vehkeet paikoilleen. Prässistäkin pois ne 50kiloset. Kyllä ne helvetti jaksaa nostaa pois kuka tahansa perussälli. Toiset tekee sitä prässiä myös yhdellä jalalla ja tuo 100kg on vähän liikaa lämmittelyyn ja joillekki liikaa pumppaukseen.

Tottakai otetaan pois. Painot ja vehkeet paikoilleen. Prässistäkin pois ne 50kiloset. Kyllä ne helvetti jaksaa nostaa pois kuka tahansa perussälli. Toiset tekee sitä prässiä myös yhdellä jalalla ja tuo 100kg on vähän liikaa lämmittelyyn ja joillekki liikaa pumppaukseen.
Hyvä pointti, en oo ajatellu. :( Kaikki muut painot laitan kyllä aina takaisin paikoilleen. Tästä lähtien nekin sitten.

Raakasti yleistäen, jos et jaksa laittaa painoja takaisin paikoilleen sarjojen jälkeen, sulla on liian isot painot. Kyllä mua vatuttaa tehdä jotain kotonakin jos toiset on levittäneet tavarat mihin sattuu.

Kyllä laitan. Vituttaa jos joku jättää painot laitteeseen. Ei tiedä onko varattu vai eikö ole.

Salilla yks jamppa jättää joka laitteeseen painot, taljaan tangot yms. :jahas:

Painot laitan takaisin, mutta taljoihin jätän kapulan paikalleen.
Eihän sitä tiedä mitä kapulaa se seuraava käyttää:D

No kyllähän tuppaan laittamaan :) En kyllä paljon irtopainoja käytä. Käsipainot taitaa olla ainoat ja tanko. Ja ne menee aina sinne mistä ne olen ottanut

tapana yleensä laittaa painot telineseen ja kässärit kans.mutta varjele kun horkkapoika tulee paikalle ni on 5 paria kässäreitä lattialla ja "kyllä ne siinä saa olla,ei ne ketään häiritse".PERKELE sanon minä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aina siivoan jälkeni. Ja joskus muidenkin jälkiä. Vituttaa kun sali on joskus kuin pommin jäljiltä.

Kyllähän se painojen purkaminen vähän kaivelee varsinkin maven ja kyykyn jälkeen. Mutta mä otan sen kiekkojen roudaamisen vaan siltä kannalta, että se on hyvää "loppulämmittelyä".

Tottakai otetaan painot pois kun lopetetaan, ellei joku tule pyytämään, että jättää vaikka esim. 15kg molempiin päihin kun lopettelee. Tää on perussääntö salilla!

Tottakai laitan painot takas paikalleen kun lopetan. Mikään ei oo niin rasittavaa kuin se että kaikki painot on jätetty sinne miten sattuu ja niitä saa sit heti aluks kuskata paikoilleen.

Ehdottomasti painot/tangot paikalleen.
Tuota kahvan jättämistä taljaan en ole edes tullut ajatelleeksi.. Itse siihen jätän kyllä ja ei mua kyllä haittaa jos sen toisen jäljiltä joudun vaihtamaan.

Tuosta painojen telineeseen laittamisesta voisi vielä sen verran tarkentaa, että saman painoset levyt pitäisi laittaa samaan "naulaan".. Kyl sekin vituttaa kun saat purkaa 10 levyä telineistä että löydät sieltä alta oikean kiekon :jahas:

Vien yleensä treenin jälkeen painot himaan, eivätpähän jää salille muiden jalkoihin pyörimään.

Taljakahvat laitan aakkosjärjestykseen.

Jalkaprässiin jää yleensä muutama kiekko. Yleensä siinä on jo alkuun jotain kiekkoja. Kuitenkin harvemmin näkee että siellä joku prässäilissä tyhjällä kelkalla.

Järjestys pitää olla! Mun salilla on samanhenkinen (järjestelyfriikki :hyvä: ) henkilökunta ja on aivan ihanaa mennä aamulla ekana kun KAIKKI tavarat ovat niille kuuluvilla paikoilla, painot oikeassa telineessä värin ja koon mukaan lajiteltuna siististi, suurimmat alhaalla. Sotke mitä sotket jos se auttaa treenissä, mutta ei se kauaa aikaa vie laittaa kamat paikoilleen.

Mä en tajua miten vaikeata on laittaa se kahva siinä taljan vieressä olevaan koriin..eih, se asetellaan siihen viereen lattialle, mutta silleen sivuun ettei kukaan kompastu eli on tajuttu ettei se kuulu ihan siihen lattialle...

Jalkaprässiin jää yleensä muutama kiekko. Yleensä siinä on jo alkuun jotain kiekkoja. Kuitenkin harvemmin näkee että siellä joku prässäilissä tyhjällä kelkalla.
:david:

Mä en tajua miten vaikeata on laittaa se kahva siinä taljan vieressä olevaan koriin..eih, se asetellaan siihen viereen lattialle, mutta silleen sivuun ettei kukaan kompastu eli on tajuttu ettei se kuulu ihan siihen lattialle...

Mitä väliä käytännössä on sillä, että onko esim. ylätaljan erilaiset kahvat jonkinlaisessa korissa vai laitteen vieressä lattialla sellaisessa paikassa, jossa se ei ole kenenkään kulkuväylällä?

Mitä väliä käytännössä on sillä, että onko esim. ylätaljan erilaiset kahvat jonkinlaisessa korissa vai laitteen vieressä lattialla sellaisessa paikassa, jossa se ei ole kenenkään kulkuväylällä?

Aikuinen vastaus: koska joku joutuu ne nostaa koriin siivotakseen lattian. Ja koska ne laatikot on olemassa.

Oikeesti: ne häiritsee mun esteettistä silmää :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom