Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, hauskoja noi jutut mitä siellä seinillä lukee. Mun duunipaikan salilla oli penkin vieressä seinällä Arskan kuva ja siinä oli teksti alla: "Bodaa painot takaisin paikoilleen! t. Arnold" :D Se aiheutti aina hilpeyttä mun mielessä ainakin, mutta eipä se auttanut muita viemään niitä painoja paikoilleen. Liitteenä kyseinen kuva.Salilla lukee joka nurkassa kaikkea: "Rauta ei ole kaikille kevyttä, jätä siis tanko muille levyittä" tai "Ei kai siitä haittaakaan ois, jos jokainen painot paikalleen tois". :D Pistäävät ajattelemaan että oiskohan se siltikin hyvä laitella ne painot pois tangosta. Ja aina kyllä laitan, tosin mavepaikalla on vaan periaatteessa hyvä jos on jätetty jotkut isot kiekot (15 kiloset) molemmille puolen tankoa niin on sopivat lämmittelypainot ja ei tarvii riuhtoa ekoja painoja paikalleen. :curs: Se on nääs kaikista vittumaisinta jos ei ole sellasta kankee jol saa sen tangon ylemmäks maasta.
Seuraavalla kerralla jätä sitten vastaamatta jos kysymys on lol. Ei tästä luettelothreadia tarvitse tehdä, kyllä tämäkin on keskustelua herättänyt.Lol mikä kysymys + listausketjut on parhautta
No jos lukisit tätä ketjua edes muutaman sivun verran niin huomaisit, että juuri vähän aikaa sitten parikin ihmistä tunnusti ettei laita painoja paikalleen.Kukahan tässäkin threadissa tunnustaa ettei laita.
Itse laitan kaikissa muissa paikoilleen paitsi mutkatangossa.
Ärsyttää venkslata niitä painoja siitä irti. Yleensä ei ole edes käytetty sitä tankoa vaan on vielä omat painot ens kerralla paikoillaan.
No eipä siellä salilla paljon porukkaa käy.Johtuisko siitä, että muita ärsyttää ottaa pois sun jättämät painot
Tottakai pitää painot ottaa pois käytön jälkeen.