Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä laitan aina paikoilleen, ellei joku erikseen pyydä jättämään painoja tankoon...

Asun ja kuntoilen tällä hetkellä Tanskassa, ja on todella ollut pöyristyttävää huomata, ettei täällä KUKAAN KOSKAAN siivoa jälkiään. Käsipainot nyt ehkä just ja just, mutta mitään levypainoja tangoista EI IKINÄ. Sama juttu sekä mieheni työpaikan salilla että kuntokeskuksessa, missä itse käyn. Tällaisen 160 senttisen naisen on mukava mennä kyykkypaikalle, jos aikaisemmin siinä on treenannut kaksimetrinen mies ja tanko on täynnä tavaraa.

Itse edelleen korjaan painot paikalleen, kun olen tehnyt settini. Ehkä ne hiljalleen oppivat. ;)

Siivoon aina omat jälkeni eli laitan painot omille paikoilleen ja useesti tulee korjattua myös muittenki jälkiä ku ärsyttää jos lojuu painoja ympäriinsä. Yleisesti ottaen meijän salilla kyllä tosi hyvin korjataan omat jäljet. Yks kerta salilla alko vähä kyl hävettää ku sie oli joku tyttö tehny jotai kyykkyjä ja sit jätti tangon painoineen siihen ja lähti pois siitä sali huoneesta. Kirosin siinä sitte mielessäni että ei vittu etkö voinu laittaa niitä pois ja varsinki ku ite olin siinä hetken venaillu et saisin toisen levypainon siitä tangosta. No menin sit laittaan ne paikoilleen ja otin ittelleni toisen niistä levypainoista ja menin tekeen tarvittavat vartalonkierrot. Sit se tyttö tuleeki takas ja on sillei et what, mis mun tanko on. Ei se siis kyl onneks tienny et mä olin laittanu ne pois...

Salilla lukee joka nurkassa kaikkea: "Rauta ei ole kaikille kevyttä, jätä siis tanko muille levyittä" tai "Ei kai siitä haittaakaan ois, jos jokainen painot paikalleen tois". :D Pistäävät ajattelemaan että oiskohan se siltikin hyvä laitella ne painot pois tangosta. :) Ja aina kyllä laitan, tosin mavepaikalla on vaan periaatteessa hyvä jos on jätetty jotkut isot kiekot (15 kiloset) molemmille puolen tankoa niin on sopivat lämmittelypainot ja ei tarvii riuhtoa ekoja painoja paikalleen. :curs: Se on nääs kaikista vittumaisinta jos ei ole sellasta kankee jol saa sen tangon ylemmäks maasta.

Kyllä laitan kaikki painot aina takaisin paikalleen. Vituttaa jos vaikka penkkiin on jätetty kauheet painot ja niitä sit pitää raahata pois.

Salilla lukee joka nurkassa kaikkea: "Rauta ei ole kaikille kevyttä, jätä siis tanko muille levyittä" tai "Ei kai siitä haittaakaan ois, jos jokainen painot paikalleen tois". :D Pistäävät ajattelemaan että oiskohan se siltikin hyvä laitella ne painot pois tangosta. :) Ja aina kyllä laitan, tosin mavepaikalla on vaan periaatteessa hyvä jos on jätetty jotkut isot kiekot (15 kiloset) molemmille puolen tankoa niin on sopivat lämmittelypainot ja ei tarvii riuhtoa ekoja painoja paikalleen. :curs: Se on nääs kaikista vittumaisinta jos ei ole sellasta kankee jol saa sen tangon ylemmäks maasta.
Hehe, hauskoja noi jutut mitä siellä seinillä lukee. Mun duunipaikan salilla oli penkin vieressä seinällä Arskan kuva ja siinä oli teksti alla: "Bodaa painot takaisin paikoilleen! t. Arnold" :D Se aiheutti aina hilpeyttä mun mielessä ainakin, mutta eipä se auttanut muita viemään niitä painoja paikoilleen. Liitteenä kyseinen kuva.

Liitteet

• young-arnold-schwarzenegger.webp
    young-arnold-schwarzenegger.webp
    15,8 KB · Katsottu: 182
Pistän paikoilleen aina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kyllähä ne tukee tungettua takas mistä otti, kunpa muutki laittas.. hienoo repii jotain 50g painoja pois prässistä :david:

No huomenna vaihtuu sali jospa siellä porukat osais noudattaa sääntöjä :rolleyes:

Kukahan tässäkin threadissa tunnustaa ettei laita.

laitan kyllä :) Vituttaa jos jotkuu ei laita käsipainoi takas tai niit tankoi mis o painot kiinni valmiina takas. Ei tiedä onks ne vapaita vai ei... pitää aina kysyy.

Lol mikä kysymys + listausketjut on parhautta
Seuraavalla kerralla jätä sitten vastaamatta jos kysymys on lol. Ei tästä luettelothreadia tarvitse tehdä, kyllä tämäkin on keskustelua herättänyt.
Kukahan tässäkin threadissa tunnustaa ettei laita.
No jos lukisit tätä ketjua edes muutaman sivun verran niin huomaisit, että juuri vähän aikaa sitten parikin ihmistä tunnusti ettei laita painoja paikalleen.

Lähes aina, joskus jää lämppäripainot mm. vipuvarsikoneisiin ja prässiin jos tietää että seuraava niitä pystyy käyttää. Prässin kyllä yleensä tyhjään aina jos on paljon naisia salilla.

Itse laitan kaikissa muissa paikoilleen paitsi mutkatangossa.
Ärsyttää venkslata niitä painoja siitä irti. Yleensä ei ole edes käytetty sitä tankoa vaan on vielä omat painot ens kerralla paikoillaan.

Itse laitan kaikissa muissa paikoilleen paitsi mutkatangossa.
Ärsyttää venkslata niitä painoja siitä irti. Yleensä ei ole edes käytetty sitä tankoa vaan on vielä omat painot ens kerralla paikoillaan.

Johtuisko siitä, että muita ärsyttää ottaa pois sun jättämät painot:david:
Tottakai pitää painot ottaa pois käytön jälkeen.

Johtuisko siitä, että muita ärsyttää ottaa pois sun jättämät painot:david:
Tottakai pitää painot ottaa pois käytön jälkeen.
No eipä siellä salilla paljon porukkaa käy.
Ja kyllä siihen mutkatankoon kaikki jättää painot aina, ei siinä mitään.
Tuskinpa kukaan jättää reenejä tekemättä mutkiksella sen takia, jos siinä on painot paikoillaan :D

Kyllä sitä yleensä tulee laitettua, mutta jos esim. kova mave sarja ni tulee vaa kasattua siihen lavan viereen pinoon.

Siellä missä ite käyn on vähän tapana jättää painot minne sattuu, harvemmin tankoon mut lattialle kuitenkin. Eli joskus laitan paikalleen, joskus en.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom