Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllähän se pitää jätöksensä purkaa, joskus on meinannut jäädä rässissä kuormat laitteeseen kun huomannut jonkun odottamansa laitteen vapautuvan ja mennyt varaamaan sen, mutta aika nopeasti sitä sitten huomaa ja korjaa erheensä. Kyykky/penkki -paikalla vastaavia vahinkoja ei oo sattunut.

Onhan se kuorma veemäistä purkaa, jos alaselkä huutaa hoosiannaa siinä kohtaa, mutta se vaan sattuu olemaan velvollisuus muita käyttäjiä kohtaan. Ellei sitten toinen halua tulla jatkamaan kyseisessä laitteessa samoilla painoilla.

Näin kesäisin en laita :D Vakisali on kiinni kesän ja käyn pirkkolassa, jossa kukaan ei laita painoja paikoilleen, niin en minäkään jaksa. Normaalisti kyllä laitan.

Esim t-tankosoudun painoja en jaksa laitella paikoilleen

Ellei sitten toinen halua tulla jatkamaan kyseisessä laitteessa samoilla painoilla.

Siksi pitää olla kohtelias ja kysyä jätetäänkö jotain painoja, jos huomaa jonkun kärttyvän paikkaasi :thumbs:

Kerran jätin maven painot tankoon kun näin että eräs tyyppi on tulossa mun jälkeen joka kerran jätti mulle prässiin ne 250 kiloa joilla nylkytti sitä kelkkaa :evil:

Kyllähän nuo painot tulee sarjojen jälkeen telineisiin laitettua.

Vituttaa mennä salille jos se on kuin myrskyn jäljiltä :curs:
..taino salillahan se vitutus on vain plussaa ;)

..taino salillahan se vitutus on vain plussaa ;)

Sori toinen posti melkeen perään, mutta en käsitä ihmisiä joita vitutus ja agre auttaa nostamaan enempi rautaa. Mulle lähinnä se rauhallisuus auttaa eniten. Monesti jos vituttaa/jännittää tms. niin treeni on heti pilalla. En saa tuntumaa jne.

Sori toinen posti melkeen perään, mutta en käsitä ihmisiä joita vitutus ja agre auttaa nostamaan enempi rautaa. Mulle lähinnä se rauhallisuus auttaa eniten. Monesti jos vituttaa/jännittää tms. niin treeni on heti pilalla. En saa tuntumaa jne.

Jos saa sopivasti jännitettyä et vähä adrenaliini virtaa nii mua ainaki auttaa, ei mikää suuri vitutus tietenkää jelpi mut vähä meininkiä

Ite ainakin vedän treenit mielummi ragella, tekniikkakaan ei siinä kärsi ja tuntuma aina parempi.

Tuli jotenkin ajankohtaiseen saumaan... :curs:

Tietysti eri saleilla voi olla erilaiset tavat, mutta kyllä mun mielestä yleensä se prässikin pitäis tyhjentää kokonaan, kun lopettaa sarjansa siinä. Jos siihen tulee treenaamaan joku pieni nainen/nuori poika/ muuten vaan pieni kaveri, niin voi olla aika hankala yrittää jotain 50kg kiekkoja poistaa siitä. Joillekin se 100kg+kelkka voi olla jo liikaa, varsinkin lämmittelysarjoihin.

Juuri näin. Kiitos. :)
Lämmittelypaino on kovin, kovin suhteellinen käsite. Voipi jäädä treeni tekemättä jos joku "ystävällisesti" jättää 100 kg lämmittelypainot prässiin...

Tyhjennän painot laitteista, tietenkin.

Tai no. Jos nyt juuri ja juuri saan jyystettyä niillä 50 kg limpuilla sen prässitreenin, niin siihen jäävät minunkin jäljiltä. Nih. Ei pysty.

Kun nyt siitä agresta puhutaan, niin mun mielestä paras tila on se jossa sopiva rauhallisuus ja raivo yhdistyy. Rauhallisuus kuvastuu lähinnä tässä tilanteessa kivenkovana keskittymisenä ja vakaana uskona siihen, että rauta on voitettavissa. Raivo on sitten extraa, jonka ei tarvii välttämättä ilmetä niin että koko muu jengi puistelee päätään kun äijä ulvoo mielipuolena.

Kun nyt siitä agresta puhutaan, niin mun mielestä paras tila on se jossa sopiva rauhallisuus ja raivo yhdistyy.

Näin. Etenkään parisuhderiitarage ei auta, vaan lähinnä oksettaa ja itkettää.
Aiheesta: korjaan aina painot pois oli ne miten pienet tahansa. Ja käsipainot telineeseen ettei tarvitse muiden etsiä kaveria yksinäiselle painolle tai kompastella lattialla lojuvaan sekamelskaan. Erityisesti pienemmällä salilla jotenkin tuntee olevansa enemmän vastuussa paikan mukavuudesta. Ehkä sitä haluaa edes jollain tavalla avittaa edullisen ja miellyttävän salin kannattavuutta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin. Etenkään parisuhderiitarage ei auta, vaan lähinnä oksettaa ja itkettää.
Aiheesta: korjaan aina painot pois oli ne miten pienet tahansa. Ja käsipainot telineeseen ettei tarvitse muiden etsiä kaveria yksinäiselle painolle tai kompastella lattialla lojuvaan sekamelskaan. Erityisesti pienemmällä salilla jotenkin tuntee olevansa enemmän vastuussa paikan mukavuudesta. Ehkä sitä haluaa edes jollain tavalla avittaa edullisen ja miellyttävän salin kannattavuutta?

Nimenomaa ne käsipainot telineeseen ! Ottaa niin kupoliin ettiä niitä kun joku on raahannu ne jonnekkin crossarin taakse prkl!

Jep. kyllä mä ainakin laitan aina painot takaisin paikallleen, ja DOMS mania komppaillen. Se on TODELLA vittumaista vedellä niitä kiekkoja mave tangosta kun on tehny kovan sarjan loppuun. :david:

Tottakai painot takaisin telineisiin. Näkee sitten kauempaakin että paikka vapautui, eikä lähdetty vain välillä juomaan, kuselle, oksentamaan tms.

telineisiin tulee laitettua

mutta jos joku haluu jatkaa niin kysäsen yleensä että jätänkö joitain painoja tankoon

Laitan aina ja monesti tulee siivottua muidenkin jälkiä.

Tottakai. Joskus myös muitten painot jos oikeen häiritsee.

Kyllä ne tulee aina laiteltua takasin paikoilleen. Ja joskus tulee jopa korjailtua muidenkin jälkiä, jos on jätetty painoja miten sattuu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom