Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Laitan painot takas, aina. Salilla pyörii pari semmosta spede wnb bodareita jotka jättää vittu kaikkiin laitteisiin painot sarjan jälkeen. Ei vittu. Saunan taakse ja haulikosta.

"Saunan taakse ja haulikosta" tää on kans tätä meidän ihanaa sinivalkosta kulttuuria. :P

Se yleensä auttaa kun käy sanomassa asiasta jos näkee kun ne painot jää niihin koneisiin. Jos ei auta, ni vaikka levypainolla naamaan.

Olikohan taas viikko sitten kun joku jätti hauislaitteeseen kiekot.

minä: teetkö tossa enään?
joku: en
minä: otatko ne painos sitten pois?
joku: mitä?
minä: niin ota ne painot pois jos lopetit
joku: okei

Ihan sama vaikka oli vaan 10kg kiekko. Yhtä paljon vituttaa kun kyykkypaikalle jätetään ne painot lepäämään räkin sivuun niin että jos tekee esim. pinnoilta SJMV/MAVE:a tai kulmasoutua niin painot kolisee niihin.

Juuri tällä viikolla purin jalkaprässistä 50kg:n limput pois, kun rassukalta joka ne oli siihen laittanu, oli ilmeisesti loppunu voimat sarjan jälkeen. Prässi oli tyhjänä ainakin 10min vain 50:set siihen ladattuna ennenkuin purin ne, eli ei ollut kenenkään sarja kesken. Toinen vitutuksen aihe on, kun painotelineeseen laitetaan "pohjimmaiseksi" pikkupainot (2,5kg, 5kg, 10kg) ja siihen päälle sitten isompia limppuja niin paljon, kun mahtuu. Tämä siis sellaisessa "joulukuusitelineessä". Alimmaisille puolille pohjimmaiseksi pikkupainot, jotka vois laittaa ylempiin puoliin.

Tästä johtuen vituttaa myös salilla hieman se että kun jätät painot tankoon esim kyykkypaikalle ja menet vessaan niistämään juomaan yms, joku vie takaisin tullesasi painoja jo pois tangosta. Johtuen täysin siitä, että normaalisti kaikki jättävät painot tankoon sarjojen jälkeen.

Itse huomautin kerran, älä kävele ulkokengissä täällä. Pyöritteli vain päätään, ilmeisesti jotkut ei halua ymmärtää näitä asioita.

Itse huomautin kerran, älä kävele ulkokengissä täällä. Pyöritteli vain päätään, ilmeisesti jotkut ei halua ymmärtää näitä asioita.

Oon meinannu huomauttaa tosta aika useasti. Yhtä perseestä on kun porukka tulee pukuhuoneisiin ulkokengät jalassa, vaikka ovessa lukee että "ei ulkokengillä" ja ennen pukuhuoneita on kenkähyllyt. Kerran jouduin lontoota murtamalla kertomaan tuosta jollekkin.

Kuulostaa korkeammilta kulttuureilta, mutta en uskalla aiheesta sen enempää. Ei enää tarvita taitoja, eikä tapoja. Kulttuuri on kaikki.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom