Tälläne kysymys on ollu täällä varmaan sata kertaa jo, mutta mulla on vähän erikoinen tilanne käsillä. Oon nyt kuntoillut about 8 kuukautta ja pudottanut painoo 20 kiloo, jonka seurauksena olin alipainosena hetken ennen kuin sain painon taas nousuun. Kuitenkin vaikka olin laiha mulla silti jollain ihmeen kaupalla oli jäänyt ne samat isot jenkkakahvat mitä oli lihavanakin ollut. Kuitenkin loppujen lopuks huomasin, että ne mun jenkkakahvat ei muodostunut pelkästään läskistä, vaan mulla luuston rakenne työntäytyy siinä munaisten kohdalla ulospäin, ja sit taas se palaa normaaliksi siinä tienoilla missä vyötärö loppuu. Mun harmikseni tän luuston päälle on kertynyt läskiä, joka ei tunnu lähtevän millään pois, ja mun alavatsan päällä on myös läskiä, minkä uskon olevan yhteydessä tähän mun luuston rakenteeseen. Tää tillanne on aika jännä, koska mulla ei oo läskiä periaatteessa missään muualla, ja mun ylävatsalihasten päälle on muotoutumassa six pack, kun taas alavatsat ja sivut on läskin vallassa.
Siis mun kysymys on, että tietäiskö joku jonkun keinon miten pääsisin näistä kyseisten alueiden läskeistä eroon? Oon 182 cm pitkä, paino 65,5 ja ikä 19v, mies.
Siis mun kysymys on, että tietäiskö joku jonkun keinon miten pääsisin näistä kyseisten alueiden läskeistä eroon? Oon 182 cm pitkä, paino 65,5 ja ikä 19v, mies.