Läskiä alavatsoissa ja sivuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomokka
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ettei olis käynyt tämä ilmiö, että dieetatessasi 68 kiloon diettasit suurimman osan lihaksista pois, ja paljon silavaa jäi. Eipä sillon se päkki näy kun ei ole mitä näkyä :)

Näin minäkin sen näkisin. :) Sitä se on kun ei tiedä mitä on tekemässä. Eipä siis kannata laihdutella väärin! Ois pitäny syödä varmaan terveellisesti vaan eikä kärsiä nälkää. :(

Käytkö muuten ikinä lenkillä ? Juoksu vois polttaa läskiä tuolta alueelta. Vatsoja ja alaselkää kannattaa myös tehdä ja jos mikään näistä ei auta niin olet doooooomed..........:(
Toi on kyl totta, että lenkillä pitäis käydä. Ainakin ite oon saanu sellasen käsityksen, että jos ei käy lenkillä nii on huomattavasti hankalampaa saada läskit pois alavatsoista ja kyljyksistä.

Niin ja joku kysy viel siitä selän treenaamisesta, niin pullover (vaikka onkin rinta liike) auttaa kuulemma leveänselän saamiseksi. Uskoisin, että kun pyrkii tekemään negatiiviset toistot mahd. hitaasti niin voisi saada jotain tulostakin:whip: Muistaisin ainakin lukeeneeni sellaisen jutun jossa sanottiin pulloverin olevan leveänselän salaisuus. Tietenkin tuo kuulostaa jokseenkin oudolta, joten jos jollakin muulla on tarpeeksi tietoa niin voi valistaa minua ja kertoa, että onko tuo täysin:anssi:

Toi on kyl totta, että lenkillä pitäis käydä. Ainakin ite oon saanu sellasen käsityksen, että jos ei käy lenkillä nii on huomattavasti hankalampaa saada läskit pois alavatsoista ja kyljyksistä.

Niin ja joku kysy viel siitä selän treenaamisesta, niin pullover (vaikka onkin rinta liike) auttaa kuulemma leveänselän saamiseksi. Uskoisin, että kun pyrkii tekemään negatiiviset toistot mahd. hitaasti niin voisi saada jotain tulostakin:whip: Muistaisin ainakin lukeeneeni sellaisen jutun jossa sanottiin pulloverin olevan leveänselän salaisuus. Tietenkin tuo kuulostaa jokseenkin oudolta, joten jos jollakin muulla on tarpeeksi tietoa niin voi valistaa minua ja kertoa, että onko tuo täysin:anssi:

paskapuhetta. myös ilman lenkkeilyä ne läskit lähtee jos tietää mitä tekee. aerobinen yleensä tekee taas hyvää, joten moista kannattaa myös harrastella. se aerobinen taas voi olla pyöräilyä/kävelyä/mitä tahansa..mutta sillä ei ole mitään suoraa yhteyttä laihtumiseen. se nostaa tosin kulutusta -> ilman aerobista +-0kcal -ruokavalio muuttuukin miinuskaloridieetiksi..

selän treenaus... back to basics: soudut tangolla ja alataljalla + leuanvedot.
salilla käy yks jätkä jolla on suhteellisen leveä selkä (ei toista yhtä leveää suhteessa muuhun kroppaan ole livenä näkynyt vielä tähän päivään mennessä, ja oon nähnyt suomen proo - potareita livenä) ja kaveri tykkää kovasti vedellä leukoja + nykiä alataljaa.

e: ja paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassa... jotain tosi pieniä määriä voi palaa paikallisesti, mutta ei sillä mitään sikspäkkiä niillä määrillä aikaan saa ilman että muualtakin häviää huomattavasti rasvaa

Itsellänikin on ongelmana juuri alavatsa, palikat ei meinaa millään tulla esiin. Tämä on nyt täysin omaa mutuiluani, joten ei kannata tosissaan ottaa. Mutta olen siis lukenut/kuullut jostain, että ihmisellä on syntyessään melko paljon ruskeaa rasvaa eli "vauvarasvaa", joka sitten vähenee aikuisiällä huomattavasti. Tämä ruskea rasva on sitkeämpää ja vaikeammin poltettavaa kuin valkoinen rasva. Eli voisiko olla niin, että esim. alavatsaan olisi jäänyt tätä ruskeaa rasvaa ja se ei tämän vuoksi siitä helpolla pala? Todennäköisesti tämä on :anssi: mutta ajattelin vain..

Itsellänikin on ongelmana juuri alavatsa, palikat ei meinaa millään tulla esiin. Tämä on nyt täysin omaa mutuiluani, joten ei kannata tosissaan ottaa. Mutta olen siis lukenut/kuullut jostain, että ihmisellä on syntyessään melko paljon ruskeaa rasvaa eli "vauvarasvaa", joka sitten vähenee aikuisiällä huomattavasti. Tämä ruskea rasva on sitkeämpää ja vaikeammin poltettavaa kuin valkoinen rasva. Eli voisiko olla niin, että esim. alavatsaan olisi jäänyt tätä ruskeaa rasvaa ja se ei tämän vuoksi siitä helpolla pala? Todennäköisesti tämä on :anssi: mutta ajattelin vain..

HAHAHAHAHAH RUSKEArasva, ei helvetti jostai naistenlehestäkö ton luit :lol2:

siis toi on NIIIIIIIIIIIIN paska puhetta kuin olla ja voi, vaikka rasvaa voi kertyä erilaisessa muodossa se ei tarkoita sitä etteikö sitä voi polttaa pois. Läskin tarkoitushan on olla vain vara-varastona elimistön joutuessa koville eli ilman ravintoa. Tosin voisin väittää että tämä läski mikä aina tuppaa kertymään ihmisille (kuin eläimillekin) on vain evoluution tulosta eli minä päättelisin että silloin kun ihmislaji oli aikoinaan ungalabungala luokkaa, ei ollut
niin helppoa saada ravintoa joten kaikki ravinto mitä saatiin=käytettiin.

Niin että aerooooppista kehiin vain niiin kulutus nousee=isompi energiatarve=läskin palaminen, tosin kalorti pitäisi olla vähintää sen 2000kcal ellei enemmänkin jotta keho toimisi oikein, muuten voi tapahtua kummia (säästöliekki) olen kokenut ( EI HYVÄ)

Korjailkaa Viisaat Pakkislaiset tämä mun väite sitten:thumbs:

Väitinkö jossain, että sitä ruskeaa rasvaa ei voi polttaa pois? En tiedä missä paikoissa aikuisella ihmisellä ruskeaa rasvaa on, mutta pointtini olikin, että ruskean rasvan polttaminen olisikin vaikeampaa, koska sitä on joissain paikoissa ollut syntymästä saakka ja se on koostumukseltaan tiheämpää. Tuossa rasvasolusta juttua http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasvasolu

Joku viisas voisi tosiaan kertoa miten asia oikeasti on?

"Et todellakaan taida ymmärtää moniakaan kilpailemiseen liittyviä asioita. Esimerkiksi persekutsikireyden saavuttaminen vaatii yleensä vähintään 2-3 progressiivisen onnistunutta kisadieettiä. Kun tuon on kerran saanut aikaan, on sieltä pakaroista ja takareisistä (tai missä ikinä ne viimeiset rasvat itse kullakin nyt ovat) poltettu ruskeat vauvarasvat pois ja tilalle tulee tuon jälkeen aineenvaihdunnallisesti helpommin mobilisoitavaa valkeaa rasvakudosta. Tämän rasvan poissaanti on helpompaa kuin ruskean vauvarasvan, ja siksi haluankin ennen massankasvatustaukoa saavuttaa mielellään tuon persekutsikireyden jotta saavuttaisin sen myös massankasvatustauon jälkeen." Tämän kirjoitti hulkki eräällä toisella foorumilla, linkkiä ei sattuneesta syystä voi laittaa.

kyllä ne "ruskeat vauvarasvat" on ihan todellinen asia, ei mitään naistenlehti hapatusta.

"Et todellakaan taida ymmärtää moniakaan kilpailemiseen liittyviä asioita. Esimerkiksi persekutsikireyden saavuttaminen vaatii yleensä vähintään 2-3 progressiivisen onnistunutta kisadieettiä. Kun tuon on kerran saanut aikaan, on sieltä pakaroista ja takareisistä (tai missä ikinä ne viimeiset rasvat itse kullakin nyt ovat) poltettu ruskeat vauvarasvat pois ja tilalle tulee tuon jälkeen aineenvaihdunnallisesti helpommin mobilisoitavaa valkeaa rasvakudosta. Tämän rasvan poissaanti on helpompaa kuin ruskean vauvarasvan, ja siksi haluankin ennen massankasvatustaukoa saavuttaa mielellään tuon persekutsikireyden jotta saavuttaisin sen myös massankasvatustauon jälkeen." Tämän kirjoitti hulkki eräällä toisella foorumilla, linkkiä ei sattuneesta syystä voi laittaa.

kyllä ne "ruskeat vauvarasvat" on ihan todellinen asia, ei mitään naistenlehti hapatusta.

ok, asia selvä , kiinostaisi vain tietää KUINKA vaikeaa nää ruskeatrasvasolut on sitten polttaa?

No niin vaikeita, että edes huippukehonrakentajat ei näitä ensimmäisen n.20 viikkoisen kisadietin aikana saa poltettua. Eli sainoisin, että normitreenaaja ei noita tule koskaan polttamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
No niin vaikeita, että edes huippukehonrakentajat ei näitä ensimmäisen n.20 viikkoisen kisadietin aikana saa poltettua. Eli sainoisin, että normitreenaaja ei noita tule koskaan polttamaan.

Mihin mahtaa tämä huippusinnikäs rasva kerääntyö? jos se vatsaan niin:curs: koska haluun olla uber timmissä kunnossa sixpack on kaiken aa ja oo mulle piste.;)

Minua on jo pitkään vaivannut tuo selän rasvaisuus tai löysyys. En tiedä kumpi on kyseessä, pienenä olin aika tukeva, sitten laihdutin, eli roikkuuko iho vai onko se ihraa vai peräti molempia? Erityisesti lapaluun alta saa vedettyä sellaiset määrät ihoa/ihraa, että sen alla voisi parhaimmassa tapauksessa pitää sadetta.

Lisäksi maha ja jenkat minullakin. :(

Mystinen ruskea synnyinihra ei kanna kovin kauas jenkkakahvojen selityksenä - miettikääs kuinka paljon sitä synnyinihraa voi yhteensä mahtua mukaan, vaikka sitä olisi koko muksu - neljä kiloa? ;)

Pääosin ihra on itse tehtyä.

noni, nyt on liitytty pakkikselle :)

Rupesi kiinnostamaan nämä viimäset viimäset rasvat kun on tullu tässä kiristeltyä jonkun aikaa ja rupeen oleen jo ihan tikku mut rasvoja on vielä kahvoissa ja tisseissä mis ne onkin sitte vuodet ja vuodet jo roikkunu..

Kiinnostaisi tietää et montakohan dieettiä väki on keskimäärin pitäny että on saanu ne vihoviimäsetkin kurat pois ? Oon nyt ollu sellasessa 20% vajeessa ja juossu jonku 40-50km viikossa puntin lisäksi. Tähän mennessä on tullu hyvin pois nyt varmaan hidastuu näillä näppylöillä.

Tarvii ruveta jossain vaiheessa vaihtaa massan keräämiseen kun nyt on paino tullut jo 75,9 ja olen kuitenki 183cm pitkä.

Joo, eka posti siis joten pistäkää linkki oikeeseen keskusteluun jos sellanen jostain löytyy..
kiitos ja anteeksi :rock:

no mua nyt ei ainakaa haittaa hirveesti se että vatsassa on vähän löllöä, ku tuntuu että jos ne haluisin vittuu nii pitäs imasta koko ihminen tyhjäks koneella tai jotai :D tykkään että mulla on isot kädet ja rintalihakset ja muutenki sillee iso ja sexipäkkiki näkyy iha sopivasti mutta tottakai siinä on rasvaa jos alkaa kokeilemalla kokeilemaan.. silti ainaki tyttökaveri aina tykkää koittaa käsiä ja rintalihaksia kehuu ja vatsaki nyt kuitenki dietin aikana kuulemma kiristyny tosi paljon :) mutta en mä ite tosta vatsasta ressaa, kuha kädet on isot ja muutenki isoksi kasvaa <- taino lihaksikkaana isoksi, ei nyt läskiksi :D

Tähän ongelmaan auttaa vain kova treeni. Voimapyörällä saat ne alavatsan läskit katoamaan 1-2kk jos diettaat samalla. Uiminen polttaa rasvaa todella hyvin sivuista ja koko vatsasta myös.

Itse lähtisin uimaan pari kertaa viikossa ja lähtisin lenkkeileen. Saat sen sixpäkin kyllä, mutta älä ajattele vain sitä. Kovaa treeniä vaan koko keholle!

Itellä on kans hieman kertynyt tuonne sivuille tavaraa. Sinänsä outoa, oon treenannu n. 10kk salilla, ja ruokailut oon pitäny kohtuukaloreissa ja hyvin proteiinipitosina. Läskiä on palanut ympäriinsä, mutta jostain syystä tuonne kylkiin on kasautunu tollaset kunnon pihvit. Mikä lie mahtaisi moisen aiheuttaa? Ennen on ollu läskiä enemmän ja vähemmän, mutta sitä on ollu tasasesti.

Kyllä noi ihan geneettisä juttua eli sulta lähtee sieltä viimiseksi ne läskit pois...Jos haluat ne pois niin jatka diettiä, koska rasvaa ei voi polttaa paikallisesti niin ei ole mitään ihme konstia millä ne sieltä lähtisi

Suositut

Back
Ylös Bottom