Ettei olis käynyt tämä ilmiö, että dieetatessasi 68 kiloon diettasit suurimman osan lihaksista pois, ja paljon silavaa jäi. Eipä sillon se päkki näy kun ei ole mitä näkyä![]()
Näin minäkin sen näkisin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei olis käynyt tämä ilmiö, että dieetatessasi 68 kiloon diettasit suurimman osan lihaksista pois, ja paljon silavaa jäi. Eipä sillon se päkki näy kun ei ole mitä näkyä![]()
Toi on kyl totta, että lenkillä pitäis käydä. Ainakin ite oon saanu sellasen käsityksen, että jos ei käy lenkillä nii on huomattavasti hankalampaa saada läskit pois alavatsoista ja kyljyksistä.Käytkö muuten ikinä lenkillä ? Juoksu vois polttaa läskiä tuolta alueelta. Vatsoja ja alaselkää kannattaa myös tehdä ja jos mikään näistä ei auta niin olet doooooomed..........:(
Toi on kyl totta, että lenkillä pitäis käydä. Ainakin ite oon saanu sellasen käsityksen, että jos ei käy lenkillä nii on huomattavasti hankalampaa saada läskit pois alavatsoista ja kyljyksistä.
Niin ja joku kysy viel siitä selän treenaamisesta, niin pullover (vaikka onkin rinta liike) auttaa kuulemma leveänselän saamiseksi. Uskoisin, että kun pyrkii tekemään negatiiviset toistot mahd. hitaasti niin voisi saada jotain tulostakin:whip: Muistaisin ainakin lukeeneeni sellaisen jutun jossa sanottiin pulloverin olevan leveänselän salaisuus. Tietenkin tuo kuulostaa jokseenkin oudolta, joten jos jollakin muulla on tarpeeksi tietoa niin voi valistaa minua ja kertoa, että onko tuo täysin![]()
Itsellänikin on ongelmana juuri alavatsa, palikat ei meinaa millään tulla esiin. Tämä on nyt täysin omaa mutuiluani, joten ei kannata tosissaan ottaa. Mutta olen siis lukenut/kuullut jostain, että ihmisellä on syntyessään melko paljon ruskeaa rasvaa eli "vauvarasvaa", joka sitten vähenee aikuisiällä huomattavasti. Tämä ruskea rasva on sitkeämpää ja vaikeammin poltettavaa kuin valkoinen rasva. Eli voisiko olla niin, että esim. alavatsaan olisi jäänyt tätä ruskeaa rasvaa ja se ei tämän vuoksi siitä helpolla pala? Todennäköisesti tämä onmutta ajattelin vain..
"Et todellakaan taida ymmärtää moniakaan kilpailemiseen liittyviä asioita. Esimerkiksi persekutsikireyden saavuttaminen vaatii yleensä vähintään 2-3 progressiivisen onnistunutta kisadieettiä. Kun tuon on kerran saanut aikaan, on sieltä pakaroista ja takareisistä (tai missä ikinä ne viimeiset rasvat itse kullakin nyt ovat) poltettu ruskeat vauvarasvat pois ja tilalle tulee tuon jälkeen aineenvaihdunnallisesti helpommin mobilisoitavaa valkeaa rasvakudosta. Tämän rasvan poissaanti on helpompaa kuin ruskean vauvarasvan, ja siksi haluankin ennen massankasvatustaukoa saavuttaa mielellään tuon persekutsikireyden jotta saavuttaisin sen myös massankasvatustauon jälkeen." Tämän kirjoitti hulkki eräällä toisella foorumilla, linkkiä ei sattuneesta syystä voi laittaa.
kyllä ne "ruskeat vauvarasvat" on ihan todellinen asia, ei mitään naistenlehti hapatusta.
No niin vaikeita, että edes huippukehonrakentajat ei näitä ensimmäisen n.20 viikkoisen kisadietin aikana saa poltettua. Eli sainoisin, että normitreenaaja ei noita tule koskaan polttamaan.