Läskiä alavatsoissa ja sivuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomokka
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
itellä on sama ominaisuus.

läskipihdeillä rintalihaksen päältä about 6mm, reisi about 16 ja vatsassa melkeen 26...

Ja minä kun luulin että itsellä pakkautuu läskit vatsaan ja kylkiin...

Rinta 14mm vatsa13mm ja reisi 12mm Eli pää on sitten täyttä läskiä...:jahas:

Itsekin kun olen tässä vähän diettaillut, niin kyllähän se päkki alkaa tuossa ylempänä ensin näkyä, alavatsa onkin sitten hankalampi juttu. Tuntuu että sieltä ei ole oikeen mitään lähtenyt.

siks onki ihan yleisesti tiedossa että _KUUSI_ pakkia ei ole mahdollista saada ilman alle 10% rasvoja, vain siksi että tällöin ei yleisesti ole alavatsa tarpeeksi rasvattomassa kunnossa kenelläkään alavatsojen näkymiseen, alempia vatsalihaksiahan tarvitaan kuudensien ja kahdeksantien vatsalihasten näkyviin saamiseen. muuten saatte tyytyä 4-packiin joita pissikset ja muut tavikset sanovat "sixpackiksi"

Mulla on 8-päkki selkeesti näkyvissä eikä varmaan oo rasvat alle 10%. Tosin toi läskin kerääntyminen on aika yksilöllistä, mulla se menee raajoihin ja perseeseen pikemmin kuin keskivartaloon.

juuh siksi sanoinkin yleisesti =)... otaha kuva sun 8-packistä, haluun iha mielenkiinnosta nähä milt näyttää ku muual on rasvat :D

juuh siksi sanoinkin yleisesti =)... otaha kuva sun 8-packistä, haluun iha mielenkiinnosta nähä milt näyttää ku muual on rasvat :D
Heh, ujous iskee.. Jospa sitten dieetin loppuvaiheilla elokuussa otetaan "before bulk" -aloituskuvat. :D

edit: Enkä viitsi ottaa mun bushmanniperseestä kuvia.. Sinnehän se vararavinto mulla kerääntyy.

ihan mielenkiinnosta kysyn et mitka noi laskipihdit o?

jousivoimalla sulkeutuvat pihit joissa on ns. nipistyskärki. niillä mitataan ihon + ihonalaisen rasvan paksuutta...

images

Itellä on ollut ihan sama ongelma, mutta koitappas vetää joka aamu lenkki n. 15 - 30min kestonen se on ainaki itellä auttanu. Äijä elä laihu enää ite oon 175 / 72 ja oon ihan normi, äijä katkee kohta :)

Mites tossa kuvassa, onko toi paljon (rasvaa siis)? :D

no eipä tuossa kauheesti rasvaa näyttäis olevan... varsinkaan naiselle

se vaan pistää silmään että eikös toi pitäis mitata toiseen suuntaan, ainakin ite oon ohjeista lueskellu että pitäis kääntää 90 astetta ja lähempää napaa ottaa tuo mittaus

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei mitään muuta tarvii kuin leveät selkälihakset eli massakuuri selkään :) ...eikä haittaa vaikka olis kuinka levee vatsasta. Käytkö muuten ikinä lenkillä ? Juoksu vois polttaa läskiä tuolta alueelta. Vatsoja ja alaselkää kannattaa myös tehdä ja jos mikään näistä ei auta niin olet doooooomed..........:(

Paitsi, että rasvan palamista ei voi keskittää yhteen kohtaan.

Jepjep, yks lisää ilmoittautuu joukkoon...

Läski kertyy suurimmaksi osaksi vain ja ainoastaan tohon vyötärölle. Vatsanympäryksen ollessa siinä 94cm niin ylimmät vatsalihakset näky. Nyt 12 viikkoa ja jotakuinkin 10 kiloa laihduttaneena 4-päk näkyy selvästi mutta millä sen sais sen hyllyvän n. 5cm korkuisen linjan siitä vyötäröltä poijes.. Lihaksia kun on dieetillä lähteny jo ihan tarpeeks.

Itellä on puolestaan alavatsa kohtuu timmi, mutta keskivälillä on kumpu, joka kuitenkin onneksi tasaseen tahtiin pienenee. Heinäkuun lopussa näkee sitten lopputuloksen.

Edit: samoin läskiä on myös lahjakkaasti kyljissä ja alaselässä sekä sisäreisissä. Kyljet näyttää rivoille ku läski tursuaa arpien ympärillä.. :)

itellä on sellanen juttu, että mulla on löysää nahkaa paljon alavatsassa/sivuilla, se on erittäin rasittavaa kun ei meinaa lähteä millään, eli pudotin joskus nopeessa ajassa 95kg-70kg, pituutta 174cm. nyt painoa on 78-80kg ja lihaa pääasiassa tullut lisää paljolti, viime keväänä diettasin melko tiukkaan kuntoon, eli näky suonia ja olkapäät "jänteikkäät" vatsapalat näky jotenki ja posket ihan lommolla :D , mutta ne alavatsan löysät ei varmaan lähe mitenkään.:curs:

itellä on sellanen juttu, että mulla on löysää nahkaa paljon alavatsassa/sivuilla, se on erittäin rasittavaa kun ei meinaa lähteä millään, eli pudotin joskus nopeessa ajassa 95kg-70kg, pituutta 174cm. nyt painoa on 78-80kg ja lihaa pääasiassa tullut lisää paljolti, viime keväänä diettasin melko tiukkaan kuntoon, eli näky suonia ja olkapäät "jänteikkäät" vatsapalat näky jotenki ja posket ihan lommolla :D , mutta ne alavatsan löysät ei varmaan lähe mitenkään.:curs:

Vaatinee kirurgisia toimenpiteitä. Itselläni sama ongelma tässä. Pituutta saman verran ja painoa 76kg. Silti on etureppu. Tosin on mulla rasvaa vielä perseen puolellakin joten poltettavaa on. En silti usko että tuo nahka tuosta enää vetäytyy. Pienenee tosin varmaankin, ehkä. Tiputin painoni ~3v aikana 120kg->76kg.

jep, kyllä se ainakin pienenee, ite oon huomannu , kun on rasvat alhaalla ni se jonkun verran pienenee, mutta ei veätydy takaisin "kiinni" prkl. jos ois ihan normaali vatsa ni olisin varmaan koko ajan uimassa/rannalla nytten:david::david:

Täällä ei olla 6päkeistä ikinä haaveiltukaan mutta pakin pienentämisestä kyllä muuten. Tällä ruokahalulla dietti oli vaan sen verran itsensä kiusaamista että päädyin keräämään massaa muualle. Läsähän sitä on edelleen, mutta ny ei isoo vatta haittaa mittää kun on massaa muuallakin kehossa. :kippis1:

Itelläni on juuri samanlainen rakenne ja vaikka päksi muuten alkaa näkyä niin jenkkakahvat on ja pysyy :D Ei kait tuolle mitään voi tehdä. Joillakin vain on paremmat geenit kuin toisilla. Mulla siis tonne alaselän ja kylkien kohdalle on pesiytynyt kaikki ylimääräinen.

Olin ihan varma et mä olin kirjottanu tuon :eek::eek::eek:

Yksi lisää vatsa-Makkaran paksuus siinä 1-1,2cm jenkoissa tuplat ja alaselässä varmaan vielä lähelle tuplat. Mutta siellä käsittääkseni pitäis vähän ollakin sisuskaluja suojaamassa. Eikä nuo kahvat niin paljoa enää häiritse kahdesta syystä.
a) Selkä leventyny
b) kaikilla tutuilla on pahemmat:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom