Läskiä alavatsoissa ja sivuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomokka
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Maha

Alavatsa pömpöttää minullakin ja läskit jenkkikset. Ainakin aksi kertaa vartalonkiertoja viikossa ja lantion/jalkojennostoja matolla tai penkin päällä. Lisäksi juoksulenkkejä tai muuta aerobista 2-4 kertaa viikossa.:dance:

Lainaan nytten tätä threadia ja kysyn että kannattaako ruveta dietille jos pituutta löytyy 187cm ja painoa noin 83kg. Eli olen normaalipainoinen, mutta ärsyttää nuo makkarat mitä on kertynyt jo tuohon alavatsaan enemmän ja sivuille vähän. Rasvat on suunnilleen 12-14. Salilla tullut käytyä 1.5v. Vai jatkanko bulkkia tuonne 90-95kg nurkille ja sitten dietti, alunperin oli tälläinen suunnitelma?

Kyllä noi ihan geneettisä juttua eli sulta lähtee sieltä viimiseksi ne läskit pois...Jos haluat ne pois niin jatka diettiä, koska rasvaa ei voi polttaa paikallisesti niin ei ole mitään ihme konstia millä ne sieltä lähtisi

Mutta hei, pari postiahan sitten sanottiin että lähtee voimapyörällä, eli voi lähteä paikallisesti :jahas:

Oikeasti, ei ne lähde millään, olen kokeillut.

Ikuinen ongelma taitaa tuo pullamaha olla :D Parhaiten joskus tehos kun dietin aikaan voimapyörää ja rutistuksia 3krt/vko. Silti suurin virhehän on keskittää treeni vatsaan saadakseen ne läskit pois, ku nimen omaan sillon pitäs treenata vielä intensiivisemmin muut lihat jotta maksimoidaan se suhde missä määrin rasva palaa suhteessa lihakseen juurikin tietystä kohtaa missä sitä on vielä jäljellä. Eikä se läski lähde paikallisesti juuri voimapyörällä, vaan tämän ja monen muun liikkeen vaikutuksesta johtuen ne saa imastua sisäänpäin osin sisempien vatsalihasten ansiosta, mikä ei kylläkään lisää sen 8-packin erottuvuutta.

Väitinkö jossain, että sitä ruskeaa rasvaa ei voi polttaa pois? En tiedä missä paikoissa aikuisella ihmisellä ruskeaa rasvaa on, mutta pointtini olikin, että ruskean rasvan polttaminen olisikin vaikeampaa, koska sitä on joissain paikoissa ollut syntymästä saakka ja se on koostumukseltaan tiheämpää. Tuossa rasvasolusta juttua http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasvasolu

Joku viisas voisi tosiaan kertoa miten asia oikeasti on?

En ole viisas, enkä luultavasti tiedä miten asia ihan oikeasti menee, mutta siksi varmaan olenkin kertomassa asiasta keskustelupalstalla!

Vauvalla ruskeaa rasvaa n. 5% elopainosta ja aikuisella usein lähes kokonaan hävinnyt. Kylmässä asuvilla kansoilla (siis meitäkin kylmemmässä) esim. eskimoilla ruskeaa rasvaa enemmän. Ruskea rasva poikkeaa ns. "keltaisesta rasvasta" mm. siinä, että varastoitumisen sijaan se energiaa polttamalla tuottaa lämpöä.

Vatsamakkara tuskin on ruskeaa rasvaa nähnytkään. ;)

Ikuinen ongelma taitaa tuo pullamaha olla :D Parhaiten joskus tehos kun dietin aikaan voimapyörää ja rutistuksia 3krt/vko. Silti suurin virhehän on keskittää treeni vatsaan saadakseen ne läskit pois, ku nimen omaan sillon pitäs treenata vielä intensiivisemmin muut lihat jotta maksimoidaan se suhde missä määrin rasva palaa suhteessa lihakseen juurikin tietystä kohtaa missä sitä on vielä jäljellä. Eikä se läski lähde paikallisesti juuri voimapyörällä, vaan tämän ja monen muun liikkeen vaikutuksesta johtuen ne saa imastua sisäänpäin osin sisempien vatsalihasten ansiosta, mikä ei kylläkään lisää sen 8-packin erottuvuutta.
whaaat thöööö f....:lol2: :kuvia:

vitsi ku pisti naurattaan tää threadi mutta lähtis salille keventää näitä kahvoja, keep it up guys :D

Itsellä on aikoinaan ollut 10-15 kiloa ylipainoa ja olen lyhyt ja välillä käynyt todella laihassakin kunnossa. Rasvaprosentti ei taatusti ole nykyäänkään lähelläkään korkeaa ja vatsa on litteä ja kohtuu kunnossa.. Silti alempana tai keskellä vähän pyöreyttä tai enemminkin nahkaa.tjsp
Ylemmät neljä palaa näkyy kyllä hyvin jo pienelläkin työllä..
Onneksi on vielä nuori.jne joten toivon että vetäytyy vähän sillä rasvaa tuossa ei juuri voi olla (Sikälikin että vyötärö on kyllä todellakin äijäksi kapea)
Yritän olla valittamatta ja jatkaa työtä eli lenkkiä monta kertaa viikossa ja siihen salit ja keskivartalotreenit päälle yhdistettynä tietty hyvään ruokavalioon ilman liikaa bisseä ja valkoista pullamössöleipää..:dance:

Mutta hei, pari postiahan sitten sanottiin että lähtee voimapyörällä, eli voi lähteä paikallisesti :jahas:

Oikeasti, ei ne lähde millään, olen kokeillut.

Siis itse rasva ei pala paikallisesti mutta syviävatsa lihaksia reenamalla voi hävittää "pömmpö" vatsaa, koska jos syvätvatsa lihakset on kunnossa niin vatsa pysyy kokoajan hieman sisään vedettynä...Get It :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itsellä pukkaa samanlaista ongelmaa; vetelä alavatsa sekä helvetin ulkonevat luujenkkikset, joissa on varmaan sentin läskikerros päällä.
Vuosi sitten tiputin painoa 105->67kg, eli helvetillisestä rasvaläskimursukunnosta veteläksi ruipeloksi, talven vedin massakautta, paino nousi kymmenen kiloa. Nyt on uusi dieetti päällä, paino jojottanut taas sinne kuudenkympin puoliväliin, mutta läskiä on edelleen perseessä, ja pahimpana ongelmana tämä vatsan löysyys.
Itselläni on aina tupannut tuo läski olemaan "lyllyvää" sorttia, eli ei mitään kovaa läskipäkkiä vaan vetelää aaltopaskaa, en tiedä miksi. Nykyään vituttaa ihan tosissaan, kun vatsa on edelleen samaa vetelää paskaa, ja muu jätkä näyttää Auschwitzista karanneelta luuhimmeliltä, johon on lyöty muutama kanafilee sinne tänne lihaksenkorvikkeeksi. En edes tiedä onko vatsassa oikeasti paljoakaan rasvaa jäljellä, vai onko se pelkkää löysää ihoa. Rumalta se ainakin isoine jenkkakahvoineen näyttää.
Voiko asiasta jotenkin varmistua, ja onko löysään ihoon leikkauksen lisäksi mitään muuta hoitokeinoa kuin alkaa rukoilla ihmettä? Alkaa nimittäin pikkuhiljaa ihan oikeasti korpeamaan, selkää treenaan kuin hullu että saisin kropan inhimillisen muotoiseksi, mutta tuo laihanläski paskamaha vie minut hautaan. :curs:

Yks mikä vaikuttaa on ryhti, jos se on kondiksessa niin ei näytä niin löysältä olemus vatsan alueellakaan.
Sen olen myös huomannut että kun alavatsan lihaksiston on saanut parempaan kuntoon niin sen kohdan lihakset muovautuvat mukavasti V:n muotoon (kärki siis tuonne "työkalupakin" suuntaan)
Sekin jo tuo hyvää näköa. Monen frendin kanssa olen jutellut ja vannovat sen nimeen ettei syviä vatsalihaksia tarvitse erikseen jännitellä treenatessa koska ne kuulemma muutenkin jännittyvät. Itse taas olen pyrkinyt niitä aktivoimaan napaa selkärankaa päin vetäessä ja tunnen kyllä tuolla olevan vaikutusta. Mitäs mieltä olette itse?

Suositut

Back
Ylös Bottom