Läskiä alavatsoissa ja sivuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomokka
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Yksi makkaramaha lisää. Joskus vuonna 2004 kesällä paino oli 72kg kieppeillä ja silloinkin jenkkaa löytyi ja voitte arvata, mikä tilanne on nyt kun painoa 103kg ja kaikki uusi paino ei "ehkä" ole lihasta ;) Alipainoisena riukuna kun noita valittelin, niin siskon mies sanoi, ettei musta mallia muutenkaan saisi. Pikkusen on onneksi rasva sulanut, kun tässä on laihduteltu viitisen kiloa ja vähintään kymmenen vielä pitäisi ottaa pois. Paskamaista vaan , että lihakset tuntuu katoavan samaan malliin rasvan kanssa vaikka erottuvuutta tuleekin lisää. Pitäsköhän osallistua tuohon pakkotoisto openiin ja kattoa mihin pääsee läskiä tiristämällä.

Itsellä on ongelma myös alavatsan kiinteyttämisen kanssa, oon 170/62 käynyt salilla nyt 1.5 vuotta, kehoanalyysivaaka näyttäis että rasvat ois 14% luokkaa (suuntaa antava). Ylävattassa näkyy vähän lihaksia mutta alhaalla vaan makkaraa :(. Ei kait se auta kun lisätä vaan painoja kun tekee vattoja, vai onko muuta konstia? Ei tuosta viittis painoa enään pudottaa

Itsellä on ongelma myös alavatsan kiinteyttämisen kanssa, oon 170/62 käynyt salilla nyt 1.5 vuotta, kehoanalyysivaaka näyttäis että rasvat ois 14% luokkaa (suuntaa antava). Ylävattassa näkyy vähän lihaksia mutta alhaalla vaan makkaraa :(. Ei kait se auta kun lisätä vaan painoja kun tekee vattoja, vai onko muuta konstia? Ei tuosta viittis painoa enään pudottaa

Saa olla aika hemmetin isot vatsalihakset, jos ne tuolta makkaran alta näkyy. Eli niin se vaan on, että rasvat kerääntyy ihmisillä eri paikkaan ja sitä paitsi 14% ei nyt niin matala rasvaprosentti ole, että sillä pitäisi palat hyvin näkyä.

Kyllä se on poijjaat niin, että rasva palaa täysin paikallisesti! Ensin laihtuu varpaat ja sorkat ja kaikki muu, ihan viimeisenä vasta alavatsa, alaselkä ja kyljet. Kokemuksen katkera rintaääni puhuu...

Kyllä se on poijjaat niin, että rasva palaa täysin paikallisesti! Ensin laihtuu varpaat ja sorkat ja kaikki muu, ihan viimeisenä vasta alavatsa, alaselkä ja kyljet. Kokemuksen katkera rintaääni puhuu...

No onneks tämän puolesta puhuu tehdyt tutkimukset:rolleyes::D

Itselläkin kertyy alavatsaan/muualle kroppaan(mutta jostain syystä aina huomaan vain vatsan makkarat:D) massakauden tulosta eli rasvaa, mutta en jaksa välittää siitä niin kauan kunhan nään kuselle mentäessä mistä ottaa kiinni.. massakaus on massakaus ja rasvan tuloo ei kannata säikähtää.

Enkä lähtis diettailemaan niitä pois, ennenkuin olen saanut tavoitelihat kasaan.
ps : :kippis1:

Kyllä ne kaikki rasvat häviää kun vaan puottaa painoo ja tekee muutenki töitä. Ite puotin viime talvena painoo 85kg:stä 60kg:en ja pituutta on sellanen 188cm (eli joo, olin erittäin alipainoinen). Sillon luulin, että alavatsoista ei läskiä saa pois millään, mutta kyllä ne sieltä lähti. Nyt on painoa taas melkein 85kg, mutta vatsa on yhä tiukassa kunnossa, rasvaa ei näy missään.

Eli kyllä ne häviää, älkää luovuttako ja itkekö geenejä. ;)

Kyllä ne kaikki rasvat häviää kun vaan puottaa painoo ja tekee muutenki töitä. Ite puotin viime talvena painoo 85kg:stä 60kg:en ja pituutta on sellanen 188cm (eli joo, olin erittäin alipainoinen). Sillon luulin, että alavatsoista ei läskiä saa pois millään, mutta kyllä ne sieltä lähti. Nyt on painoa taas melkein 85kg, mutta vatsa on yhä tiukassa kunnossa, rasvaa ei näy missään.

Eli kyllä ne häviää, älkää luovuttako ja itkekö geenejä. ;)

Eli painosi nousi puolessa vuodessa 25 kg, mutta läskiä ei enää kertynytkään alavatsaan. Kerroppas miten sait tämän aikaan? :jahas:

Siis painoo oli 2006 talvella 60kg (voihan tuosta sen käsityksen saada,että tarkoitin 2007 talvea), eli aikaa on kyllä kulunut 1½ vuotta, ja on sitä läskiäkin tullut, mutta olen mielestäni vielä ihan "rantakunnossa" :D

Ja tuolleen alipainoisena se paino nousee pirun äkkiä. Painoin viime kesänä "jo" yli 70kg.

Näinhän se on. Tulee vain mieleen, että kyse olisikin vain siitä että "varpaissa ja sorkissa" ja muualla on muutenkin vähemmän sitä rasvaa (hatusta vedetty 5mm vs 30mm vatsa), mutta se rasva palaa silti jokapuolelta samaa tahtia eikä "ensin" kehon "reunamilta". Kun jokapuolelta kroppaa poistuu 4mm rasvaa, niin ero huomattava siellä missä sitä alunperinkin oli vähemmän (d'oh) ja vähemmän huomattava esim. vatsan alueella. Aiempaan millimetriluokitukseen viitaten "muualla" olisi lähes rasvatonta aka 1mm, mutta vatsan alueella tuskin huomattava ero aiempaan 26mm. You get the idea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Näinhän se on. Tulee vain mieleen, että kyse olisikin vain siitä että "varpaissa ja sorkissa" ja muualla on muutenkin vähemmän sitä rasvaa (hatusta vedetty 5mm vs 30mm vatsa), mutta se rasva palaa silti jokapuolelta samaa tahtia eikä "ensin" kehon "reunamilta". Kun jokapuolelta kroppaa poistuu 4mm rasvaa, niin ero huomattava siellä missä sitä alunperinkin oli vähemmän (d'oh) ja vähemmän huomattava esim. vatsan alueella. Aiempaan millimetriluokitukseen viitaten "muualla" olisi lähes rasvatonta aka 1mm, mutta vatsan alueella tuskin huomattava ero aiempaan 26mm. You get the idea.

Ei se ehkä toimi ihan noin absoluuttisesti. Jos esimerkkissäsi rasvaa palaisikin 6mm, menisi rasvat jo miinuksen puolelle. :D

Eli eiköhän se ole jotakuinkin suhteellista, jos esimerkkiisi viitaten lähtisi 50% rasvoista, olisivat "mitat" 2,5mm ja 15mm, jolloin muualla olisi edelleenkin paljon rasvattomampaa...

Oli tuossa pieni dieetin tapainen, lähti about 6kg ihraa ja se näky kaikkialla paitsi alavatsassa :) Aikamoinen keko ihraa tulee kun istuu, päästää vatsalihakset rennoiksi ja ryhdin kumaraksi....kokeilkaapa kaikki :) Ei ole juurikaan kahvoja mutta kumpu on...

Oli tuossa pieni dieetin tapainen, lähti about 6kg ihraa ja se näky kaikkialla paitsi alavatsassa :) Aikamoinen keko ihraa tulee kun istuu, päästää vatsalihakset rennoiksi ja ryhdin kumaraksi....kokeilkaapa kaikki :) Ei ole juurikaan kahvoja mutta kumpu on...

ton mä oon tienny jo aikaa sitte siinä näkyy odelline kunto, mulla on nytte diettikausi menos viimesel dietil oli jo pakki mutta en ollu iha uuber kunnos nyt aion tiristää ne rasvat suohon:hyper:

Mikä vois muutes olla tehokkain kylki liike?
Tai semmone jonka ootte todennu toimivaks.

Itse teen vatsojen jälkeen joskus nyrkkeily aikoina oppimaani liikettä joka on riitävän kevyt vaikka tuhanteen toistoon jos sisu riittää ja pohkeet saavat kovaa kyytiä tottumatta.

http://www.nettivalmennus.net/nv/kuvasto/kiertohyppely.html

teen sen kuitenkin eri tavalla kuin linkissä eli kädet taivutettuna kyynärpäistä ja vatsan edess niin saa jotenkin enemmän potkua tuohon kiertoon nyrkkeily tyyliin.

Pitkinä sarjoina hyödyllinen traaninpolttaja jenkkakahvoista ja vatsasta.

Niin tuttua tuo läskin kertyminen tiettyyn kohtaan. Pituutta 185 ja paino 68. Kaikkialta muualta olen lähes "rasvaton", mutta vatsan päällä reilu annos silavaa:) Siirtäisin sen mieluusti vaikka perseeseen ja reisiin, koska ne on aika olemattomat, mutta minkäs teet. No sen tein, että juoksemisen ja pyöräilyn lisäksi aloitin tämän kuntosali treenaamisen ja jalat alkavat pikku hiljaa muotoutua, läskiä sitä on taas hankalempi poltaa tietystä kohtaa. Keskivartaloa tukevia harjoituksia kannattaa tehdä ainakin tallasten pitkäselkästen niinkuin ite oon. Pilates-harjoittelusta oon löytäny apua ja tuo vatsa on paljon kiinteämpi, luultavasti ei vaan yhtään rasvattomampi.

joo kyllähän se on niin että se rasva palaa melekose tasasesti ympäri kroppaa. viimesenähä sitä sitte jää sinne misä sitä on enempi. syy siihe miksi tuntuu siltä että se ei lähde sieltä suurimmista rasvavarastoista on se ku rasvan väheneminen on niin hidasta, näyttää vaan että eihä se vähene muualta kuin sieltä missä on niin vähän että sen sitten huomaa. Toine o se ku rasva vähenee tasasesti kropasta, kroppa myös pienenee tasaisesti eikä sitä sitten huomaa että se laardi vähenee joka paikasta kun ne rasvavarastot on kuitenkin suhteessa saman kokoinen muuhun kehoon, jos on paljon laardia. Muuten se väärä mielikuva johtuu vain sen rasvan vähenemisen hitaudesta. paras ku mittaa mittanauhalla ennen dieetin alottamista mahan ympäryksen ja mittaiilee sitä sitten dieetin kuluessa aina samaan aikaan päivästä parin viikon vällein, mieluiten aamulla ja tyhjällä mahalla ettei päevän evväät vääristele tuloksia. Eikä muuta sitte ku käräsivällisyyttä.

Samaa jenkkakahva ja alavatsa ongelmaa myös täällä. Pistän kyllä lihoamisen ja tämän jälkeen tapahtuneen laihduttamisen piikkiin kaiken ylimääräsen. Aikoinaan (lue: yläasteella) en omistanut minkään näköisiä kahvoja missään, ja päkki näkyi varsinkin hyvin, vaikken sitä ollut edes tuolloin treenaillut millään tavalla.

Sitte joskus yläasteelta pois siirryttäessä alko tää kebabbi ym maistumaan vähän turhankin hyvin ja paino nousi 67 -> 93kg yllättävänkin lyhyessä ajassa.
Pienen painiskelun jälkeen pudotin kuitenki painoa sitte pois tosta 93:sta parhaimmillaan 68 kiloon. Mutta silti ei noi pirun ylimääräset löysät ja läskit hävinny sieltä mistä olisi pitäny, eli alavatsan ja kylkien seudulta. Kädet pieneni turhankin paljon tosin.

Tässä kuitenki jo jonkun aikaa tahkonu tota lenkkiä ja vatsalihastreeniä mutta eipä tunnu katoavan silti mitään oikeesta paikasta. Liekö huonot treenimetodit sitte, tai ehkä maistuu edelleen roskaruoka liian paljon. :)

Onneks on kohtalotovereita niin ei kismitä niin paljon!

Taitaa olla muuten eka postaukseni. :p Sen kunniaksi kebabille! :rock:

Sitte joskus yläasteelta pois siirryttäessä alko tää kebabbi ym maistumaan vähän turhankin hyvin ja paino nousi 67 -> 93kg yllättävänkin lyhyessä ajassa.
Pienen painiskelun jälkeen pudotin kuitenki painoa sitte pois tosta 93:sta parhaimmillaan 68 kiloon. Mutta silti ei noi pirun ylimääräset löysät ja läskit hävinny sieltä mistä olisi pitäny, eli alavatsan ja kylkien seudulta. Kädet pieneni turhankin paljon tosin.
Ettei olis käynyt tämä ilmiö, että dieetatessasi 68 kiloon diettasit suurimman osan lihaksista pois, ja paljon silavaa jäi. Eipä sillon se päkki näy kun ei ole mitä näkyä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom