Pakko heittää tähän oma polku eli 9 kk väänsin g6:lla silloin kun aloin salilla käynnin (178cm/73kg), kyykkysarjat alussa 4x10x40 ja 9kk päästä 4x10x120kg (oma paino max 82 kg, josta tiputtelin 78:iin). Jätin vielä aina varaa eli en failannut 9 kk aikana kertaakaan. Toistoja vaan niin tottuu. Itse venyttelin joka ilta tunnin ja tarkka ravinto + säännöllinen urheiluhierojalla käyminen ei varmaan olleet haitaksi. Koko aika mentiin aika vähillä unilla kun poika oli aivan tuore tapaus.
Samalla myös samassa ajassa 58-v. isäni nosti samalla ohjelmalla kyykyssä sarjapainot 35 kg:sta 110 kg:oon (177cm/90kg). Välilevypullistuma silläkin ollut jo vaikka kuin kauan. Se ei venyttele ikinä, ja syö aamupalaksikin vaan kupin kahvia + kanelikorpun :face:
Kyllä Blazeri onnistuu ihan väkisin, jos vaan terveenä pysyy.
Samalla myös samassa ajassa 58-v. isäni nosti samalla ohjelmalla kyykyssä sarjapainot 35 kg:sta 110 kg:oon (177cm/90kg). Välilevypullistuma silläkin ollut jo vaikka kuin kauan. Se ei venyttele ikinä, ja syö aamupalaksikin vaan kupin kahvia + kanelikorpun :face:
Kyllä Blazeri onnistuu ihan väkisin, jos vaan terveenä pysyy.