Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tänään tilattua puman power kakkoset :) Aikasemmin olen kyykkäilly painikengillä. Saas nähdä millaset ovat. Onko jollain kokemusta näistä tohveleista?

PUMA Power II

Tukeva tasapohjainen kenkä jossa lievä kanta. Sopii hyvin kaikkeen salikäyttöön mutta erityisesti jalkakyykkyyn. Tämä ns. "puolikannallinen" nostokenkä jossa on kantaa riittävästi jotta pääset kulmaan mutta ei niin paljon että poilvet karkaisivat eteen.

Edeltäjä oli Jonas Rantasen, Jani Murtomäen, Juha Somerojan ja Tuomas Korkia-ahon valinta erityisesti koviin kyykkyihin. Nyt suosikki on palannut - parempana kuin ennen !

Kokeilin kans ite noita puman jotain kenkiä, liekkö sitte ollu power ykköset. Olihan hirveät conversen jälkeen, parin sadan jälkeen meinas olla joka kyykky selällään, joten oli pakko vaihtaa converset jalkaan. Liekkö sitte tottumiskysymys..

Olisin ostamas uusii kenkii ni ostaisin joko Adidas Power Perfectit tai Adidaksen Ironwork 3. Ni kummat olis paremmat?? Jos jollain o kokemusta kengistä...

Mä oon vuoden käyttänny ironworkkeja, helvetin hyvät. Oon kädessä pyöritelly ja tutkinu noit power perfectejä enkä nyt silmämääräsesti huomaa eroa, osaako joku sanoa onko nois eroa?

Adidaksen kengät on yleensäkki helvetin hyvät.

painonnostoliitosta tilatut puolalaiset painonnostokengät. varpaista vähän epämukavat. halvat. menettelee, kun en juuri muuta tee ku kyykkyä niillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On, kengänpohjat heti irti ja toinen rautalenkki jolla tarhanauha kiinni heti paskaksi. En suosittele. Muut värmeet kyseisellä putiikilla kyllä olleet hyviä

^Voit kysäistä kenkiä Painonnostoliitolta. Puolalaisia ~80€/pari. Jotkut kehuneet, itse en ole päässyt testaamaan.

Aikaisemmissa Do-Wineissä oli kuulemma tosiaan liikaa korkoa, mutta noissa uudemmissa (joissa on ne "raidat") on jo ihan "normi" korko. Ovat melko leveät varpaiden kohdalta, joten leveäjalkaiselle ovat hyvät. Kapea kinttunen joutuu vetämään nahat rullalle että pysyy jalassa.

Täytyy tollaset uudenmalliset do winit vissiin hommata kun itellä aika leveä jalka. Paikallisessa urheiluliikkeessä oli do winit 109 euron hintaan mutta ei ollut oikeaa kokoa.

Mites tuo korko.. Mitä sillä tarkemmin ottaen tarkoitetaan?

Kantapään korkeutta. Kohtuullinen korko auttaa samaan paremman asennon kyykyissä (vrt. laudanpätkä kantapään alla), mutta liian iso korko on sitten useimmissa liikkeissä enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

Wei Ruista en tiedä, hinta ei ainakaan ole paha. Puolan Adidaksiin olen itse ollut tyytyväinen, ainakin pn-liiton sivuilta niitä pitäisi löytyä.

Ymmärrän kyllä periaatetasolla mistä on kysymys ja tuon lautavertauksen. Oleellinen asiahan on nimenomaan nilkan kulma. Mutta kun ollaan tarkkoja ja puhutaan, että korko on X millimetriä, niin minkä suhteen tuo on mitattu? Jos kantapää on 40 mm:n korkeudella, niin onko päkiä sitten 0 mm:n korkeudella?? Jos taas korolla tarkoitetaan pohjan paksuutta kantapään kohdalla, niin eihän tuo mitta yksinään silloin kerro yhtään mitään, jos ei tiedetä päkiän korkeutta..

Do wien korko vastaa noin puolentoista sentin lautaa kantapään alla, kun tosiaan huomioi tuon päkiän alla olevan tavaran. Omani kaipasi kantaan vähän lisää korkoa, ja suutari sitä sinne liimas, nyt on hyvät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom