Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä ostin just Järvenpään Prismasta tollaset converse kopiot, makso 5e ku oli 50% alennus. Toimii leveempään kyykkyyn mun mitta suhteilla saatanan hyvin. Suosittelen ku ei toi hinta päätä huimaa! :dance:

editti vain

Muissa liikkeissa sitten onkin noi Adidaksen ironwork kolmoset.

Ei muuten ne kopiot kestä puoliakaan siitä mitä aidot.. Itellä oli kympin kopiot ni johan repatti joka kulmasta muutaman kyykkytreenin jälkeen.

Ei muuten ne kopiot kestä puoliakaan siitä mitä aidot.. Itellä oli kympin kopiot ni johan repatti joka kulmasta muutaman kyykkytreenin jälkeen.

No eipä tolla niin väliä, ku vähä kokeilu mielessä ostin. Ennen siis kyykkäsin painonnosto kengillä.

Jep, tänään tuli postissa nuo Do-Winit ja pääsin testailemaan. Kyllä on ihan erilainen tuntuma, kyykky putoaa helposti pohjaan(aika kapea high bar kyykky), ei kaadu eteen eikä koske lonkankoukistajiin. Itsellä siis tuo vanhempi malli 4cm kannalla ja on just hyvä mulle. Suosittelen muille jäykkänilkkaisille!

No eipä tolla niin väliä, ku vähä kokeilu mielessä ostin. Ennen siis kyykkäsin painonnosto kengillä.

Aivan.. Kyllä ne suurinpiirtein samalta jalassa tuntuu kun aidotkin, mut ei tosiaan saumat ja kangas kestä samanlailla kyykkäämistä.

Joo ei nuo ylläolevat on vapaa-ajan jalkineet kategoriassa, ei mitkään varsinaiset nostokengät vaikka kyllähän noillakin voi hyvin kyykkäillä varsinkin leveämmällä asennolla, kun kantaa ei näytä olevan juuri yhtään. Itellä on oikeat Karhu Hercules painonnostokengät, ostettu joskus 2003.

Minun kengät EI OLE noi mitä kuvassa on vaan nimenomaan oikeat nostokengät. Melko korkealla korolla.

Hyvät on valikoimat Kuopiossa. Itse kun aikanaan etsin pääkaupunkiseudulta kyykkykenkiä, Intersporteissa myyjät lähinnä ihmetteli mitä painonnostokengät ovat (tai puristelivat finnejään ja puhuivat paskaa keskenään).
naytakuva.php

Kuvassa tennarit joita Herkuleksina myydään.

Omat tossut ei todellakaan siis ole nuo vaan ne oikeat nostokengät.

Tulipas muuten haettua tuollaiset Karhun Herculeksen painonnosto kengät eilen Kuopiosta, kun niin halvalla myivät. Maanantaina pääseekin jo kyykyssä kunnolla kokeilemaan. :)

halpa-hallista hain sisäpelikenkien tilalle kympillä converse-kopiot, paljon parempi tuntuma kyykyssä eikä mavessakaan nilkat muljahtele. Nauhoja en kiristä ollenkaan niin ei repee halvat vekottimet :)

Komppailen Vibrameita. Jos on pakko käyttää "kenkiä" ni käytän vibrameita. Jos on pakko valita "oikeat" kengät, valitsen jotku maiharit/converset. Ehkä nuo caterpillarin normaalit nilkkurit on parhaat kyykky/mavekengät missä ole joskus huvikseni punttaillut, mutta ei siinä kengätjalassa treenamisessa ole mitään järkeä, muutakuin että saa ehkä enemmän rautaa liikkeelle kun on apuvälineitä.

Let's start a flamewar at the gaybar!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuita olisi siisti päästä tyyppaamaan. Tällä hetkellä on adidaksen ironworkit joita vaihtelen conversen kanssa. Kengät on kanssa yksi hyvä treenivariaatio..

Nuita olisi siisti päästä tyyppaamaan. Tällä hetkellä on adidaksen ironworkit joita vaihtelen conversen kanssa. Kengät on kanssa yksi hyvä treenivariaatio..

Olisi kyllä mukava testata, näyttää pirun hyviltä kengiltä. Itse myös käytän kenkiä treenivariaationa; tasapohjaisia on käytössä converset (feikit) ja painikengät, ja kannallisia Karhun Herculekset.

Tietääkö kukaan mistäpäin pääkaupunkiseudulta ja vielä mielummin Vantaan puolelta löytyis painonnostokenkiä? Ois ihan kiva päästä livenä kokeileen ettei tarvis netistä sokkona tilata. Jos jollain on kaapissa ylimääräiset kokoa 43 olevat niin saa tarjota ;)

Bike Company Ruusulankadulla Töölössä myy puolalaisia nostokenkiä kympillä. Jäljellä koot 44, 45 ja 46 sekä naiste kokoja 36-39.

Mulla on Adidas Ironwork III. Hyvät kengät, mutta malli on aika pitkulainen, joten mun lättäjaloille oli aika pirullista ajaa sisään. Niitten koko on numeroa isompi (45), kuin mun normaali koko(44). Varmaan suunnitellu kiinalaisille, mutta onneksi niitä saa säädettyä. Ekan kyykkysarjan kun vedin, olin ihan myyty. Todella tuntu huin jalat ois naulittu lattiaan ja mikään ei sais horjutettua paikaltaan.

Eilen tilasin tälläset do-winit:

puntti2010.jpg

Toivottavasti ovat hyvät. Sportmixer nimisestä paikasta tilasin ja hintaa tulee 74e joten halvalla päästään.

Onhan nuo hyvät.
No hyvä niin. Vois lisätä tuohon omaan viestiin että sportmixerin nettisivuilta ei löydy tota do-winnin mallia koska omistaja on laiska päivittämään sivujaan. Tutulta kuulin tosta firmasta ja se käski pistää mailia sille omistajalle. Olihan nuo kengät 10e halvemmat kuin muualla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom