Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaihdoin vanhat Do-winit uusiin ja olen erittäin tyytyväinen. Todella mukavat jalassa ja korko on n. sentin matalampi kuin vanhassa mallissa.

Joo eiköhän tämä ja edelliset kommentit noiden adidasten puolesta ole riittävät. :D Pitää käydä Intersportissa noita kattelemassa!

Mie ostin nuo omat adidakset silleen että on just tiukat jalkoihin, sitten niitä saunassa vähän lämmittelin niin muovautu aika kivasti jalkaan :) Eikä varmasti hölsky!

Pitkällisen hakemisen jälkeen löysin yhen nettisivun mistä löytyy Power Perfectit. Savonlinnasta ei löytyny mistään ja Interistä sanottiin että menee 1-2kk saada tilattua niitä. :face:

On a side note, löysin kyl tämmöset popot jotka ois paljon huokeammat. Kokemuksia? Luulisi Saken myyvän ihan laatutavaraa. http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/painonnostokengat-p-2985.html

En tiedä onko sitten juurikaan merkitystä, mutta mulla on niissä kengissä ihan tasainen pohja. Muuten kyllä vaikuttavat ihan aisiallisita popoilta. Oikeastaan kannattaa kiinnittää eniten huomiota sinne kiristys osastolle(nauhat, tarrat, nauhojen reijät) + tietenkin siihen materiaaliin= Riittävän paksua ja laadukasta nahkaa! :)

Maihareilla voi kyykkäillä kuka haluaa, mutta kyllä nuo kyykkäilyyn suunnatut kengät vain tuo niin paljon varmuutta ja mukavuutta siihen puuhaan että en kyllä enää pois vaihtaisi!

En miekään heittele kässäreitä lattialle vaikka "kolemanni" niin tekeekin ;)

Pitkällisen hakemisen jälkeen löysin yhen nettisivun mistä löytyy Power Perfectit. Savonlinnasta ei löytyny mistään ja Interistä sanottiin että menee 1-2kk saada tilattua niitä. :face:

On a side note, löysin kyl tämmöset popot jotka ois paljon huokeammat. Kokemuksia? Luulisi Saken myyvän ihan laatutavaraa. http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/painonnostokengat-p-2985.html

Näyttää pelottavan paljon kengiltä, jota Wrange myi aikoinaan ja minä olin tietysti kyllin tyhmä ostamaan. Tässäpä hyvä painonnostokenkä, tukeva kuin mikä, tarrahihna vielä tukena. Niin napakat jalassa että oi. No, sitten kun niillä kyykkäsi, niin satasen jälkeen alkoi kantapää leijumaan kun elastinen kanta meni kasaan. 120 ja tuntui kuin olisi kumipallo kantapään alla, 130 ja kantapäät lähti liukumaan ponnistuksessa eri suuntiin, koska kanta oli jo ihan geeliä. Olin lievästi pettynyt ja siitä pitäen olen käyttänyt tuollaista painikenkää, joka on hyvä kaikkeen mitä itse teen. En yritäkään suositella sitä mihinkään puolen tonnin kyykkyyn, tempauksiin tms. mutta toimii vitun hyvin kaikkessa mitä perustreenaaja salilla voi tehdä.

Näyttää pelottavan paljon kengiltä, jota Wrange myi aikoinaan ja minä olin tietysti kyllin tyhmä ostamaan. Tässäpä hyvä painonnostokenkä, tukeva kuin mikä, tarrahihna vielä tukena. Niin napakat jalassa että oi. No, sitten kun niillä kyykkäsi, niin satasen jälkeen alkoi kantapää leijumaan kun elastinen kanta meni kasaan. 120 ja tuntui kuin olisi kumipallo kantapään alla, 130 ja kantapäät lähti liukumaan ponnistuksessa eri suuntiin, koska kanta oli jo ihan geeliä. Olin lievästi pettynyt ja siitä pitäen olen käyttänyt tuollaista painikenkää, joka on hyvä kaikkeen mitä itse teen. En yritäkään suositella sitä mihinkään puolen tonnin kyykkyyn, tempauksiin tms. mutta toimii vitun hyvin kaikkessa mitä perustreenaaja salilla voi tehdä.

Sillon kun se kenkä on hyvä kyykkyyn EI sillä voi oikeen mitään muutakaan tehdä salilla. Omat kengät on vieläkin niin helvetin jäykät että ei niilä huvikseen käppäile pitkin salia. Täytyy myös muistaa että netistä ostaessa on 14vrk palautus oikeus ja varsinkin kengät tulisi kokeilla tarkkaan ennen ostoa! Kyseessä on vielä sellainen kenkä jolla on tarkoitus mennä sinne äärirajoille asti :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt sais lähtee Adidaksen kävelykengät pois treenikassista ja kunnon kengät tilalle. Treeni alkaa painottua nyt painonnostoon starting strenghtin merkeissä. Nyt on tullu jopa 3 hyvää vaihtoehtoa. DO win, Adidas Power Perfect II (kallis), Polskit painonnostoliitolta. Monet on kehuneet addui mut samalla rahalla sais converset ja polskit tai DO winit. Onko minkälaisia kokemuksia? ja pitäiskö vaan ottaa Polskit ku painnostoliittokin niit myy...

Nyt sais lähtee Adidaksen kävelykengät pois treenikassista ja kunnon kengät tilalle. Treeni alkaa painottua nyt painonnostoon starting strenghtin merkeissä. Nyt on tullu jopa 3 hyvää vaihtoehtoa. DO win, Adidas Power Perfect II (kallis), Polskit painonnostoliitolta. Monet on kehuneet addui mut samalla rahalla sais converset ja polskit tai DO winit. Onko minkälaisia kokemuksia? ja pitäiskö vaan ottaa Polskit ku painnostoliittokin niit myy...

Jos meinaat polskeilla niitä sinisiä joissa on semmoinen korkinnäköinen pohja niin aiemmalla treenikaverilla oli sellaiset ja ei keksinyt valittamista.

Juu, samat popot näyttää olevan. Hyvin ne on vielä ainakin alle 200kg raudoissa pelannu :) varmasti kyllä hintansa väärtit.

Kyllä mä olen käytellyt painonnosto/kyykkykenkiä penkatessakin ja sopivat siihen mielestäni hieman paremmin, kuin täysin tasapohjaiset jalkineet. Ero ei ole iso, mutta jos maksimivoimaa kehitetään, on syytä ottaa kaikki sääntöjen sallimat keinot käyttöön, jos niistä pienikin apu vain on.

Adidas Power Perfect II oli muuten viime kuussa 120 euroa voimaharjoittelun kaupassa. Eipä näyttäis enää olevan.

Vaikea uskoa, että ne addut voi noista uusista do-wineistä paljoa paremmat olla. Tosin en ole mikään ammattilainen ja kukin ostakoon ne mistä tykkää :)

Onko mitään järkeä panostaa se 50-60e enemmän ja ostaa addut?

Eipä mulla sen kummempia perusteluja ole. Ennen ku ostin kengät luin arvosteluja ja about kaikissa adidaksia kehuttiin vuolaasti! Nyttemmin niitä paljon käyttäneenä voin kyllä yhtyä kehuihin :) En ole koskaan Do-winejä jalassa pitänyt niin että olisin rautaa liikutellut, mutta mielestäni nuissa omissa on tukevampi pohja, etenkin kantapäässä. Kannattaa muuten sitten kysellä tajoushintaa ;)

Kyllä mä olen käytellyt painonnosto/kyykkykenkiä penkatessakin ja sopivat siihen mielestäni hieman paremmin, kuin täysin tasapohjaiset jalkineet. Ero ei ole iso, mutta jos maksimivoimaa kehitetään, on syytä ottaa kaikki sääntöjen sallimat keinot käyttöön, jos niistä pienikin apu vain on.

Empä ole kyllä koskaan edes ajatellut että ne voisi penkissä olla hyvät. Täytyy kyllä laittaa itellekkin testaukseen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom