Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo eiköhän tämä ja edelliset kommentit noiden adidasten puolesta ole riittävät. :D Pitää käydä Intersportissa noita kattelemassa!
Näyttää keilakengiltä. :(
Pitkällisen hakemisen jälkeen löysin yhen nettisivun mistä löytyy Power Perfectit. Savonlinnasta ei löytyny mistään ja Interistä sanottiin että menee 1-2kk saada tilattua niitä. :face:
On a side note, löysin kyl tämmöset popot jotka ois paljon huokeammat. Kokemuksia? Luulisi Saken myyvän ihan laatutavaraa. http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/painonnostokengat-p-2985.html
Näyttää pelottavan paljon kengiltä, jota Wrange myi aikoinaan ja minä olin tietysti kyllin tyhmä ostamaan. Tässäpä hyvä painonnostokenkä, tukeva kuin mikä, tarrahihna vielä tukena. Niin napakat jalassa että oi. No, sitten kun niillä kyykkäsi, niin satasen jälkeen alkoi kantapää leijumaan kun elastinen kanta meni kasaan. 120 ja tuntui kuin olisi kumipallo kantapään alla, 130 ja kantapäät lähti liukumaan ponnistuksessa eri suuntiin, koska kanta oli jo ihan geeliä. Olin lievästi pettynyt ja siitä pitäen olen käyttänyt tuollaista painikenkää, joka on hyvä kaikkeen mitä itse teen. En yritäkään suositella sitä mihinkään puolen tonnin kyykkyyn, tempauksiin tms. mutta toimii vitun hyvin kaikkessa mitä perustreenaaja salilla voi tehdä.
Nyt sais lähtee Adidaksen kävelykengät pois treenikassista ja kunnon kengät tilalle. Treeni alkaa painottua nyt painonnostoon starting strenghtin merkeissä. Nyt on tullu jopa 3 hyvää vaihtoehtoa. DO win, Adidas Power Perfect II (kallis), Polskit painonnostoliitolta. Monet on kehuneet addui mut samalla rahalla sais converset ja polskit tai DO winit. Onko minkälaisia kokemuksia? ja pitäiskö vaan ottaa Polskit ku painnostoliittokin niit myy...
Onko mitään järkeä panostaa se 50-60e enemmän ja ostaa addut?Juu, samat popot näyttää olevan. Hyvin ne on vielä ainakin alle 200kg raudoissa pelannu varmasti kyllä hintansa väärtit.
Onko mitään järkeä panostaa se 50-60e enemmän ja ostaa addut?
Kyllä mä olen käytellyt painonnosto/kyykkykenkiä penkatessakin ja sopivat siihen mielestäni hieman paremmin, kuin täysin tasapohjaiset jalkineet. Ero ei ole iso, mutta jos maksimivoimaa kehitetään, on syytä ottaa kaikki sääntöjen sallimat keinot käyttöön, jos niistä pienikin apu vain on.