- Ikä
- 50
Sanoisin että se on henkilökohtaista missä vaiheessa se rupee siellä selässä ilmenemään kipuna tai jomotuksena.
Ei toi video mun mielestä oo pahakaan kun ottaa huomioon että 300kg raw..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoisin että se on henkilökohtaista missä vaiheessa se rupee siellä selässä ilmenemään kipuna tai jomotuksena.
Ei toi video mun mielestä oo pahakaan kun ottaa huomioon että 300kg raw..
Saako perusteluja?
hartiat ei lysähdä yhtään, eikä alaselkä. Kyllä tossa paketti on sikavahva. Se että vähän kulma kallistuu eteen ei kyllä haittaa, minusta. Tosin en kyykkää noin pirusti. Tavoite on nyt 3x omapaino raw eikä siitä tingitä. Ja mulla lysähtää raskaissa painoissa mitä on sanottu että aijai huono juttu.. muttei se missään mulla tunnu, sen vaan huomaa että jokin kohta ei kestä selässä. Tolla videon kaverilla ei varmaa oo samaa tunnetta missää vaihees.
EDIT: tossa sama kaveri pisti vähän lisää rautaa. Viimeinen näyttää tiukalta muttei se perkeles lysähdä mistää..
Oon kyllä samaa mieltä.Kyykyssä on tekniikka hyvä mutta ala-asennossa perse kippaa alas,eli alaselkä pyöristyy ja tämä johtuu varmaan kireydestä/jäykkyydestä jossakin,eikä tekniikka virheestä niin kuin monet aina luulevat.Niin no tossa videossa minkä pistit tekniikka on taas parempi, en jaksa nyt kelata noita läpi moneen otteeseen että näkisi onko se syvyys molemmissa sama mutta tuossa 300kg videossa katso tarkemmin mitä tapahtuu ihan pohjassa, yläselkä ja keskikroppa pysyy hyvin hallinnassa mutta pidemmän päälle tuo lantion ylimääräinen liike ei ole mitenkään hyväksi.
Tota semmonen kysymys, että missä heikkous piilee, kun mulla kyykyt tahtoo kaatua eteen? Onko se selässä, syvissä vatsoissa vai jaloissa. Selkä on kyllä jonkin verran vatsoja ja jalkoja edellä, että en usko siitä olevan kyse.
Heikko keski kroppa tai etureidet heikot suhteessa taka osastoon.Etukyykky penkille stopeilla ratkaisee molemmat ongelmat.
hartiat ei lysähdä yhtään, eikä alaselkä. Kyllä tossa paketti on sikavahva. Se että vähän kulma kallistuu eteen ei kyllä haittaa, minusta.
Painonnostajilla tuo ruoto pysyy aina ihan kuin kangella oikaistuna riippumati raudan määristä kyykyissä, mutta taas kun katsoo polvia, niin ainakin itsellä huonot ja raihnaiset polvet alkavat särkemään jo niiden kyykkyjen näkemisestä.
Täytyy sanoa että mun mielestä on aika hassua että se alaselkä ei kuitenkaan liiku läheskään niin paljon tossa 400kg kyykyssä, eli kyse olisi pienestä tekniikkavirheesta kevyillä painoilla.No vaikka Igorin tyyli ei ehkä ole se, mitä aloittajille kannattaa suosia tai opetella tuota apinoimaan, niin eiköhän mies aikasta hyvin tiedä miten se oma kroppa toimii, miten siitä saa parhaat tehot irti ja millä tyylillä se pysyy kunnossa vuodesta toiseen. Ihan puhtaasti tuollaiset arvailut sillä päättelyllä, että muutoin mies ei kyykkisi nuita 10 toistoo 300kg:lla taikka 3x400kg siteillä. Tai olisi koskaan päässyt lähelekkään nuita rautoja.
Täytyy sanoa että mun mielestä on aika hassua että se alaselkä ei kuitenkaan liiku läheskään niin paljon tossa 400kg kyykyssä, eli kyse olisi pienestä tekniikkavirheesta kevyillä painoilla.
Että mitä? Tolla 282,5 kyykkäävällä kaverillahan lysähtää ja korjaa asentoa matkalla ylös. Tuo sitä boxikyykkyä tarvii. Tolla 350 kyykkäävällä heikko keskiselkä ja pompauttaa vitusti. Etukyykky ja takakyykky on paha verrata keskenään, moni kyykkää etukyykyn mallikkaasti. Pitäs soittaa Igorille että tekis versionsa :D
Jessus kyllä Igor kyykkää kevyesti siistimmin kuin noi kaksi takakyykkääjää. Mutta tämähän on makuasia, vaikea väitellä. Katoin igorin videoita niin sillä on aika iso perse, mistä lie johtuu.. mutta se saattaa hämätä. Senhän paketti ei heilu mihinkään ja kyse on yli 300 raudoista, jokin video missä 400kg kyykkää niin ei juuri paketti heilahda. Tottakai sillä selkävaivoja tulee olemaan, tuskin on kovin nuorikaan pärstän perusteella ja toisekseen montako 400+ kyykkääjää on jolla selkä ei oo vähän pipi. Varusteilla tuo näyttää varmaan siistimmältä kyykyltä. Kyllähän nyt 300+ kyykkääjät 100 kilolla tekee fitnesskyykkyä miten päin vaan. Rautahan siinä ratkaisee, toki ongelmiakin tulee sit äkkiä.